Montako käsi-/olkalaukkua sinulla on? Käytätkö kaikkia vuorotellen vai onko osa sellaisia joita et käytä ollenkaan?
Kommentit (9)
varmaan 20, joita ei tule käytettyä juuri ikinä. Tavallisia kunnon arkiveskoja on muutama. Niitä taas voisi olla enemmänkin. Mulla menee vähän kausittain eli välillä pidän yhtä koko ajan ja sitten taas jonkin ajan päästä jotain toista.
Aina pakko ostaa hinnasta riippumatta kun jotain ihanaa näkee. Viimekesänä sikariloota laukku, ja yhdeltä tytöltä sen oma kustomoima marimekonlaukku (näin sen metrossa, ja Herttoniemeen mennessä oli kaupat tehty), värjätty sateenkaarenväriseks, ja ihania merkkejä täynnä. Joskus vaihdan niitä, tai myyn ebaylla, mutta vaikee erota mistään.
Mulla on pikkureppu ja isoreppu ja niitä pääasiassa käyttelen. Tosin harkinnassa on ollut sellainen olkalaukku, jonne mahtuis, lompakko, kännykkä, kalenteri ja eväät jota voisin käyttää esim. töissä kun isoreppu on noille kamoille liian iso ja pikkureppu liian pieni.
Pakon sanelemana on pikkureppu, kaksikin, eri värisiä ja yksi olkalaukku kesäksi, että saa kuljetettua lasten vesipullon, lompsan ja puhelimen kun ei ole takkia päällä/takki ilman taskuja ja jos mies ei ole mukana (joka muuten saa tunkea kaiken roinan taskuihinsa).
Juhlalaukkuja n.10 kpl, arkikäsilaukkuja n10kpl, olkalaukkuja n.7kpl, kesälaukkuja n.5kpl ja reppuja loput.
Pidän AINA Marimekon markiisikankaista mustaa olkalaukkua, mustaa kanvaasikäsilaukkua tai mustaa reppua....
Yleensä kirpparikierrokset poikii aina muutaman... =) Teen myös itse aina inspiraation yllättäessä. En omista mitään hienoja merkkiveskoja, ei sopis meikäläisen tyyliin! Mies suunnittelee myös olkalaukun hankkimista, osti nimittäin uuden takin, jossa ei ole povaria ja miettii nyt missä kuljettaisi lompakon ja puhelimen.
Uusi laukku tuo asuun aina uutta ulkonäköä.
+ yksi juhlalaukku. Tosin nyt lapsen kanssa liikkuessa ei juuri pienenpientä juhlalaukkua tarvitse, kun sinne ei mahdu vaippaa ;D
pari erillistä juhlalaukkua, monipuolisesti eri vaatteiden kanssa niitä käytän.