Millainen nainen käyttää Longchampin kangaslaukkua (le pliage)??!!
Siis arkilaukkuna. Mun mielestä sellainen, jolla ei ole varaa oikeaan merkkilaukkuun, joten pakko ostaa sellainen, ja sitten ollaan muka vielä niin ylpeitä siitä.
Kommentit (110)
Tyttärelläni on nahkaisen olkalaukun (Vuitton) lisäksi Longchamp-kassi ja jokin iso reppu kirjojen, tietokoneiden, parien, urheilukamojen yms kuljettamiseen. Mikä on ongelma? Olkalaukku harvoin käytössä, ei arkisin.
Tiedän yhden tilintarkastajan, jolla on Lonchampin olkalaukku ja kassi työlaukkuina. Tavaraa mahtuu. Pönäköitä salkkuja pidettiin joskus 1900-luvulla.
Mulla on tätä useampaa väriä, isona ja pienenä. Ihan paras laukku, kevyt ja tavaraa mahtuu hyvin.
En ole muita laukkuja enää käyttänyt, kun Lonchampia aloin käyttää. Muut laukkuni tuntuu nyt niin painavilta.
Täällä mummeli 56 vee jonka lemppari veska Pliage on ollut jo vuosia: aina yhtä ajaton, kestäbä ja sairaan tyylikäs: vähän kuin sen käyttäjäkin on 🤣😂
Ihanaa kun jokainen saa itse valita omat laukkunsa.
Tsemppiä AP:lle 🍀
Minulla ois myynnissä Longchamp tummansini-ruskea yliolanlaukku. Ostettu Stockalta. Missähän myisin?
Millainen nainen räksyttää palstalla muiden laukuista??!!
Vierailija kirjoitti:
Minulla ois myynnissä Longchamp tummansini-ruskea yliolanlaukku. Ostettu Stockalta. Missähän myisin?
Laita vintediin myyntiin.
Voisin ostaa sinulta.
Se on hyvä kauppakassina. Sillä pystyy kantamaan raskaampiakin tavaroita ja ei mene rikki kuten muut merkkilaukut. Tietenkin on muitakin laukkuja