Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hampaiden valkaisu

Vierailija
12.11.2013 |

Hei!

Olen miettinyt hampaiden valkaisua. Selailin nettiä ja sain useita vaihtoehtoja. Kertokaa siskot, mikä olisi paras. En oikein diggaa noita itsetehtäviä, eli ammattilaisen käsiin.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on etuhampaiden kärjet muuttuneet läpikuultaviksi. Piti laittaa tukipaikat. Kyse on kiilteen kulumisesta ja luulen, että esimerkiksi valkaisu lisää tätä. Itsellä syynä on mieltymys happamiin juomiin (ei nyt pelkkää valkoviiniä vaan esimrkiksi hedelmämehuja) ja ruokiin (kaikki etikkainen, sitrushedelmät). Enää en halua käyttää edes valkaisevia hammastahnoja, ettei kiille vaurioidu esim. alaetuhampaissa. Halkeaa vielä hampaat kärjestään.

Vierailija
22/42 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oralhan mainostaa, että "..Laservalkaisuhoito tehoaa monenlaisiin hampaisiin, kuten tummiin kulmahampaisiin, juurihoidosta tai traumasta tummuneisiin sekä kiillehäiriöisiin hampaisiin. Ienvetäymät, implantit, laminaattikuoret tai oikomishoidon yhteydessä hampaiden sisäpuolelle asennetut retentiokaaret eivät ole esteenä valkaisulle. Raskaana oleville tai imettäville valkaisua ei kuitenkaan suositella."

Onko heillä vastuutonta mainontaa, vai uskaltaisitteko te kiillehäiriöhampaat omavaat mennä laservalkaisuun?

Entä jos hampaista tulee vieläkin hauraammat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kyseli ammattilaisten tekemien hoitojen perään, sillä piti kotona tehtäviä hampaiden valkaisuja ongelmallisina. Itse olin samaa mieltä pitkään, mutta kokeilin suosikkibloggarini suosittelemaa hammaslammas.fi sivuston myymää valkaisusettiä.

Viikon käytön jälkeen lopputulos oli parempi kuin hammaslääkärin tekemä ja nyt kun haluan uusia valkaisun, niin se ei maksa mitään, sillä minulla on vielä tuo setti jäljellä ja valkaisuainettakin riittää. Aika pitkä penni säästyi ja lopputuloskin oli mielestäni parempi. 

Eli jos hampaiden valkaisu kiinnostaa, niin suosittelen tutustumaan hammaslampaan verkkokauppaan! :)

Vierailija
24/42 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleeko ne tuotteet suoraan postiluukusta?

Vierailija
25/42 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

moiksupoiksu kirjoitti:

tuleeko ne tuotteet suoraan postiluukusta?

Ei välttämättä...voi ne mennä vähän vinoonkin.

Vierailija
26/42 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslammas on huijarifirma, järjestävät "arvontoja" ja palkintoja eivät kuitenkaan lähetä. Eivät vastaa mihinkään viesteihin vaikka viikkoja jo kulunut. Ei kannata heiltä tilata!

Vierailija
27/42 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin on kun suoraan Amazon UK tilaa.. 

https://amzn.to/2RotCrm

Vierailija
28/42 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla laservalkaistiin Cityklinikalla Helsingissä vuonna 2012 ennen kuin tuli tuo laki, että ei saa kuin hammaslääkärit käyttää niin vahvoja aineita. Mulla on luonnostaan keltainen hammasluu. Hampaista tuli valkoiset. Ennen laservalkaisua kävin hammaslääkärissä poistamassa hammaskivet ja pinnalliset värjäymät, ja hoitamassa muutenkin suun terveeksi kuten ennen laservalkaisua pitääkin tehdä.

Sen jälkeen olen ylläpitänyt tulosta käymällä suuhygienistillä putsaamassa hampaat kerran vuodessa ja pesemällä hampaat kotona välillä hiilihammastahnalla.

Seitsemän vuotta tulos siis pysynyt nyt.

Vierailija
29/42 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellekkään hammaslampaalta tilaamat tuotteet tullu ajoissa vai tullut ollenkaan? 🤔 Tilasin eikä vieläkään näy, tästä mennyt yli viikko kohta.

Osalle tutuistani tuotteet on tullut, osalle ei (eikä vastattu s-postiin) onko kyseessä oikeasti huijari firma vaai onko siellä niin kiire? Kun ei ole kun s-posti mihin ottaa yhteyttä 😄🤔

Vierailija
30/42 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tätä, kokemuksia Hammaslampaasta? Tai muu keltaiselle hammasluulle toimiva valkaisu? Kyse ei siis pintavärjäymistä, vaan selkeästi kellertävä hammasluu.

Vierailija
31/42 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan myös.

Vierailija
32/42 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulya valkaistiin kymmenen vuotta sitten laserilla. Keltainen hammasluu, niin kovin hyvää kopputulosta ei tullut. Kärjet jonkin verran läpikuultavat. Nyt vuosien jälkeen vihloo välill ja varsinkin kylmällä säällä.

Vierailija
33/42 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulya valkaistiin kymmenen vuotta sitten laserilla. Keltainen hammasluu, niin kovin hyvää kopputulosta ei tullut. Kärjet jonkin verran läpikuultavat. Nyt vuosien jälkeen vihloo välill ja varsinkin kylmällä säällä.

Kiitoksia kokemuksen jakamisesta!

Vierailija
34/42 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on keltainen hammasluu ja pari kertaa olen kokeillut laser -valkaisua suuhygienistilla. Hyvin vähän muutosta tuli kummallakaan kerralla. Suuhygienistin mukaan kunnolla valkoiset hampaat saa keltahampainen vain hammaslaminaateilla. Niissä omat hampaat hiotaan "piikeiksi" ja päällystetään laminaateilla. En halua omia hiotuttaa piikeiksi ja maksaa hommasta n. 1000 euroa/hammas joten tyydyn keltaisiin hampaisiini ja hymyilemään suu kiinni.

Vierailija
35/42 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on keltainen hammasluu ja pari kertaa olen kokeillut laser -valkaisua suuhygienistilla. Hyvin vähän muutosta tuli kummallakaan kerralla. Suuhygienistin mukaan kunnolla valkoiset hampaat saa keltahampainen vain hammaslaminaateilla. Niissä omat hampaat hiotaan "piikeiksi" ja päällystetään laminaateilla. En halua omia hiotuttaa piikeiksi ja maksaa hommasta n. 1000 euroa/hammas joten tyydyn keltaisiin hampaisiini ja hymyilemään suu kiinni.

Hurjalta kuulostaa tuo piikeiksi hiominen. Meillä on teinityttö joka kärsii keltaisesta hammasluusta. Hänkin hymyilee suu kiinni :(

Vierailija
36/42 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laservalkaisu ja muutaman hassun asteen vaaleni. Että en tiedä sitten onko rahansa arvoista vai ei. Jokainen päättäkööt itse. Mutta jos ajatuksissa on saada hollywood-hymystä ns. light-versio, niin sitten varmaankin pettyy. Eikä kyseessä ollut mikään kevytvalkaisu. Mutta siis joo vaaleni, mutta kontra se raha minkä siihen laittoi. Jos haluaa oikeasti valkoisen hymyn, niin kyllä se on kuoret, eikä mikään valkaisu. Kuorissakin ei tietenkään tarvitsisi ottaa sitä Tom Cruise vitivalkoista.

Vierailija
37/42 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kokemusta hammaslääkärin tekemästä valkaisusta, jenkeistä ostetuista valkaisuliuskoista (joita ei saa Suomessa myydä), Hammaslampaan valkaisusetistä ja jonkun toisen valkaisufirman valkaisusetistä ja Suomessa myytävistä valkaisuliuskoista. Ja tietty apteekin "valkaisevista" hammastahnoista jotka ei kyllä valkaise tippaakaan.

-Hammaslääkärin tekemä valkaisu: maksoi muistaakseni noin 250 euroa. Näytti tuloksia peilillä ja en huomannut juuri eroa, joten teki uuden valkaisun heti ensimmäisen perään. Valkeni hieman, mutta ei tullut mitää wau-efektiä ja oli kallis.

-Valkaisuliuskat jenkeistä (muistaakseni oral-b tai muun tutun brändin nimellä, mutta samaa vetyperoksidia niissä taitaa kaikissa olla): muutaman käyttökerran jälkeen selvästi valkoisempi hymy, alkoi kuitenkin vihlomaan muutaman käyttökerran jälkeen. Toimii, mutta en uskalla suositella.

-Suomessa myytävät valkaisuliuskat (ulkomaalainen firma mutta myi suomenkielisellä nettisivulla niitä, löysin googlaamalla): muistaakseni vaikuttavaksi aineeksi mainostettiin PAP-yhdistettä. Valkaisi tai poisti pintavärjäymät ekalla käyttökerralla, toisella kierroksella vihloi vielä pahemmin kuin nuo jenkeistä ostetut. En suosittele.

-Hammaslammas: Ekalla käsittelyllä poisti värjäymät ja kun käytin muistaakseni 4-5 kertaa, niin valkaisi selvästi hampaita eikä vihlonut. Toimituksen kanssa ei ollut ongelmia. Tätä suosittelin ystävillekin ja he pitivät myös Hammaslampaan led-valkaisusetistä.

-Valkaisusetti toiselta brändiltä (en muista firman nimeä, joku aika geneerisen kuuloinen se oli ja nettisivut oli suomeksi): Poisti värjäymiä ekalla käsittelyllä. Toimituksen kanssa ei ongelmia. Käytin muutaman kerran vielä lisää eikä tullut ainakaan silminnähden näkyviä tuloksia. Turha ostos. 

Vierailija
38/42 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikki jenkkisarjoissa nähtävät valkoiset hampaat - viimeks ihailin Onko rakkaus sokean osallistujien hampaita - on tehty hiomalla oma hammas piikiksi ja laittamalla laminaatit? Miten kaikilla on varaa tuohon? On oltava joku helpompi eli halvempi keino

Vierailija
39/42 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 2pv sitten aloituspaketin Hammaslampaalta. Aiemmin olen käyttänyt n. 30 vuoden aikana yksityiseltä hammasklinikalta saatavaa voimakasta, ilmeisesti vetyperoksiidia sisältävää valkaisuainetta, joka valkaisi hampaat noin kaksi ta kolme astetta yhdessä yössä. Tuloksiin olin erittäin tyytyväinen, mutta kyllä siitä muutaman päivän vihlomisen sai.

Nyt kun ikää on tullut, halusin hellemmän valkaisun. Jännittää vähän, tarvitsen muutaman päivän harkintaa vielä. Katsotaas, miten mun käy. 

Lady 63 vee

Vierailija
40/42 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi jolla positiivisia kokemuksia Hammaslampaasta. Valkaisi hyvin hampaita ja ei ollut mitään haittavaikutuksia. Aiemmin kokemuksia jenkkivalkaisuliuskoista ja niistä jäi ikävä vihlonta pidemmäksi aikaa. Hammaslampaan valkaisusetistä ei tullut lainkaan vihlontaa. Ja paketti tuli samalla viikolla kuin tilauksen tein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan