Unipussista jälleen!
Mistä edullinen ja hyvä unipussi? Tuntuu olevan kyseinen kapistus kovissa hinnoissa!
Kommentit (7)
Eikö kukaan tosiaan osaa neuvoa, mistä edullinen unipussi?
Moi
Lindexillä on vauvan yöpaitoja, jotka on kuin hihallisia unipusseja. Koot vastasyntyneestä 80cm. Itse myös olen ihmetellyt miten ne voi olla niin kalliita. En ole tälläistä paitaa vielä ostanut koska niissä lindexseissä joissa kävin koko 80 oli loppu. Isompien lapsien pusseista en tiedä.
tytölleni Mollavauva.fi sivuilta, fleece kankainen hihaton pussi, 25.90 ¿, ei postikuluja. Halvin mitä löysin, toiset makso jopa yli 50 ¿! Sivulla on vetoketju ja alla oon pitäny ihan pelkkää bodya. En oo vielä pessy, joten en tiedä mitä sille pesussa käy... näyttää kyllä hyvältä kankaalta.
Itse ostin neidillemme (6kk) JYSK:istä unipussin (siellä nimellä ajopussi...???) ja hinta oli vain 5.95e. Väreinä oli valkoinen, vaalensininen ja vaaleanpunainen, jossa rinnassa nallePuh-bodeeraus. Hartioilla nepparikiinnitys. On tosi lämmin ja hyvä!!!!
Esikoiselle (1.9v) äitini teki itse todella hienon unipussin, (Snuggle Sac-unipussin tyylillä)!!!
Itse ostin vauvalleni unipussin edullisesti kirpputorilta! Maksoi pari euroa, mutta aivan uudenveroinen!