Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvää Uutta Vuotta SYYSKEIJUT

01.01.2006 |

Ajattelin nyt laittaa pinoa meillekin, kun muutkin ryhmät ovat jo aktivoituneet tämän vuoden puolella :-)

On tämä piinaavaa tämä alkuraskaus...Itselläni spontaani km rv 6 10/05 ja tärppäsi siis yksien kuukautisten jälkeen. Muuten kaikki tuntuisi olevan hyvin, mutta selkä on jo vihoitellut pidemmän aikaa (iskias?) ja tietysti mietityttää mitä se tekee alkaneelle raskaudelle. Lievää kuvotusta on ollut aika ajoin, rinnoissa tuntemuksia ja väsymystä. Toivottavasti oireet vahvistuvat vielä, niin raskaus tuntuu todellisemmalta. Miten teilleä muilla löytyy oireita? Onko meitä muita km:n kokeneita?

Laittakaahan muutkin kuulumisianne!

Moisku rv 4+6

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman väsyttää. Mentiin nukkumaan eilennä tai siis tänään vasta 2 jälkeen yöllä.

Mä oon kokenut keskenmenoja. Ennen tätä raskautta oli km 11/05 eli heti sen jälkeen tärppäsi uudelleen. Ja esikoista ennen oli 2 keskenmenoa. Nyt on pieni pelko että meneekö kaikki hyvin.

Nyt oireita on paljon. Jatkuva väsymys, kuvotus, itkuisuus ja uusimpana rintojen kipeytyminen, valkovuoto on todella runsasta.

Koska alkuraskauden ultraan kannattaa mennä?

Öttis

Vierailija
2/3 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun meille syyskeijuillekin on pino aloitettu!:)

Mulla ei ole ollut keskenmenoja, mutta silti on aina näin alkuraskaudessa pieni pelko siitä, että vauva ei pysyisi mukana loppuun asti. Nythän mulla on siis jo kolmas raskaus menossa. Itse olen aina mennyt varmuuden vuoksi (oman mielenrauhan takia) alkuraskauden ultraan, ekassa raskaudessa viikoilla 6+3 ja tokassa kerralla rv 7+0. Molemmila kerroilla näkyi sydämen syke hienosti.

Kuten Öttiksellä, niin mullakin on ollut jo hieman kuvotuksen tunnetta ja tietty väsymystä. Nytkin on silmät puolitangossa eilisen valvomisen jälkeen...;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ennen esikoista (04/04) tuulimunaraskaus, joka selvisi vasta rv:lla 11. Vähän siis kiinnostaisi tuo alkuraskauden ultra vaikka kyllä viimeksikin kun poikaa aloin odottaa, riitti varmuudeksi se kun kuuli neuvolassa ekaa kertaa sydänäänet. Ennen en usko! Varsinkin kun oireita

ei vielä mitenkään erityisesti ole; vain rinnat paisuneet, alaselkä kipeä ja mielialan vaihtelut. Silloin aikoinaan tuosta tuulimunastakaan ei tullut pahemmin oireita eli ei ihmeempää väsymystä tai pahaa oloa.... :(