SYYS04mammojen Vuoden Eka Pino!
Kommentit (22)
Täällä on taas sähköt räppiny/ ollu pois pitkin päivää, joten ei oo juuri ollu asiaa koneelle eikä auta nytkään pitkään laverrella.
Onneksi on tuo puuhella, ni sai taas ruuat lämpimiksi! Lunta tuli eilen ja tänään lisää vaan ja puut on jo valmiiksi notkollaan, joten ei oo ihme, vaikka katkoksia onkin.
Katselin vaatteitani ja totesin, että kuoroasu voisi kelvata. On kyllä musta, mutta hiat on sifonkia ja siihen jos sais jostain vaikka vaaleanpunaisen pashmina- tyyylisen huivin lämmittämään ja väriä tuomaan. Sitten passais myös muun perheen asujen kanssa. Mutta pitää vielä katella. Kyselin mieheltä, ni hän totes, että mehän on jo sovittu, että me juonnetaan ne häät. En mä kyllä mitään oo sopinu, mutta arvelin vähän, että niin se taitaa olla. Mä vaan haluaisin jo tietää tarkemmin, kun ei oo enää kuukauttakaan aikaa valmistautua.
No, kiva on se, että mä pääsen mukaan morsiamen polttareihin ja sinne on lähdössä tosi kiva porukka eikä mitään ryyppiäisiä vaan keilaamista, saunomista, syömistä ym. Just olin ehtiny miettiä, että eipä oo mulla enää mahdollisuutta päästä polttareihin, kun kaverit on jo naimisissa, mutta kiva näin.
Niin... lupauksia en oo juuri tavannu antaa. Mutta huomisesta alkaa arki ja siihen kuuluu makean syönnin vähentäminen, kasvisten ja hedelmien syönnin lisääminen ja ulkoilua joka päivä. Nyt oon nyhjänny sisällä ja mättäny kinkkua ja suklaata.
Raketit ammuttiin lopulta kaveriporukalla 21 maissa. 22 maissa tultiinki kotiin nukkumaan. Tosin Pekka nukahti jo aiemmin autoon ja heräsi pahimmoiksi, joten kesti tosi kauan, että rauhoittui kunnolla uudestaan.
Voikaa hyvin!
T@hti ja kolmikko sekä rv 12 tasan
Ehdinpäs koneelle. Oma koti kullan kallis, täytyy sanoa. Tultiin tänään Kokkolaan jo kuuden aikaan. Nyt on kassit purettu, sauna lämpiämässä ja Onni menossa juuri nukkumaan.
Uusi vuosi otettiin vastaan miehen kanssa mun serkun luona. Ensin mentiin linja-autolla, elikkä onnikalla oululaisittain sinne, missä mies asui opiskellessaan. Käytiin verestämässä muistoja paikallisessa pubissa, jossa käytiin monen monta kertaa pelaamassa biljardia ja ottamassa muutama drinksu. Sitten jatkettiin taksilla matkaa serkkuni luo. Pelailtiin lautapelejä, syötiin ja juotiin ja ammuttiin raketteja. Kotona 3 aikaan. Väsy oli ja on mahtava edelleen mutta oli kiva käydä. Viimeksi oltu kesäkuussa yhdessä ulkona miehen kanssa, joten olihan jo aikakin.
Onni nukkui eilen päikkyjä vain 45min. Mentiin miehen kanssa päivällä kaupungille ja Onni jäi äitin kanssa. Tunnin oli nukutellut, sitten oli nukahtanut, kakannut ja heränny.
Enpä tiedä mikä nyt mättää päikyissä. Tänään minä nukutin tunnin - turhaan! No, yleensä mun hermo kestää tuota puuhaa sen 10 min mutta nyt Onni ei itkeny, kohelsi sängyssään vaan. Välillä vähän kitisi ja yritin sylinukuttaa mutta ei halunnutkaan olla sylissä. Sitten mulla meni hermo... Lähdettiin siksi aiemmin kotiin, että Onni pääsi autoon nukkumaan. Nukahtikin heti ja nukkui yli 2h, siis melkein koko matkan. Ihanaa!
Uudenvuoden lupausta en tehnyt. Tipaton tammikuu ehkäpä saattais tulla kysymykseen. Ei siksi, että oltais ryypätty kovasti mutta aina niitä saunasiidereitä tulee osteltua.
Tuttisko se aloitti karkkilakon? Tsemppiä! Minä olin 5 viikkoa ennen joulua lakossa ja oikeastaan 6 viikkoa " oikean karkin" lakossa. Siis joulun ajan mätin suklaata kyllä mutta salmiakkia sain vasta eilen. Nam.
Pidempäänkin voisin turista, pitää purkaa mieltä vaikka huomenna. Ihanaa, että olette täällä!!! Kiitos viime vuodesta ja eiköhän tosiaan pidetä siitä kiinni, että rippijuhlissa tavataan!!!!
Kerpulle jaksua Sassan allergioiden kanssa. Älä ruoski liikaa itseäsi, vaikka Sassa latistikin väärillä ruuilla itsenäisesti. Helppohan mun on sanoa... Voimia!
Mutta nyt en muista muuta. Pitää lähteä saunomaan.
T-P