Rumat ja lihavat! Miten teidän itsetuntonne kestää olla naimisissa?
Hävettääkö teitä koskaan oma ulkonäkönne esim. saunassa, kun makkarat vyöryy? Uskotteko, että miehenne ei välitä ulkonäöstänne ollenkaan? Kysyn tätä siksi, koska itselläni on todella huono itsetunto. Piilottelen itseäni mieheltäni koko ajan. Häpeän itseäni, vaikka en olekaan lihava, enkä kovin ruma.
Kommentit (6)
Olen 30kg ylipainoinen enkä mielestäni kasvoiltani mitenkään klassisesti kaunis. Mutta miehelle kelpaan vallan hyvin. Enkä millään tavalla peittele itseäni häneltä! Ei tulis mieleenkään. Me ei muuten koskaan rakastella pimeässä tai peiton alla. Valoa pitää olla että saa myös visuaalisen kiihokkeen.
mä vihaan mun raskausarpia reisissä,pakaroissa,mahassa ja tisseissä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
se on jotain, mitä ei kropalla tai komialla naamavärkillä saa! Nauti siitä.
Maailmassa on aivan liikaa ihmisiä, jotka kuvittelevat vain kauneuden,
siis ulkoisen kauneuden, merkitsevän. Sydämen sivistys on kauneinta!
Sen näkee ja tuntee että on rakastettu. Minulla on hyvä itsetunto, en pidä itseäni huonompana siksi että en ole missimitoissa. Olen mitä olen, muuksi en muutu. No, olen kyllä luvannut itsellen että vuoden päästä minua on vähemmän, en siksi että joku toinen niin haluaa vaan siksi että itse haluan...Terveyteni on ollut hyvä, mutta tiedän riskit jotka ylipaino terveydelle aiheuttaa ja haluan olla terve vielä pitkään sikäli kun se minusta itsestäni riippuu.
eikä tuo mieskään mikään hunksi ole!!!
Vierailija: