Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HYVÄ SUUTARI Helsingissä, kohtuuhintainen? Voitko suositella?

Vierailija
22.11.2013 |

.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuuhintaista suutaria ei ole. Ite maskoin 90 euroa kun leikkasivat ja  liimasivat uuden pohjan (5 min työ)

Vierailija
2/63 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkkivuoren ostarilla, mielestäni kaikin puolin hyvä ja kohtuuhintainen. Siellä alakerrassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 13:29"]

Kohtuuhintaista suutaria ei ole. Ite maskoin 90 euroa kun leikkasivat ja  liimasivat uuden pohjan (5 min työ)

[/quote]

Jos se oli noin helppoa, niin osannet toki tehdä saman homman itsekin?

Vierailija
4/63 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runeberginkadulla Töölön torin ja Apollonkadun välissä on hyvä ja halpa suutari. Olen käynyt vaihdattamassa siellä kasan korkolappuja, miehen kenkiin puolipohjat, korjauttamassa käsilaukun hihnan yms. Todella kohtuulliset hinnat ja jälki on hyvää. Kengistä on fiksailtu kulumiakin ja ommeltu yksi purkunut sauma, vaikka olen vienyt kengät pelkästään korkolappujen vaihtoa varten. Mitään ylimääräistä ei siis ole tarvinnut tuosta maksaa. En voi kuin kehua. Ja tosiaan antavat kuitinkin.

Vierailija
5/63 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 14:31"]

Runeberginkadulla Töölön torin ja Apollonkadun välissä on hyvä ja halpa suutari. Olen käynyt vaihdattamassa siellä kasan korkolappuja, miehen kenkiin puolipohjat, korjauttamassa käsilaukun hihnan yms. Todella kohtuulliset hinnat ja jälki on hyvää. Kengistä on fiksailtu kulumiakin ja ommeltu yksi purkunut sauma, vaikka olen vienyt kengät pelkästään korkolappujen vaihtoa varten. Mitään ylimääräistä ei siis ole tarvinnut tuosta maksaa. En voi kuin kehua. Ja tosiaan antavat kuitinkin.

[/quote]

Aioin vinkata tätä samaa paikkaa! Täällä tarkempi sijainti: http://fi.yelp.fi/biz/jalkinekorjaamo-hasa-helsinki

Vierailija
6/63 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutari J Erving Töölössä Vänrikki Töölön Katu 3:ssa. http://www.suutarierving.fi/ Helsingin paras. Tekee myös tilaustöitä.

Vierailija
7/63 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malmin ostarilla. Lindexin vieressä , vanhalla puolella , liukuportaita vastapäätä .

vanhempi mies, eli alalla kauan, kohtuuhintainen ja antaa kuitin.

harmittaa kun ei ole ollut mitään korjattavaa 

Vierailija
8/63 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu...Kallion suutari lopetti ja samoisssa tiloissa toimii nykyään erittäin pätevä suutari. Tässä linkki: www.suutarihaukanvuori.fi

Vierailija
9/63 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä myös ääni Suutari J. Ervingille Töölössä, Vänrikki Stoolin kadulla. Super hyvää palvelua ja kiistatta parasta jälkeä mitä olen suutarilta ikinä saanut! :)

Vierailija
10/63 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutari J. Erving Töölössä, Vänrikki Stoolin kadulla. Paras löytämäni tähän asti, suosittelen lämpimästi! :)

Vierailija
11/63 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 09:07"]

Itse olen käyttänyt Jakomäen suutaria. Löytyyn s-marketin yhteydestä.

Huono suutari Helsingissä on Kallion suutari, joka kallis eikä osaa hommaansa. On pilannut mm. kaverini kengät. Mutta tämä paikka taitaa olla nykyisin suljettu.

[/quote]

Minullakin huono kokemus ja lempikengät pilalla. Korkolappujen pitävyys myös ongelma. Tosi cool liike kyllä.

Vierailija
12/63 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs ole enää Kallion suutaria. Se lopetti ja tilalle tuli mulle entuudestaan tuttu suutari vuosien takaa. Työnjälki ensiluokkaista. Muita en käytä...piste. Löytyy siis flemarilta kalliossa. http://www.suutarihaukanvuori.fi/ Tosi mukavakin on. Kiva asioida :-)

Vierailija
13/63 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinaporin suutarissa normi korkolaput 13 euroa ja joka kuudes pari ilmainen. Siistiä työtä, suosittelen!

Vierailija
14/63 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 08:02"] Malmin ostarilla. Lindexin vieressä , vanhalla puolella , liukuportaita vastapäätä .

vanhempi mies, eli alalla kauan, kohtuuhintainen ja antaa kuitin.

harmittaa kun ei ole ollut mitään korjattavaa 
[/quote]

Joo kiva henkilö, tekee hyvin ja edullisesti. Perussuutarinhommia, ei mitään auton avainten kopioita.

Vierailija
15/63 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinaporin suutari. Halpa, nopee, mahtava laatu ja hyvän näkönen nuorimies töissä ;)

Vierailija
16/63 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 07:31"]Sanna. Hengailee siellä itähelsingissä ostarilla. Varmaan ihan kaljakorvauksella irtoo.
[/quote]

Ai kun sinä olet hyvä ja kaikinpuolin erinomainen ihminen.

Vierailija
17/63 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt Jakomäen suutaria. Löytyyn s-marketin yhteydestä.

Huono suutari Helsingissä on Kallion suutari, joka kallis eikä osaa hommaansa. On pilannut mm. kaverini kengät. Mutta tämä paikka taitaa olla nykyisin suljettu.

Vierailija
18/63 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko olette maksaneet korkolappujen vaihdosta? Minä maksoin 15€ ja oli mielestäni vähän kallis.. Helsingissä tämäkin. Olisi kiva jos laittaisitte hintoja mukaan niin osaisi paremmin verrata.

Vierailija
19/63 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnasta en tiedä mutta ydinkeskustassa Kaivokadulla on suutari Alladin, joka on nopea ja hauska. Minua hän puhutteli 'kultapieni', kun kävin laukkua korjauttamassa.

Vierailija
20/63 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 09:17"]Paljonko olette maksaneet korkolappujen vaihdosta? Minä maksoin 15€ ja oli mielestäni vähän kallis.. Helsingissä tämäkin. Olisi kiva jos laittaisitte hintoja mukaan niin osaisi paremmin verrata.
[/quote]
Taitaa olla aika normaali hinta tuosta hommasta Helsingissä. Mä maksoin juuri Pasilan aseman suutarilla korkolappujen vaihdosta 16,5e.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi