Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen aina ihmtellyt matkailijoita, jotka makaavat koko loman

Vierailija
21.11.2013 |

uima-altaalla tai rannalla. Eikö tällaisia ihmisiä kiinnosta mikään muu kuin uiminen ja auringonotto?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ystävistäni on yrittäjä, joka tekee tosi paljon töitä. Hän pitää työstään hirveän paljon ja työpuhelin tuntuu soivan ihan mihin vuorokauden aikaan tahansa. Kerran pari vuodessa hän menee viikon AI-hotelliin rantalomalle, jossa hän nukkuu univelat pois. Puoli vuorokautta menee sängyssä ja toisen puolikkaan hän makaa rahalla tai uima-altaalla, mitä nyt välillä käy syömässä. Itse en tuollaista lomailua jaksaisi, mutta en jaksaisi samanlaista työmäärääkään.

Vierailija
22/32 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en itse tykkää tollaisista lomista mutta ymmärrän että joku muu voi tykätä. sitä kuitenkin ihmettelen että miksi sinne altaan reunalle pitää mennä toiselle puolelle maapalloa, kun lähempääkin löytyy vastaavia kohteita eli yhtä paljon aurinkoa ja samantasoisia hotelleja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vain buustaa omaa egoa kun on niiiiiin paljon parempi ihminen ja lomailija kun ei makaa vain auringossa vaan aamusta iltaa veivaa ympäriinsä suorittamassa sitä lomaansa kulttuurin parissa ;)

Kun on vain viikon etälän auringossa niin meidän perhe juurikin makaa suurimman osan hyvällä omallatunnolla uima-altailla tai rannalla.

Viimeksi kävimme markkinoilla shoppailemassa pari tuntia ja yhtenä päivänä kierreltiin parit rauniot muuten vain relax :)

Toki lapset pelaa välillä pingistä, biljardia, minigolfia tai tennistä ym.

Minä käyn vesijumpassa ja hieronnassa ym. kivaa.

Päivällä syödään "hömppäruokaa" rennosti allasbaarissa tai rantabaarissa ja illalla sitten "hienosti" ja joka ilta käymme katsomassa hotellin esitykset koska lapset tykkäävät niistä.

Nyt tuli matkakuume ;) voi kun saisi taas mennä lomalle laiskottelemaan!

Vierailija
24/32 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saisi lomailla niin kuin tykkää? Mä voisin vaan maata aurinkovarjon alla ja lukea kirjoja ja sen lisäksi käydä syömässä iltaisin hyvää ruokaa. Jos mä haluun nähtävyyksiä, mä valitsen kaupunkiloman.

Vierailija
25/32 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin edellisillä, kaupunkilomat ovat sitä kiertelyä ja nähtävyyksien katsomista varten. Rantalomalla olen vaan ja löhöilen :)

Vierailija
26/32 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yleensä meneväinen kaupunkilomailija, mutta välillä haluan vain maata varjoa antavien palmujen väliin pingotetussa riippumatossa lukemassa ja kurottaa jäillä täytetystä ämpäristä kylmää olutta, jonka nimeä en osaa lausua.

jointti vielä huulessa niin aaah...

Vierailija
27/32 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ne joilla on vain se 1 viikko reissulomaa nauttivat lämmöstä ja rentoutumisesta. Jotkut pitävät hotelleistakin. 

Olin juuri 5 vkoa reissussa ja "otin aurinkoa" yht n 15 minuuttia kun kuivattelin auringossa uinnin jälkeen. Silti olen ihan ruskea koska olin kuitenkin ulkona aamusta iltaan. Hotellissa olin 1 yön koska niin lyhyelle ajalle ei kannattanut/voinut vuokrata taloa eikä asuntoa

Vierailija
28/32 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei rannalla tai altaalla makaaminen edes sovi, kun en rusketu koskaan, vaan palan. Siksi en ihan kauheesti ymmärrä itsensä grillaamista, koska mun mielestä se on epäterveellistä tai jopa vaarallista. 

Sen sijaan etelänlomalla tykkään nukkua, harrastaa seksiä, syödä hyvin, kävellä rannalla ja liikkua muutenkin. Joku retki on ihan kivaa vaihtelua myös. Lapsen kanssa en lähde ilman lapsenvahtia, koska haluan itsekin ottaa rennosti lomalla, en kulkea pelkästään lapsen perässä. Kun lapsenvahti (esim. omat vanhemmat) on mukana, jokainen voi vuorollaan myös päästä aikuisseurassa ulos syömään tms. 

Lapsenvahti = omat vanhemmat.. Kiva varmaan isovanhemmista lähteä lomalle, jos perillä selviää, että onkin paikalla lapsenvahdin ominaisuudessa. 

Vierailija
29/32 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen veli sairastaa levinnyttä melanooma, juuri diagnosoitu. Sai sen kyllä enemmänkin nuoruuden ulkotöistä ja asuu aurinkoisessa maassa (töiden takia). Eikö ihmiset osaa varoa?  Kuka vartavadten hankkii Ihosyöpää

Minulla syöpäsairas naapuri joka grillaa itteään joka päivä. Oli tieten liian helppoa se eka sairastaminen kun pääsi yhdellä leikkauksella eroon. Tarvii saada uus syöpä josta huudella pihalla ja kerjätä huomiota ja sääliä.

Vierailija
30/32 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaiset makaa rannalla heti kun aurinkoa näkyy, meidän sukulaiset halusivat aina saareen mukaan, siellä sitten rannalla makasivat päivät. Välillä toki tupakan vetivät ja taas makaamaan 

Vierailija
31/32 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen veli sairastaa levinnyttä melanooma, juuri diagnosoitu. Sai sen kyllä enemmänkin nuoruuden ulkotöistä ja asuu aurinkoisessa maassa (töiden takia). Eikö ihmiset osaa varoa?  Kuka vartavadten hankkii Ihosyöpää

Eipä kuule ulkotöissä paljoa varota, jos joudut olemaan ulkona kuumassa auringossa 8 tuntia töissä. Puutarhurin lapsena pelkään myös melanoomaa.

Vierailija
32/32 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on burn out töissä ja tarvitsee lepoa palautuakseen?