mikä on maailman kauhein nimi?
No otsikko kertoo on kyl outo aihe mut mun lapseni haluis tietää yhteen tarinaan noidan ja velhon nimen
Kommentit (65)
Olisko tämä:
HEVOVITASTAMIUTSTO:
Native American Cheyenne name meaning "whirlwind."
Ei niin kiva suomalaiselle ainakaan.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 22:48"]
Olisko tämä:
HEVOVITASTAMIUTSTO:
Native American Cheyenne name meaning "whirlwind."
Ei niin kiva suomalaiselle ainakaan.
[/quote]
Voi ei mikä nimi. Luin eka, että "Hevonvitustamuisto" ja aattelin, että nyt on joku keksinyt itse jonkun muka-hauskan nimen. :D
Phyllis. Lapsena pidin tuota nimeä karseena, kun siitä tuli mieleen pylly. Enää ei tule, mutta lapsuuden mielikuva rumasta nimestä jäänyt elämään.
Manne on mun mielestä aika paha. Tunne pari sellaista työelämästä eikä heillä ole mitään tekemistä romaneiden kanssa. Kiva kun soittaa asiakkaalle "Manne tässä moi!"
[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 23:04"]
Phyllis. Lapsena pidin tuota nimeä karseena, kun siitä tuli mieleen pylly. Enää ei tule, mutta lapsuuden mielikuva rumasta nimestä jäänyt elämään.
[/quote]
Mulle tulee mieleen pyllistäminen, vai pitäiskö sanoo että phyllistäminen.
Phyllis Rundqvist ois varmaan kauhein ajateltavissa oleva nimi. Ei kovin velhomainen kyllä. Mutta jos haluais nähdä hauskoja ilmeitä, niin varmaan kannattais varata vaikka pöytä ravintolasta sillä nimellä.
Mä tiedän noidalle tosi hyvän nimen, nimittäin Eufrosyyne! En tiedä, onko se maailman kauhein, mutta ei sieltä nätimmästäkään päästä. Ja kuulostaa fantasia-nimeltä.
Ursula!
Lapsillani on joku leikki jossa aina seikkailee Ursula-noita :D
Nimen vaihtaminen aikuisena on aika hankalaa, jos on pitkään tehny töitä tietyn nimisenä.
Mutta olen läksyni oppinut, enkä ikinä arvostele toisten nimiä.
27