Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisko käynnistymisvinkkejä?

31.12.2005 |

Olo alkaa olla epätoivoinen, en jaksasi enää yhtään kantaa tätä roikkuvaa mahaa. Onko kellään antaa vinkkejä millä synnytyksen käynnistymistä voisi vauhdittaa ihan kotikonstein?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettu aika maanantaina ja kärsivällisyys alkaa loppua :/. Kaikkea olen kokeillut; seksiä (ei muuta tee kuin saa paikat kipeeksi), saunaa (ei mitään vaikutusta), siivousta (no joo, tämä ehkä aiheuttaa vähän supistuksia) ja tuntikausia kestävää shoppailua, mutta vauva vaan pysyy masussa tiukasti.

Eihän siinä muuten mitään, mutta vaikka supistuksia ei olekkaan, selkä on ihan jumissa ja alapäässä on aivan KAUHEA paineen tunne joka tänään on alkanut tuntumaan myös takapuolessa. Kuukautis-tyyppistä kipuakin on mutta se kai nyt vaan sitten kuuluu asiaan.

Eli jos jollain olisi jotain vinkkejä, niin mielelläni ottaisin vastaan myös, että millä ihmeellä tämän masu-asukin saisi jo pois täältä masusta :D?

Vierailija
2/4 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sain kaverilta vinkin millä saa ya vauvan ulos...

Mulla oli 40+5 ja kamu käski paastota n.12h. Siis juoda saa sokeritonta juotavaa, mä join light kolaa.Aloitin paaston klo 21 ja 7.30 alko supparit ja klo 9.52 oli tyttö sylissä.

Liekkö kyse tuurista vai paastosta???

Synnytys oli helppo, olikin kyllä mun kolmas. Ja rohkaisuksi vielä että mun lapset on syntynyt 40+2, 37+6 ja nyt 40+6 ja voin sanoa et tämä neiti joka synty vat 40+6 on ollut helpoin ja oikeesti " kypsin" ...

SUPPAREITA toivotellen,

Hormoonihirviö,tyttö 99, poika 2003, tyttö 1.12.2005 ja isi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta paastosta tuli vaan mieleen, että jos on aloittanut sen illalla 21.00, niin syötkö sitten yleensä öisin? meinaan että mä ainakin olin joka yö syömättä sen 12h eikä sillä kyllä synnytystä käynnistynyt :) Esikoinen syntyi rv 40+3(4) ja rv 38 lähtien mä sanoin lähes päivittäin, seksiä niin usein ku mahdollista, ravasin rappusia ylös ja alas, shoppailin, mut ei mitään tulosta. taidan siis tän kakkosen kohdalla uskoa siihen, että se vauva kyllä tulee sieltä sitten ku tulee, ei siihen kovasti voi ite vaikuttaa. Kärsivällisyyttä teille, tiedän kyllä HYVIN miten rankkoja ne viimiset päivät on, mut koittakaa miettiä positiivisesti että enää ei kovin montaa päivää voi joutua odottamaan :) Ja tsemppiä synnytykseen!

Lootuska, tyttö 01/05 ja rv 11+5

Vierailija
4/4 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin raskausaikana yl. 23 iltapalaa, isommat jo nukkumassa ja iiiiiiihana hiljaisuus talossa. Sit söin jo n.klo 6 aamupalaa yksinäni....Taas se iiiihana hiljaisuus seurana ja heräsin aina klo 6 vessaan.

Kiloja tuli rask.aikana 8kg ja 10kg jäi laitoksel. Vaikka syöppö olikin!