G: Jos juot alkoholia tänään niin paljonko, jos lapset läsnä/nukkumassa? Lasten ikä?
Itse ajattelin juoda ehkä maksimissaan n. 5 ravintola-annosta sen jälkeen, kun lapsi menee nukkumaan n. klo 20 aikaan. Onko mielestänne liikaa??
Kommentit (13)
ja otetaan varmaankin lasillinen kuoharia puolen yön aikaan ja muutama pullo lonkeroa/ olutta. Mutta tietenkin niin että kontrolli pelaa.
Lapset saavat valvoa tänään niin myöhään kuin jaksavat :) Ihan rentoa menoa muuten!
Hyvää vuodenvaihdetta kaikille!
Varmastikaan ei edes humala tunnu, sillä aikaa kuluu pitkälti ja juomaa ei oteta humaltuakseen.
En juo mitään, laihis menossa. Yleensä kyllä voin juoda, vaikka lapsia. Ei kuitenkaan kännejä!
Mutta AP jätti kertomatta minkä ikäisiä lapsia sinulla on.
Meillä kohta 4-vuotias ja ehkä juon pari kolme glögitömpsyä, niissä votkaa tosi vähän ja alkoholitonta glögi. Voi olla, että pari olusta juon. Mutta lapsen valveilla ollessa juon korkeintaan pari.
Lapset laitetaan normaaliaikaan nukkumaan, ja niillä on tapana nukkua. Lapset 2 ja 1 vuotiaat.
Pari menee lasten hereillä oloaikana, loput kun nukkuvat. Varmaan ne päähän nousee, mut en niistä kauheeseen känniin mene. Lapset 2- ja 3-vuotiaat.
Eilen innostuin vetämään puolikkaan punkkupullon ja, nyt muo väsyttää ja pää on kipee. Miten välillä niin vähästä saa krapulan?
Vierailija:
Miten välillä niin vähästä saa krapulan?
Kannattaa juoda vettä aika ajoin ja kun on hyvin syönyt päivän aikana niin yleensä ei juuri pahaa rapulaa tule. Vitamiinimehuja rapulaan.
Nämäkö tissuttelijat niitä fanaatikkoja ovatkin, joiden mielestä alle kolmivuotias ei voi olla paria kertaa vuodessa tutulla mummulla yötä koska tulee " traumoja" . Mutta vanhemmat saavat olla kyllä alkoholijuomien alaisina. Just joo...
No en aio laskea, enkä ole laskenut ennenkään. Se että lapsi on hereillä ei vaikuta juomiseeni mitenkään.
Ainoastaan tiedän sen, etten vedän perseitä, kun ei ole muutenkaan tapana!
mennään tuttavien luo syömään ja ruualla otan pari lasillista punkkua. Syömisen jälkeen juon kuohista.
Mies hoitaa 2vuotiaamme, ei siis itse juo mitään.
Moraalisaarnoja en tarvitse (siis että minä juon ja mies ei) koska mies juhlii yhtenä toisena juhlapäivänä lähiaikoina ja minä huolehdin silloin lapsestamme.
Tai sitten kokonaan Pommac-linjalla.