Päästääkö miehesi sut baariin ihan vapaasti??? entä sinä miehesi???
Kommentit (31)
ainoa paikka missä kavereita tavataan? Kahvilat ja kodit ovat mainioita paikkoja.
Me kävästään joskus parilla ja sit kotio. Ei ole tarvetta baareissa istua ilman omaa rakasta...
Olen edellisen liittoni aikana katsonut kun mies kävi baareissa kavereiden kans harvase vkl.
Lopuksi jo jaettiin vkl. että molemmat pääsivät.
Nykyistä suhdetta en moisella pilaa!!!!!
Mitäs perustaa perhettä jos siitä vapaata tahtoo!
Laita ukko hiihtää tai lenkille....
Minä en hyväksy baareissa juoksemista, se kertoo suhteen laadusta, ei onnaa pidemmän päälle. Sinäkin olet jo kypsä...
Harvoin käydään yhdessä, kun kuitenkin oltaisiin menossa eri paikoissa. Minä tykkään tanssia ja mieheni ei. Tai no " tanssii" , kun on tosi päissään ;) Minä kaipaan joskus tosissaan nollausta ja kyllä se onnistuu perheelliseltäkin. Enkä ole enään mikään teini. Kavereita näkee muuallakin, mutta baarikärpänen mikä baarikärpänen :D
Vierailija:
Mitäs perustaa perhettä jos siitä vapaata tahtoo!
Laita ukko hiihtää tai lenkille....
Minä en hyväksy baareissa juoksemista, se kertoo suhteen laadusta, ei onnaa pidemmän päälle. Sinäkin olet jo kypsä...
Meillä ei parempaa suhdetta voisi olla. Ja lähemmäs 10 vuotta yhteiseloa. Ja en taatusti hiihtämisestä saa sitä mitä baarista. Oletko kokeillut tanssia porkat kainalossa ;)
eläväni suhteessa, jossa ei olisi kaksi tasavertaista, aikuista kumppania. Jos ei toiseen luoteta sen verran, ettei edes omia ystäviä saa tavata illalla baarissa, kannattaa palata äidin ja isin luo kasvamaan ihmisenä ja lykätä yhteenn muuttamista.
Kyse olikin vapaan ottamisesta perheestä....
Baarista saa paljonkin...
Jos pelisäännöt on selvät valittaa ei saa....
Mutta jos haluisin mennä, niin sopimuskysymyshän se on. Lapset kun tarvii lapsenvahdin, niin ei ihan spontaanisti tosta noin vain voi lähteä. Samoin minä " päästän" ukon baariloihin, jos haluaa. Ehkä kerran kaksi vuodessa tuo lähteekin ;-)
Kotona on paljon mukavampaa.
Lappiin lomailemaan. Miksi en päästäisi??? Jos joku haluaa olla uskoton, ei siihen lupia tarvita...Luottamus on jotain ihan muuta kuin jokku lupa baari-iltaan...
Minä olen viimeksi ollut baarissa ilman miestä vuonna 2002, miehen kanssa pari kertaa sen jälkeen.
Ja vastaus ihmettelijöille; kyllä, aion jättää sen sian.