Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko tyhmää ottaa koira, kun perheessä alle yksi vuotias lapsi?

Vierailija
31.12.2005 |

Onko siitä jotain haittaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odottaisin että lapsi on vähän isompi mutta kyllähän monet tuollaisellakin kokoonpanolla pärjäävät.

Vierailija
2/11 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jo nyt epäröit.tulis vaan taas turhaan tapettu koira lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuinen koira voisi olla hyvä vaihtoehto. sillä edellytyksellä että on tottunut lapsiin, tietenkin. vaan jos sulla ei ole resursseja ja aikaa pienen pennun kasvattamiseen ja kouluttamiseen niin älä ota tai olet vuoden päästä kauppaamassa sitä " pitovaikeuksien" vuoksi.

Vierailija
4/11 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tosi iso ongelma koirien kanssa. Lapset 7kk, 2v ja 4v. Mietin monesti miten jaksaa. Ulkoilu tuottaa ongelmia. Koirat taytyy pitää aidan takana aina kun kaksi pinempää valvoo.

Vierailija
5/11 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin pystyt arvioimaan miten paljon ' ' lisätyötä' ' koira teettää. Jos ei niin tutustu todella huolellisesti aiheeseen. Oletko jossakin vaiheessa palaamassa työelämään? Miten onnistuu pienen lapsen, työn/opiskelun ja koiran yhteensovittaminen? Onnistuuko koiran ulkoilutus jos esim. lapsi kipeä?

Meillä on ' ' aina' ' ollut koira joten pienet lapset ja koira sopivat kyllä hyvin yhteen, mutta koira täytyy ottaa huomioon omana yksilönään, koska se ulkoilutetaan, kuinka kauan voi olla pois kotoa, minne sen voi ottaa mukaan jne...

Vierailija
6/11 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kun vähän kasvoi niin oli koko ajan koiran kimpussa, eikä totellut mitään. Koira oli ärtynyt ja vihainen.

Suosittelen koiraa vasta silloin, kun lapset ovat jo kouluikäisiä.

Vierailija
7/11 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen tutustunut aiheeseen myös muuten ja koirankasvattajan mielestä ei ole huono juttu. Minulla on ollut koira lapsena, mutta siitä on siis jo pitkä aika. Olen palaamassa työelämään, mutta onhan niitä koiria muillakin työssä käyvillä, joten se tuskin on ongelma. Koiralle löytyy myös hoitopaikka aina tarvittaessa enkä missään tapauksessa veisi koiraa piikille, jos kaikki ei menisikään hyvin. Koira saisi hyvän kodin siskoni luota. Lähinnä mietin vain sitä, että sitten on kaksi vauvaa.

Lisää mielipiteitä otetaan vastaan niin positiivisia kuin negatiivisiakin.

T:ap

Vierailija
8/11 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään palveluskoiraa en kyllä menisi ottamaan kun on jo kädet täynnä vauvan kanssa.

Vierailija
9/11 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tuohon tilanteeseen ottaisi koiraa. Pentu vaatii yllättävän paljon työtä varsinkin ekan vuoden ajan... Miksi ylipäänsä haluat(tte) koiran?

Vierailija
10/11 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes harkitse koiran ottoa.

Vierailija
11/11 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ehkäpä hän

inhoamisen sijasta