Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko maalismussukoiden mahat jo laskeutuneet?

31.12.2005 |

Tuntuu että itselläni on jo pari viikkoa ollut vatsa alhaalla... Mites muilla?

Ansku ja sammakko rv 30+4

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että nyt reilun viikon on ollut masu tosi ylhäällä, painaa ihan rintalastaan, kun kumartuu.

-Monkey rv. 28+3-

Vierailija
2/4 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen liikkeetkin muuttuivat ja syy selvisi että vauva istuu kohdussa kun aiemmin oli jo pää alaspäin..Luultavasti siis se syynä koska yleensä masu laskeutuu vasta noin kuukautta ennen synnytystä aikasintaan, mutta ei mullekaan mitään sisätutkimusta tms oo tehty että onko tuolla alakerrassa jotakin tapahtunu. Tuskin kuitenkaan kun ei mitenkään merkittävästi oo supistellu. Nyt mulla siis rv 29+1.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

....masu ollut koko raskauden ajan poikkeuksellisen alhaalla. Siitä lähtien, kun alkoi kasvamaan on masu kasvanut viistosti alaspäin. Nyt vauva makaa häpyluun päällä, tekee kipeää. On ollut pääalaspäin jo viikolta 26. Tämän alemmas ei varmasti masu enää pääsekkään. Moni on ihmetellytkin jo kuukausia, että onko laskettuaika mennyt pieleen, kun masu näyttää siltä kuin viimeisillään olisi. Meillä sellaista virhettä ei kuitenkaan voi olla, sillä vauva sai alkunsa ICSI:llä. Kysyin äitipolilla tästä ja sanoivat sen olevan kiinni ruumiinrakenteestani. Lyhyt selkä jne....., joten huoleen ei aihetta. Eipähän pääse potkimaan kylkiluihin, kun vauva ei edes yltä lähellekkkään sinne saakka.

terveisin

mine + piiperoinen 31 + 4

Vierailija
4/4 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä on rv 28+4. Nyt mietinkin, että mihin se maha oikein laskee ja kuinka paljon, kun se nytkin on niin matalalla. Vauva on perätilassa. Olen katsellutkin itseäni peilistä, kun jossain vaiheessa, en nyt muista millä viikoilla, mutta kuitenkin on se ajankohta, kun korkein kohta on navan kohdalla... Tuntuu, että maha kasvaa napaan asti ja sitten vain pyöristyy rintoihin päpin...

Joku on sanonut, että kun olen pitkä, niin ei mahaa paljo näykään, kun on selkä pitkä ja tilaa, mutta jännän alhaalla se silti on.

Iloista viikkoa kaikille!

Tinttu81