Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MollyJii ja muut tutut!?!?!

31.12.2005 |

Muistaako mua kukaan? :)

Molly!

Muistatko mua? Huomasin heti tutun nickin!

Ikävä vain, että se oli niin surullisessa viestissä! :(

Olen ihan pihalla kaikista tämän paikan tapahtumista ja plussauutisista yms.. Olis kiva vähän kuulla että mitä kaikille kuuluu.. :)

Mulla piinaviikko ensi viikko.. En kyllä kauheemmin aio piinailla.. yritän ainakin olla piinailematta.. :) Tosin täti sais kyllä pysyä poissa!

Kertokaa oi kaikki tutut, mitä teille kuuluu!?

glemei

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietinkin yks päivä, että mitähän sulle kuuluu. :)

Joo, täällä saatiin vihdoinkin se plussa. Ekasta inssistä tärppäs. Samaan kiertoon aloitin syömään prokaktiinia alentavia lääkkeitä. Eli löytyi edes jokin syy tärppäämättömyyteen. Ei siis tiedetä kumpi oli ratkaisevampi; prolaktiinilääke vai inseminaatio. Mulla oli koko ajan kauhen varovainen ja pessimistinen olo sen raskauden suhteen. Sikiö oli heti eka ultrassa liian pieni, vaikka sydämen syke kyllä näkyi. Kaksi kertaa kerettiin nähdä sydämen syke, mutta sitten kolmennella kerralla sikiö oli jo alkanut pienentymään, vaikka olikin sitten loppujen lopuksi kasvanut ihan normaalimittoihin. Koko ajan epäiltiin kromosomihäiriötä tai sitten jokin oli mennyt jakaantumisessa pieleen. Raskaus meni siis kesken rv 9+0. Sitä ennen olin vuotanut jo viikon silleen turhuttamalla. Suru oli aivan valtava ja tuntui, etten halua enää koskaan yrittää uudelleen, mutta nyt kun kuukausi on kulunut, niin oon alkanut ajattelemaan jo uutta yritystä. Aika parantaa haavat. Vaikkakin viimeksi eilen tuli itku, kun laitoin vaavin ultrakuvan talteen. :( Tämmöistä on elämä.

Kerrohan sun kuulumisia! Viimeksi kun olen jotain lukenut harkitsitte vissiinkin tutkimuksiin menoa. Vai oliko se vain sun pohdintaa? Jos sellaista harkitsette edelleen, niin suosittelen lämpimästi. Stressitaso laski miljoonalla kun sai apua. :)

MollyJii

Vierailija
2/12 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

*IHANA* kuulla teistä, tosin seurasin Mollyn tilannetta lukemalla aina kuulumisia ja toivoin että NYT...voimia Molly, aina jaksat kuitenkin olla positiivisen oloinen vaikka oletkin kohdannut paljon vaikeuksia.

glemeitä on tullut myös ajateltua ja olikin ihan pakko vastata tähän kun näin nikkisi!:D Jaksamisia myös sulle sylin täydeltä!:)

Ette varmaan kumpikaan kyllä muista mua, kirjoittelin sillon tällön ja kuuluin kesän2004 yrittäjiin. No, meillä nappaskin joulukuussa 2004 ja nyt meillä on siis 01/04 tyttö ja 09/05 poika, ihanat lapsemme!:) Vauvakuume on edelleenkin mutta nyt varmaan katselemme ja kasvatamme noita kahta, sitä ei koskaan tiedä.

Toivon teille kahdelle sitä isoa plussaa enemmän kuin mitään, itselläni on kuitenkin kaikki mitä voi toivoa.

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA kummallekkin!:)

JMMK+mukselot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kuuluin kesän2004 aloittelijoihin, tuskin minua muistatte, mut minä muistan sieltä nimimerkkinne. Plussasin sit aikas äkkiä, paljon nopeemmin kuin ikinä kuvittelin ja nyt meillä on jo 8kk vanha prinsessa..Niin se aika vaan kuluu.

Ihan suruttaa nähdä että osa siitäkin porukasta on vieläkin täällä kuumeilupuolella.

Kovasti plussatuulia puhaltelen ja lämpimiä ajatuksia lähetän etenkin teille, MollyJii ja glemei! Kyllä te ootte jo tarpeeksi yrittäneet että sen nyytin jo ansaitsisitte:) Tsemppiä teille!

Vierailija
4/12 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minäkin tulin toivottamaan teille oikein paljon PAREMPAA ensi vuotta ja voimia elämän koetuksiin.

Marieela/ex.Jimsku rv 15+0

Vierailija
5/12 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molly:

Tosi ihana kuulla että selvisi syytä, miksi ei tärppää! Ja antaahan tuo heti ekalla kertaa onnistunut inssikin varmasti hurjasti toivoa! Nyt vain ei kaikki mennyt niin kuin piti, mutta toivottavasti jo seuraava kerta tuottaa tuhisevaan nyyttiin asti kestävän plussan! =)

Minä joo täällä mietin sitä tutkimuksiin lähtemistä.. Mutta sitten tossa haamuilinkin jossain vaiheessa niin se sitten aina vaan jäi.. Ollaan lakattu stressaamasta asialla, yritetään toki kvoasti. :)

Jutustelin tuossa työkaverin kanssa, joka on lukenut aromaterapiaa ja homeopatiaa ja jotain muitakin vastaavia.. Katsotaan nyt, josko koitetaan olisko niistä jotakin apua.. :)

JMMK:

Onnittelut pikkuisesta prinssistä! Muistan kyllä nickisi! Eihän sitä tiiä milloin se kuume iskee pahana jälleen.. :)

Milenna:

Onnittelut pienestä prinsessasta! Sinunkin nickisi muistan!

Se on kyllä jännä, miten jotkut nickit jäävät tuonne jonnekin muistin sopukoihin, vaikka ei niin kauheesti olis välttämättä ' keskustellutkaan' ko nickin kanssa..

Marieela:

Onnittelut raskaudesta! Ihmettelin, että kuka on Marieela, kun huomasin sinun vastanneen.. Mutta kun pääsin viestisi loppuun, niin jo löytyi tuttu nicki! Jimskun siis muistan! :)

Kiitos kaikille tsemppauksesta! Ehkä tämä tästä vielä.. Jaksan ja yritän edelleen toivoa, vaikka ehkäisyn lopettamisesta onkin jo vuosia aikaa..

Löytyykö lissää tutui??! :D

glemei

Vierailija
6/12 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua et varmaan muista, mutta monta vuotta täällä pyörineenä muistan sinun yhteen väliin tänne paljon kirjoitelleen..

Meille siis kuuluu edelleen lapsettomuutta. 2,5 vuoden aikana ei plussan plussaa, ei haamun haamua. Perustutkimukset on tehty, lisää on tulossa. Hieman tunkkaisesti vaan näyttää tuo naistenpoli vetävän, lääkäritilanne surkea ja siksi tutkimuksiin pääsy on kortilla. Yksityiselle tuskin on varaa lähteä. Toivottavasti uusi vuosi toisi uudet kujeet niin meille kuin muillekin lapsettomuudesta kärsiville ja muillekin vauvaa toivoville.

Vierailija
7/12 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kyllä sinutkin! :) Lähinnä kai siksi nickisi jäi mieleeni, kun olen itsekin monessa paikassa rekisteröityneenä lisännyt normaalin nickin perään äxän, jotta on kelvannut. :) Samankaltaisuutta siis nickeissä..

Kurja kuulla ettei mitään tärppiä ole tullut.. Onko tutkimuksissa selvinnyt mitään mistä vois johtua?

Toivon kovasti plussaa teillekin! Olette sen kyllä ansainneet! Ehkä tämä vuosi on teille se onnen vuosi! :)

glemei

Vierailija
8/12 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin seurailin jonkin verran tilannettasi sivusta, ja tärppiä toivon oikein kovasti sulle ja myös MollyJ:lle :)

Meille syntyi 25.9.05 tyttö, kera halkion (huuli-suulaki, ultrassa jo huomattiin kyllä rv 20)

Eka leikkaus 11.1.06, sitä jännitellessä :)

T:Neiti21

Vierailija
9/12 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yhtenä päivänä juuri mietinkin, että mikähän se teijän tilanne nyt mahtaa olla. Monessa kuukausipinossa yhtä aikaa piinailtiin. Meillä meni sitten 10kk ennen kuin tärppäsi ja nyt ootellaan maalisvauvaa. Jaksellusta ja tsemppiä täältä lähettelen.

-Monkey rv. 28+5-

Vierailija
10/12 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista muistatteko mua, mutta mä aina jännäilin teidän puolesta kun itse vielä triplailin:) Ex-nimim. on Puhkun...

Nyt 10kk pillereiden lopettamisesta ja takana yksi keskeytynyt keskenmeno 8/05 :(

Ja moi [b]Monkey[/b]! Teillä mennyt kaikki hyvin? Hienoa!! Toivottavasti täältä tullaan koko sakki perässä!!

A kp5...

Vierailija
11/12 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti21:

Muistan sinutkin! :)

Ikävähän se tuollainen on. Kuitenkin varmaan helpotti se, että siitä tiesi jo ennen syntymää.. Siis helpompi niin, kuin että olisi tullut täytenä yllätyksenä.. ? Pääasia kuitenkin että vauveli on muutoin terve ja on pääsemässä leikkaukseen! Toivottelen onnea, tietysti pikkuisen tuhisijan johdosta sekä myös leikkaukseen. Kyllä se hyvin menee! =)

Kiitos kannustuksesta, eiköhän tämä tästä vielä iloksi muutu. :)

monkey:

Hirmuisesti onnea!! Ihana kuulla hyviä uutisia! :) Muistan sut hyvin ja tosiaan paljon samoissa pinoissa kirjoiteltiin ja piinailtiin.

Mitenkä oot voinut raskauden aikana?

Kiva huomata, että aika moni on muakin muistanut ja ajatellut, vaikka en oo vähään aikaan täällä nyt kirjoitellutkaan. :)

Tarrasukkia pikkuiselle! Ja paljon kun isohan hän alkaa jo olla! :)

Axelara:

Taas ihmettelin nickiäsi, että kukahan tuo on.. Mutta jälleen tuli selvennyt kun luin viestisi, Puhkun on jo tuttu nimimerkki! :)

Ikävä kuulla keskenmenostasi! :(

Nyt on kuitenkin uusi kierto ja jospa se on juuri tämä josta tärppää! =)

Plussaonnea!!!

glemei

Vierailija
12/12 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tosiaan kaikki mennyt hyvin koko raskauden ajan. Mitä nyt on tuota alaselkää ja jalkaa kolotellut viime aikoina, muta eiköhän se siitä. Kovasti masuasukki masussa melskaa ja masu on kovasti kasvanut. Esikoisen aikaan mun masu oli varmaan ihan loppumetreillä tätä kokoa kuin nyt. Oon jo nyt kotosalla, kun mun työsopimus loppui joulukuun vikana päivänä, eikä sitä sitten enää jatkettu. Äippäloma alkaa 15.2. Nyt meillä neidin kanssa aikaa viettää päiviä kahdestaan miehen töissä ollessa. Pitää tankata esikoiselle huomioo nyt urakalla ennen vauvan syntymään. Kovasti kyllä meijän neiti odottaa tulevaa isosiskon rooliaan.

Täältä teille positiivista energiaa sädettelen ~~~~~~~~*

-Monkey ja mosse rv. 28+6-