Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on yleinen ahdistuneisuushäiriö, mikä työ sopii teille parhaiten?

Vierailija
30.12.2005 |

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kotitoimisto mistä käsin teen kirjanpitoa firmalle.

Vierailija
22/26 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmasti siitä, mitkä asiat aiheuttavat/pahentavat ahdistusta. Itse ahdistuin siitä, kun kuulin puhuttavan tietyistä asioista, ja jos olisin joutunut töissä puhumaan niistä niin varmaan se olisi ollut vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään hoitoala! Kaikki voimasi menee töissä, siellä kun on pakko olla sosiaalinen! Itsekin tässä mietin, mihin vaihtaisin.

Vierailija
24/26 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein ensin on paha olo, mutta kun sen voittaa, saa tunteen, että pärjääkin.

Ajattelin itsekin noin joskus, kuten psykiatrisi. Jätin kaiken kesken. Sitten tapasin terapeutin, joka potki minua (kuvainnollisesti). Kai se uskoi mun vahvuuksiin tai näki mussa jotakin, jota en itse nähnyt sillä hetkellä. Se sai mun unelmat vireille.

Nyt mulla on oma firma. Olen tavallaan pienen yrityksen toimitusjohtaja. Ahdistus on olemassa välillä, mutta se ei voita tai nujerra minua.

Kyllä sinäkin pystyt moneen. Pitää vain uskoa itseensä.

Eli olet elävässä hel.vetissä

mikä ala?

Vierailija
25/26 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että on mahdollista pärjätä monenlaisissa töissä kun saa nuo ahdistusoireet hallintaan.  Tila ei ole pysyvästi samanlainen, ja töissä vaikuttaa niin monet asiat henkilökemioista alkaen.

Vierailija
26/26 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin vanhan ketjun kun omassa elämässä ns tilanne päällä. Ahdistuneisuushäiriö ja olen introvertti erityisherkkä mikä näkyy etenkin siinä että sosiaalisia tilanteita en jaksa kovinkaan paljoa .

Aloitin asiantuntijatyön joka paljastuikin verrattuna entiseen asiantuntijahommaani lähinnä loputtomiksi palavereiksi, esiintymisiksi eri yleisöille ja tapahtumien suunnitteluksi. Lisäksi työ on oman asian myymistä näille eri tahoille eikä niin että he lähestyisivät minua, minkä koen raskaaksi. Viikossa on keskimäärin 15 palaveria ja lisäksi olen yhteistoimistossa. Tuntuu että energiamittari vajuu sitä tahtia että en tiedä miten kauan jaksan tätä. Lääkkeet on jo käytössä, osa-aikainen ei mahdollista tässä työssä. Nukun vähintäänkin huonosti ja olen ylikierroksilla koko ajan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme