Muita jotka aina järkkäävät perheen vapaa-ajan kuviot?
Meillä jos jättäisin miehen hartioille meidän sosiaalisten kuvioiden järjestämisen niin ei varmaan nähtäis ketään koskaan, eikä käytäis missään paitsi jossain mitä ei tarvitse suunnitella ollenkaan. Jotenkin rasittaa välillä tämä kuvio, miksi minä aina olen se joka sopii, sumplii ja järjestää. Onko muilla näin?
Kommentit (3)
välillä tulee suorastaan riitaa, kun olisi niin paljon tarjolla menoja ja kavereiden kutsumisia...
Yhdessä myös suunnitellaan esim. tarjoilut, jos meille tulossa vieraita, ja kauppareissut, jne.
Samoin siivoamme ennen vieraiden tuloa - meillä kun vallitsee arkisin aikamoinen kaaos, jota vieraat eivät sitten koskaan näe :-)
ihan pari kertaa on jonkun lapsuudnekaverinsa tai työkaverinsa pyytänyt kylään.
Itselleen saaattaa jotain poikien prätkäreissuja tms. järjestää, hyvä että sentään jossain vaiheessa muistaa mua informoida - mulla kyllä palaa päreet jos on jotain sovittu multa kysymättä, koska sitten voi mennä muut asiat sekaisin (minä kun olen aina se vastuullinen vk-loppujen suunnittelussa, niin sittenhän menee metsään jos sinne ängetään yhtäkkiä jotain).
Ja etenkin lomat ja matkat pitäis kaikki mun suunnitella - nyt on ongelma kun en ole ehtinyt/jaksanut mitään suunnitella, ja loma on jo 1,5 vk päästä. Siinähän kökötetään.
Ja sitten mies vielä esittää marttyyria siitä että me "ei koskaan" tavata hänen kavereitaan pariskuntana, vaan "aina" minun kavereitani. Hitto, kutsuisi itse ne omat kaverinsa meille kylään!
Ainoa mistä mies pitää huolta on että minut pakotetaan 1-2 kertaa vuodessa anoppilaan. Sääli ettei jätä sitäkin väliin.