Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas on sairaalat täynnä tutteliäitien lapsia :(

Vierailija
30.12.2005 |

Sen siitä saa, kun ei imetä - rs-viruksen! Toivottavasti mahdollisimman moni oppii tästä, miten tärkeää on täysimetys.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tosiaan varma ap siitä, ettei rs-viruksen saaneiden joukossa ole myös täysimetettyjä lapsia? Ja altista<ako tutteliruokinta virustartunnoille? Tutkimustietoa kehiin ja linkit asiasta jakoon!

Vierailija
2/12 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono yritys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kun ei voi jättää isin kanssa kotiin, kun äiti shoppailee... :)

Vierailija
4/12 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi kävi, yksi nukkui niska kenossa ja aika moni itki. Mutta äidit vaan shoppailee. Surullista.

Vierailija
5/12 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden verran taistellut imetyksen ylläpitämisen eteen ja onnistunpa tai en, niin p*kele jos joku tämän jälkeen tulee mulle väittämään, että kaikki voivat imettää, ja muuta diipadaapaa...

Vierailija
6/12 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalassa 8 päivää vuonna 2001. Muuttui sitten pullovauvaksi, koska oli sairaalassa nenämahaletkussa. Sairaalasta pääsi kotiin, kun kykeni pullosta juomaan 200ml. Astma on kanssamme yhä " jälkitautina" .

Mun kuopus, jota imetin 3vrk, ei ole koskaan sairastanut muuta kuin pari kolme korvatulehdusta.

Vierailija
7/12 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole imetysfanaatikko, mutta neuvolalääkäri sanoi kyllä imetyksen mukana tuoman suojan suojaavan myös osaksi rs-virukselta. Joten ap:n teksti ei ole provo.

Vierailija
8/12 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kyllä kaikki voivat imettää, oletko ottanut yhteyttä asuinpaikkakuntasi imetystukihenkilöön?"

Meillä ei ainakaan edes tukihenkilö voinut asiaa auttaa. Hänkin sanoi, että vaikka antaisit pullosta, ei se tee sinusta huonompaa äitiä. Kaikki ei todellakaan vaan voi imettää, kun aina se ei onnistu!

Vierailija
9/12 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavuudenhaluisten sektioäitien tuttelilapsia!!!

Vierailija
10/12 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Äiti joka olisi imettänyt, muttei pystynyt koska lapsi syntyi pikkukeskosena. (Luovutin kyllä 3kk maitoa mutta oma lapseni ei rinnalle kerennyt kun maidontulo tyrehtyi stressin johdosta täysin.)

Vierailija
11/12 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähipiirissä muuten kaikkien niiden lapset sairastelee ihan ylivoimaisesti eniten joita on täysimetetty..

Vierailija
12/12 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään korvikepurkin kyljessä ei lue, että lisää riskiä rs-virukseen tai ainakaan mun rinnassa ei lue, että ihmelääke rs-virukseen. " Imaise tätä, ei tarvi tautia pelätä."

Ärsyttää kaikki imetysfanaatikot. Vaikka mulla imettäminen oli helppoa, niin en silti kuvittele, että kaikilla muilla se sujuisi kuin rintamaitoa vaan. Älkää tekään.

Mutta päivän mauttomin provo -palkinto myönnetään ap:lle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme