Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme mua riipii, kun en ole pätkääkään kiinnostunut tai innostunut siskoni häistä?

Vierailija
16.06.2008 |

Mua suorastaan ärsyttää koko hössötys vaikka tajuan sikoni olevan todella onnellinen järjestäessään ihanaa päivää.

Omista häistäni olin aivan tohkeissani ja siskoni oli myös. Harmittaa omat tunteet, kun ei vaan kiinnosta vaikka haluisin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta älä missään tapauksessa kerro siskollesi tuntemuksistasi. Sen verran voi aina teeskennelläkin että näytän kiinnostuneelta ja innostuneelta. Rehellisyys ei nimittäin sulje pois hienotunteisuutta.

Vierailija
2/4 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on oma elämäntilanteesi? Onko muita asioita, jotka juuri nyt tuntuvat täyttävän mielesi?

Oletko "hää-ähkyssä" - omat häät veivät mielenkiintosi häiden järjestelyä kohtaan, tai kaveripiirissä on ollut viime aikoina paljon häitä? Hääinnonkin voi nimittäin varmasti kuluttaa loppuun, kun yli kymmenen kertaa on lyhyen ajan sisään päätynyt järkkäilemään.

Vai uskotko sisaresi liiton epäonnistuvan? Koetko häähössötyksen peittävän alleen sen varsinaisen parisuhteen ja itse asian, avioliiton solmimisen? Pelkkä juhlaan liittyvä hössötys ärsyttää ketä tahansa, jos taustalla on selvittämättömiä asioita tai epäilys siitä, että juhlaa valmistellaan vain juhlan itsensä vuoksi.

Kuten todettu - käsittele tuntemuksesi rasittamatta siskoasi niillä. Häitään suunnittelevan morsiamen mielen voi pahoittaa _todella_ helposti vaikuttamalta välinpitämättömältä tai vähättelevältä - muistele vaikkapa omaa aikaasi morsiamena ja mieti, miten toivoit silloin siskosi suhtautuvan asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voihan sitä olla iloinen toisen puolesta, ja itselläni ainakin itse vihkimisessä nousevat aina tunteet sitten pinnalle, se on tärkeä hetki. Mutta nykyään häiden arvo on laskenut, kun yhdessä ollaan monesti jo oltu pitkään, joillakin on jo lapsia, eli kyse on vain juhlista.

Mutta älä tosiaan puhu siskollesi sellaista.

Vierailija
4/4 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtava innostus toisen häitä kohtaan ei ole tarpeellinen, kunhan olet ystävällinen ja peruskiinnostuneen näköinen silloin kun hän haluaa mielipiteitäsi tms. asiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi