*PERJANTAITA SYYSväki-04*
Kommentit (45)
 Ärsyttää.... Mies " puhuu"  tuolla toisessa huoneessa duunikaverinsa kanssa puhelimessa, enempi vois sanoa et huutaa :( Suunnitteli tossa lähtöä johonkin, menis jo!!! Saisin rauhan...
 Pistin miehen hakee reimatecin (122cm, löytyy siis T@hti!!) poitsulle ensi talveksi. Oli 30% ale Jesper Juniorissa. Silti hinta 101e. Huh. Ite olisin hakenu remun, jatu kiitos, mut tuon sai mies nopee haettua... Sassalla onkin valmiina ens talveksi 92cm reimatec jonka ostin tammikuussa harrastushallista 49eurolla!!!!!!!! Sanoisin et aika hyvä diili oli se! Sassalla on nyt 86cm reimatec, kaverin muksun vanha. On silleen reilu et olisin ostanu 80cm mut en tietty viittiny ostaa uutta kun tuo oli lähes käyttämätön, muistaakseni pesty kerran. Piti sitä silleen mulle, parempana haalarina :) Hieno homma.
 Viime yö oli surkea nykymittapuuhun verrattuna :(
 Sassa nimittäin latisti eilen ite itelleen karjalanpiirakkaa :( Ekaks veteli aamusella pojan aamiaisjämä-karjalanpiirakkaa pöydältä kun mun silmä vältti ja illalla jatkoi latistusta roskiksesta...
 Oon ottanu roskiskaapin ovesta kahvankin pois mut silti vaan saa oven auki ja sieltä poitsun jämiä veteli :(( Oli aivan kauheet paska-äiti -fiilikset kyllä. Itkin oikeesti silmät punasiks... Yhdet ripulit tuo teki eilen päivällä ja sit yö meni vajaa kahden tunnin välein huutaen... Toivon TOSIAAN parempaa ensi yötä!
 Hei, ootte oikeesti ihania! Sydäntä lämmittää kun vähän väliä luen viestejä joissa kirjoittelette Sassan syömisiin/syömättömyyksiin liittyviä asioita! Kiitos!
 Ja kiva Mimmuli että olen voinu olla avuksi. Ruokapäiväkirja on tosiaan hyvä juttu. Suosittelen sitä edelleen jos joukossa joku vielä sellasta tarttee...
 Ai juu, syy miks en eilen ehtinyt sitten enää kirjoitella vaikka oli tarkoitus: Siirrettiin meidän vauva poitsun huoneeseen... Oikeestaan enempi poitsun vuoksi. Itelle tuli vähän surumieli... Poitsu on ihan onnessaan ku sisko nukkuu samassa huoneessa.
 Poitsu nukku muuten viime yön EKAA kertaa ainakin yli puoleen vuoteen omassa sängyssään illasta aamuun!!!!!!! Siis hallelujaa astmalääkkeille! Oli tosi tarve, surullista vaan että vasta nyt tajuttiin :( No, pakko ajatella että parempi myöhään ku ei milloinkaan...
 Astma on muuten kuulemma paljon ali-diagnosoitu sairaus. Siis moni, moni kärsii siitä kun ei ymmärretä tutkia tms. Eli varmaankin monet yö-kulkijat, liikunnasta " tykkäämättömät"  jne lapset saattavatkin kärsiä ko. sairaudesta... Siis ihan " kotilääkärin"  mietteitä täällä taas vaan ;-)
 Miestäni olen koittanut patistaa nyt tutkimuksiin. Merkit on hyvin hyvin selviä. Mut ei tuo tunnu näkevän. Eikä uskovan vaikken oo väärässä ollu vissiin montaakaan kertaa vuoden aikana........
 Lähtihän se mies ja nyt on rauha maassa. Toivottavasti ipanat nukkuis. Et sais OLLA.
 Jos lopettaisin välillä.
 Ootte ihania!
 Kerppu, puheripulin vaivaama ;-)

Tuntuu, että on aikuisia jotka menee joka vaivasta lääkäriin. Joskus tuntuu, että itsekin olen jo kuuluisa paikalisessa tk:ssa, vaikka vähän käydään (kertoo enemmän perheen terveydestä). Sitten on niitä jotka ei mene, vaikka aihetta ois.
 Appiukko oli tehnyt mutkan Peijaksessa tänään, kun on kärsinyt liian alhaisesta verenpaineesta ja tk suositteli menemään sinne. No, ryysis on arvattava. Appiukko ois sen sijaan tarvinut apua ehkä jo aiemmin. Anopin sisko (sairaanhoitaja) sanoi, että on todella liian alhainen verenpaine ja sen takia appiukko viimein koitti edes hakea apua. Väärästä paikasta vaan! Toivottavasti ei ole mitään vakavaa. Ylipainosta huolimatta on ihmeellisen terve mies.
 Jotenkin itsellä on nykyään enemmän sellainen olo, että parempi selvittää taudit ja oireet kuin arvailla itse.
 Hyviä iltoja, menen kuorsaamaan (tai valvomaan:)
 T: Ynis
 Ynis:Vähä sama asenne miehel tääl," ei lasten kans reissuu"  mut voi tuota Karibiaa...se on siis sellanen mitä ain vaa haaveilee ja sä oot ollu!Huokaus...
 MLL:n hoitaja mitä aion eka kysyy on 30v ollu pph,nyt eläkkeellä.Mies oli eka et ei ikinä,vierasta tänne et mitä se tekee..mut oli myöntyväisempi ku sanoin et osaahan poika kertoo jo kaiken jos se vaik penkoo jotai...ja miehen mielest netti kiinni-no totta kai,eihän se surfaamaa tule..Et kyl me varmaa kokeillaa ku houkuttelin et leffaa,syömää...ja mentäs ihan päivä aikaa,mikä typylki helpompaa aikaa..
 Voi Sassaa,ku on ehtiväinen :-( kerpulle hali!Kokoajan ei pysty vahtii,ne ehtii ja vipeltää..toivottavast vihdoin treffit onnistuu!
 Tv:n ääree...
 jatu
 selailin pitkästä aikaa noita Levin kuvia sähköpostista, ja muistu mieleen mitä on pitäny jo aikoja sit kysyä... Kuka on se ihana lapsukainen vihreässä reiman haalarissa? nukkuu pulkassa, lapsi siis ei haalari... eheheh... ihana haalari, tahtoo sellaisen!!!
 Pitikin kehua, et hyvät alet täällä, no on muuten mut ei talvihaalarien osalta. Jos löydän niin ostan Idalle 92cm haalarin ens talveksi, nyt siis 80cm reimatec käytössä.
 Mut nyt nukkumaan, kiva kun on ollut pitkä pino :)
 Petra ja Ida
että sitä nykyään jännää, että pinoutuuko Mimmu tänään vai ei!
Unettomlle, Simamille, Keilinille, Enkelille ja Ynikselle säkillinen unihiekkaa koko perheen käytettäväksi!
Aavis, miten laiha sinä olet oikein ollut ennen Mottia??? Kun kerrot ettei mikään mene päälle. Alaosan löydän onneksi helposti häihin. En ostanut Siniä odottaessanikaan äitiysvaatteita. Kuminauhavyötäröt kun ovat olleet, minulla, pitkään pop, niin housuissa kuin hameissakin. ;-) Mutta jokin tunika voisi olla kiva. Halensilta löysinkin, mutta isoin koko oli 54 ja taulukoissa oli että se sopii vyötäröön joka on 116cm, höh, olen jo nyt isompi. :-/ Jatkan etsimistä. Motilla koittakoon nopeasti terve kausi (joka jatkukoon pitkään), niin että pääsette meillepäinkin! Kavereista, Voi että ärsyttää ihmiset jotka odottaa yhteydenottoa, tekemättä itse mitään asianeteen. Juurikin yksi kavereistani oli tuohtuneena ripittänyt äitiäni kun Lila ei pidä häneen mitään yhteyttä... Päätin yli 6kk sitten että ei väkisin, ottakoot hän yhteyttä minuun. Kyllästyin soittelemaan. Ja minä sitten kuuntelin kun äiti ripitti minut, kun en vanhaan kaveriini yhteyttä pidä.. Että näin.
Hilun huuleen turvotusta vähentäviä säteitä! *****
Voi kun jaksaisi tehdä Mimmulit ja lähteä rintaliiviostoksille. Mies jo huomautti että rinnat pursuaa yli liiveistä. Ei näytä nätille, mutta kun vain saisi aikaiseksi lähteä niihin kamaliin kuumiin koppeihin sovittelemaan liivejä..
Sini ymmärtää Ei-sanan. Päivästä riippuu aiheuttaako Ein sanominen minkälaisen reaktion. Välillä siirtyy nätisti tekemään jotain muuta ja välillä alkaa parkua niin että ikkunat helisee. Kuuma on sana jonka uskoo aina. Takka opettanut, onneksi ilman pahoja palovammoja.
Huomisen suunnitelmat edelleen hieman auki. Sini oli koko päivän kuumeeton, mutta illalla oli hieman lämpöä. Siniä alkaa jo selvästi tämä sisällä nököttäminen tökkiä. Tai Sinihän viihtyy sisällä mutta kyläillä täytyisi tai vieraita täytyisi olla, että neiti viihtyisi. Ei kummempia, miehen kainaloon suunnistaa hän.
Lila75