Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*PERJANTAITA SYYSväki-04*

30.12.2005 |

Aloitanpa pinon!

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä kovin äkkiä kukaan hernettä nenäänsä vedä ja jos vetää, niin taitaa olla lukijan ongelma:) Sitä paitsi sama lukihäirö on monilla ja sujuvasti luetaan toistemme tekstejä virheineen päivineen:)

Aavis, pelkällä värilläkin saa ihmeitä aikaseksi!

Nyt pakko mennä taas, väsyttäiskin...

T: Ynis

Vierailija
22/45 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin, mitä etsin: Nöösälle bodeja ja itselle riippuvien rintojen kannattimet. Yksi vikaostoskin tuli. Nöösälle ostetut lappuhaalarit oli ensinnäkin pienet (ei varpilla ole niiden koko 74 vaan 62-68) ja toiseksi niiden avausmekanismi oli ihan kamalan hankala. Ei edes olleet alennuksessa, joten täytyy palauttaa. Parasta koko reissussa oli ihana seura. =) Pääsin myös Sanomatalon kanawrappeja ja herkkuja syömään. Nam!

Kiitos lihomissäteistä! ;) Tänään todellakin on pidetty tästä puolesta huoli. Vielä kerran nam.

Meille iski yllättäen raksavapaata, kun mies tuleekin aikaisin kotiin ja sitten kauppaan ostamaan uudeksi vuodeksi ruokaa ja pari rakettia. Meillä uv vietetään yllätys, yllätys raksalla. Iltasella ammutaan muutama raketti ja sitten Nöösä nukkumaan ja me ehkä katsomme herkkujen kanssa jonkin leffan. Toivottavasti löytyy vuokraamosta jotain kivaa, ettei tarvi turvautua tvkakkosen saksalaiseen laatudekkariin. ;)

Enkeli: Seuraavat kaksi viikkoa on vielä miehen loman vuoksi päivät tosi kiiruita, mutta sitten ehdimme kyläilemään. Katsotaan lähempänä. Todellakin olisi kiva nähdä! =) Jaksua!

Kaikki yksinäisyydessä tuskailevat, ymmärrän teitä. Ihan tässä meidänkään lähellä ei asu ketään. Hyvän päivän tuttuja on tullut kerhoista ja leikkikentältä. Onneksi muuten on ihania mammakavereita ja muita kavereita, joiden kanssa voi sopia tapaamisia ja kyläillä puolin ja toisin. Jaksua arkeen!

Tea: Mukavaa, että työ- ja hoitokuviot selkeytyi ja ratkesi mieleisesti. Pupuenergiaa ja plussaonnea.

Ankkkis: Jaksua ja paljon haleja uuteen vuoteen! Meillä sama tilanne juhannuksen kanssa.

Jatu: Jaksua ja haleja. Täällä toinen, jolla oma-aika kortilla.

Vaippag: Meillä käytössä Liberon housuvaipoista pienin koko 7-11kg ja liberon teippivaipoista 7-14kg. Tyytyväisiä olemme.

Oih, sain äsken yllättäen suukon Nöösältä. *iloinen ja täynnä rakkautta oleva huokaus*

Mimmu: Onneksi ei sattunut mitään vakavaa. Täällä jännitys tiivistyy kanssanne. Jaksua. =)

Alli: meillä unirytmit ja muutenkin rytmit melko sekaisin. Tämän hetken rytmi: Herätään aamulla 8.30-9.30, syödään ja ulos, ruoka 11-12, matkalla rakennukselle Nöösä nukahtaa ja nukkuu hyvässä lykyssä tunnin (jatkaa unia rattaissa), välipala 14-15, kotiin ruoaksi 17 (matkalla saattaa nukahtaa toisille unille, jos aiemmat unet puolituntia), leikkiä/ulkoilua, iltapala 19.30, iltatoimet, Nöösä nukahtaa 21.30-22. Yöllä herätyksiä 2-5.

Kengät: riippuu mallista 19 tai 20.

Jospa sen lelu/leikkig:n joku päivä ehtisin. Nyt pitää mennä tekemään Nöösälle kasvispihvejä.

Jaksua ja haleja!

-Mimmuli ja Nöösä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta turhaan huolit Hilu :-)

Minusta on ainakin mukava lukea muiden ruokasuunnitelmia ja Simamin kuha kuulostaa herkulta! Sitä, paitsi ruokakertomuksista voi saada vinkkejä tai jokin unohduksissa ollut ruokalaji muistuu mieleen tyyliin, että tuotakin voisi vaihteeksi tehdä...

Jokin aika sitten kertoilin, että Typylle maistuu makaroni/pasta. Vihjailkaapas nyt mitä sen pastan kanssa tarjoaisi, siis muuta kuin sitä ainaista jauhelihaa muodossa tai toisessa... Tänään lounaalla oli tylsästi pastasalaattia. Kalaa Typy kelpuuttaa nihkeästi jos ollenkaan.

Aavis: tiedän, että sulla hupi kaukana, mutta musta oli aika liikkistä se valinta traktorin tai humman välillä kulkupelinä. Vastaavassa tilanteessa olisin kyllä varmasti ihan hermona.

Ayap: kiva, että jaksat käydä porukassa.

Keilin

Vierailija
24/45 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytiin tänään tutustuun hoitopaikkaan siis pph:lle. Ihan jämyn ja kivan tuntoinen täti ja sai isommatkin pojat rauhoittuun äkkiä jos meni villiksi. Ruokailujututkin kuulosti hyvälle, esim. jos huono syömään, laittaa vaan vähän ruokaa ja sitten lapsi oppii että syö tavallaan lautasen tyhjäksi jne ettei sitten laita monta kauhallista ja möykkää että pakko syödä...

Noh täti sinänsä ei ketuta vaan tuo päivähoitosysteemi. Nyt kun hällä on vaan 2 lasta seuraavat 2 vkoa ennen kuin poikamme menee hoitoon, niin hän joutuu sitten menee lastensa kaa päiväkotiin. Elikkä hyvästi se hienolta kuulostava suunnitelma, että pitää muka tutustua 2-3 vkoa ennen hoitoontuloa. Soitin sitten johtajalle ja purnasin asiasta mutta kuulemma kustannusjuttu, eivät maksa kuin 2 lapsesta sitten. Mahdollista on kun on hiljaista päiväkodissa tms. niin hoitotäti voi mennä kotiin niiden 2 lapsen ja ja me mennä sinne pariksi tunniksi. Niinpä, EHKÄ ja JOS on... Että sitten käymme vaan pari kertaa hyvässä lykyssä siellä kun kuvittelin että ainakin sen viimeisen viikon eli ei ens mutta seuraavalla vkolla oltaisiin enempikin siellä. Voi kettu sanon mä. Että ottaa kupoliin. Aikoi vielä selvitellä oisko mahdollista viimeisellä vkolla olla ees sen pari päivää, mutta tuskinpa. Ei kuulemma tiedä etukätewn millään mikä tilanne päiväkodissa jos on sairaana jne. tai paljon lapsia pois. Miksi aina pitää vastustaa?!

Tympääntyneenä

Tuttis kera puhjenneen korvan

Vierailija
25/45 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 koneellista pyykkiä viikattu kaappeihin. Yksi koneellinen pyörii rummussa, yksi koneessa ja vielä yksi koneellinen odottaa pyykkikaapissa. Päätin sitten päästä urakasta kerralla eroon. Hajoaakohan pesutorni tollasesta rumbasta? Onneksi sulake just kestää, kun yleensä kone linkoaa vasta siinä vaiheessa, kun rumpu on jo lopettanut (jos yhtä aikaa laittaa päälle ne).

Vierailija
26/45 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkin pitänyt kysyä, että uskooko muut taaperot ei-sanaa tai mitään muita kieltoja?

Meillä on ihan toivoton tilanne. Mitään ei usko, nauraa vaan ja tekee kielletyn asian heti perään. Luulen, että tajuaa kyllä kieltosanan, muttei tajua totella sitä. Tiukempi äänensävykään ei auta mitään. Uhma päällä siis ja oma tahto jyrää. Kauhea huuto tulee, jos ei saa mitä haluaa!

T: Ynis ja kaksi uhmista

Vierailija
27/45 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luen sujuvast teksit ja " mokat" huomaan vast sii vaihees jos joku rupee niitä oikomaa..varmaa monel samanlailla tai sit tajuu et se on vaa ulosantivirhe...

Liityn anoppeja ei tarvitse edes yrittää ymmärtää-kerhoon!!Mä oon juttujen antanu mennä vaa ni on ollu kivempaa...mut nyt jouluna anopilla kaikki asetelmat pöydillä ja sano vaa et pitää typyn uskoo et ei saa koskee,niin poikaki pienenä usko,ei tavinnu ottaa pois..Mä sit et ota edes kynttilät pois,et yks vetäsy liinasta ni tuho voi olla melkonen...ja anoppi asu ulkomailla niin kauan ku poika oli 2½v eli oli jonkun verran isompi ku typy nyt!!

Täytyy kahvit keittää

jatu

Vierailija
28/45 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei usko!Jossain asioissa uskoo,kerran päivässä,mut tietää kyllä mitä ei tarkottaa koska toruu itseään ku kiellettyä tekee...ja uhma nousee!!!huutaa ja kirkuu ja ku suuttuu mulle neiti menee keittiöö ja heittää kahvilusikat lattialle,oikein voimalla paiskaa!tietää et kauhat saa ottaa toisesta laatikosta mut ei ruokailuvälineitä...

Ja typy sanoo " eikä" .Luulin ensin et on vaa sattumaa mut mieski huomas esim.ku sanoo et vaihetaa vaippa ni sanoo " eikä" .Oikeesti typyä häiritsee pissavaippa ja pyytää sitä vaihtamaa mut alote pitää tulla häneltä ;-)

Nyt ne tappelee tuolta samasta lelusta..tietty typyn joululahjasta :-/

jatu

Vierailija
29/45 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin on neiti unten mailla! Ei se mitään, saapahan vielä kirjoitella rauhassa :)

Tylsältä kuulostaa, Tuttis, tuo teidän hoitokuvio. Toivottavasti asiat järjestyvät kuitenkin parhain päin.

Aavis, ihan sama juttu täällä. Siis se, että koska tarkkailen alussa, on johtopäätöksiä minun luonteestani tehty jos jonkinlaisia. Juuri tuo, että olen ujo, jne. Kaikkein huvittavinta on ollut se, että minusta ollaan jopa sanottu, että olen ylpeä ja pidän itseäni parempana kuin muita. Siis, ei kauempana voisi olla totuudesta :) Sen verran itseäni toki tunnen, että uskallan näin sanoa. Minä nyt vain haluan ensin tarkkailla. Se sopii minulle ja koska teen sellaista työtäkin, jossa olen väkisinkin jollain tasolla asioiden tai tilanteiden ulkopuolinen tarkkailija, niin voi olla että se lyö läpi myös kotioloissa. Tai sitten on niin - ja juuri työstäni johtuen edelleen - että kun vihdoin pääsen pois töistä, en tosiaan JAKSA olla enää sosiaalinen ja aktiivinen vaan HALUAN tarkkailla vain hiljaa muita.

Mutta, se nyt ei selitä tämän hetkistä tilannetta koska olen kotona. Hmmm. Eli luonteeni siis vain on sellainen. Hitaasti lämpiävää sorttia.

Ynis, meillä sanaa " ei" ymmärretään vaihtelevasti. Hyvin tutulta kuulostaa tuo, että nauretaan ja jatketaan vaan. Mutta itku pitkästä ilosta. Koska sitten kun neidille sanoo hiukan kovemmalla äänensävyllä " ei" ja vielä näyttääkin tuimalta, saattaa saada aikaan sen, että neidillä alkaa alahuuli väpättää ja saattaa tirauttaa pikku itkun. Joskus ei auta muu, kuin että kymmenen " ei" sanan jälkeen vaan täytyy hakea neiti pois kielletyn asian kimpusta. Kyllä mä toisaalta uskon, että ymmärtää jo hyvin sen, että mitä " ei" tarkoittaa (omalla tavallaan) mutta ehkä alkaa olla jo pienen pientä oman tahdon näyttämisen tarvetta ilmassa??

Meidän pitäisi lähteä myös pian ruokaostoksille. Huoh. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Sello on takuulla kuin pommilla lyöty ja autopaikan löytäminen on aina yksi ärsytyksen aihe. Koska valitettavasti asia on niin, että lähin markettimme on Sellossa. Nämä lähikaupat täällä kotimme läheisyydessä ovat melkoisen pieniä eikä valikoima ole suuren suuri.

Onneksi illaksi on varattuna leffa ja vähän punaviiniä. Nam :) Meidän lähikirjastossa on mielettömän hyvä leffa-osasto, jossa vierailimme tänään tytön kanssa. Ei ne leffat mitään uusia tietenkään ole mutta esim. sieltä saa lainata hyviä eurooppalaisia leffoja joista me tykätään.

Alli

Vierailija
30/45 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakusessa se kanava jota kautta purkaa täydellistä turhautumistaan:( En kestä, kun lapset kiukkuaa ja kitisee koko ajan! Kun ois tosiaan se puistokaveri jolle sais purkautua päivittäin ja sais lapset raahattua ulos, halusivat tai eivät. Yksin ei viitsi mennä seisomaan sinne ja kuuntelemaan kiljumista.

Nyt mentävä jälleen. Pakko käyttää edes tätä kanavaa:)

Vierailija
31/45 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin äkäisesti nuo meikäläisen aikaisemmat synnytykset on lähteneet käyntiin.

Joo, kiire oli muka päivällä. Miehellä siis, ei minulla (minne se kiire muka valmiissa maailmassa?). Huohotti jo tuossa selän takana, sillä oli kiire kauppaan - juu, siis kauppaan kiire miehellä joka vihaa shoppailua. Ja muka vielä väitetään että naisia ei voi ymmärtää... Mutta mun piti vielä äkkiä ilmoittaa teille olevani paikalla, kun tiedän että moni siellä odottaa jakautumisuutisia. Kiitos tuestanne, sistersit!

Selkä on ihan älytsin kipeä, samoin vasen ranne kyynärpäähän asti ihan mustelmilla, oikea nilkka myös musta. Mutta aikamoinen kuiva koski oli kyllä. Vaarallisia nuo portaat, eikä näköjään pelkästään lapsille. Itse muistan kyllä aina hokea pojille, että varovasti portaissa, ja sitten itse menen ne könyämään. Toiv vahingosta viisastuu.

T-P ;meillä T on vetänyt kanssa selälleen syöttötuolin kanssa monen monta kertaa. T kun vielä sitten kiipeää syöttötuoliaan pitkin keittiön pöydälle heti kun silmä välttää. Onneksi ei oo mitään pahaa vielä sattunut, lukuunottamatta kamalaa huutoa ja kuhmuja.

Mimmulille raksaintoa! välillä on ihan hyvä pitää välipäiviä koko touhusta, tekee hyvää!

Ja sairastupiin edelleen parantumissäteitä.

Sitä on pitänyt kysymäni, onko teillä joulukuusen koristeet saaneet olla paikallaan? Kun meillä kuusen alaosa on riisuttu jatkuvasti. Palloja lattialla, enkeleitä lattialla, nauhan pätkää suussa, neulasia jokapailassa, T kuusen alla räpläämässä vettä kuusen jalasta... Hermot meinaa mennä, siksipä olenkin nostanut kaikki koristeet lähelle kuusenlatvaa. Joten voitte kuvitella, minkä näköinen kuusi meillä on, kun alhaalla ei ole koristeita ja latva notkuu koristeiden painosta ;D

Ja siitä EI- sanasta. Ei tahdo mennä perillle. Paitsi kaksi asiaa uskoo, kynttilään Ei kosketa kun se on " poo" , samoin takka on " poo" . Poo= poppa eli kuuma. Mutta muuten on sama kun ei sanoisikaan ei... kova päinen jäbä.

Nyt mies-ihanainen on poikien kanssa ulkona ja tämä äiti saa roikkua siis ihan vapaasti netissä tai surffata tv-kanavilla. Harvinaista herkkua. Nautin siis hiljaisuudesta.

Vieläköhän muuta piti kommentoida? Ei vissiin.

Mimmu, edelleen 39+5. Saisi mennä vaan ens vuoden puolelle...

Vierailija
32/45 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenohjelmat loppui jo, joten saa nähdä, mitä tästä tulee.

Rytmig: Rytmit niin pyllyllään, että nyt en vastaa. Jos muistan, palaan asiaan ens viikolla. Mies menee ma töihin, joten pakko kait itekin päästä takaisin suht normaaliin arkirytmiin.

Haalarit: Pekalla nyt Lassie 86cm, ens talveks odottaa toisilta perittyjä 92cm haalareita.Neiti keskimmäisellä (3v7kk) 104cm Reimatec. Ens vuodeks sitte tarvittaessa Lassie 110cm. Esikoisella, joka helmikuussa täyttää 6v, Reimatec 116cm. Ens vuodeks hakusalla Remu 122cm haalari. Mun mielestä se on eskarilaiselle kätevin ja Reimatecillä ei kuulemma noin isoja haalareita ookaan.

Kenkä Pekalla 22, mutta on kyllä aika reilu. 20 sisäkengät meinaan laittaa 28.pv häihin, mutta ei oo kyllä tullu kokeiltua, onko sopivat.

Eli miehen veljellä on häät. Ihana asia sinänsä. Mä en nyt vain oikein oo jaksanu innostua. Ei kyllä pystykään, kun ovat niin halunneet tehdä kaiken itse. Mua vaan stressaa tuo vaatepuoli. Vaatteita on kyllä, mutta jotenki ne muka ei oo viimeisen päälle tilanteeseen sopivia. Olin jo aikeissa hommata iteleeni jotain uutta, mutta en oo löytänyt sopivia Kokkolasta, Lapualta enkä netistä. Löytyis toki, mutta kun ei vois kovin paljoa kuitenka rahaa satsata. Kampaajalle pitäis soittaa, että sais kerranki ees kunnon kampauksen itelleen. Ja ripsiin ja kulmiin aattelin kestoväriä, kun en ripsareita pysty käyttää, mutta nyt vain pitäis ens viikolla heti varata ajat.

Me syötiin muuten madekeittoa. NAM!

Tuttis. Toivottavasti asia järjestyy kuitenkin parhain päin. Meillä on joka hoitopaikan kanssa käynyt niin, että oon suunnitellut pitempääkin tutustumista, mutta sitte lapset on soljahtanu niin hyvin joukkoon, ni on tuntunu joutavalta siellä pällistellä, joten suunnileen parin kerran jälkeen on hoito alkanu ja ihan hyvin on mennyt.

Paranemisia teille myös.

Kovasti voimia ja parannussäteitä lähetän myös Ayapin ja Pilen perheisiin ja muille sairastaville!

Tea. Hyvä, että pääsitte mieluiseen päätökseen.

Mimmuli ja Ankkis, ootte kyllä eri sissejä! Voimia!

Vaippag. Kestoja L-koko käytetään yötä päivää sen mukaan kuin jaksan pyykätä, kertiksissä Muumi tai Libero maxi + (mitä lähikaupassa sattuu olemaan tarjolla) ja yöllä Pampers housuvaippa maxi, kun niitä sattuu vielä olemaan.

Uusi vuosi. Kutsuttiin itsemme huomenna iltapäivällä anoppilaan syömään nakkeja, lihapullia, perunasalaattia ym, illalla sitten kotiin.

Itellä tajuton väsymys vaivaa yhä, mutta tänään vääntäydyin kävelylenkille, kun tuntui,että jostain on ulkoilu ja kunnon kohotus aloitettava.

Lilalle vähemmän kipuja ja Mimmu k:lle voimia loppusuoralle!

Taisi tulla megaviesti.

T@hti

Vierailija
33/45 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa auttaa tunnetusti, mutta ette tiedäkään mitä äsken tein:) Heitin luistimet jalkaan ja köpsyttelin viereiselle kentälle testaamaan taitojani. Hih, olinpa näky:) Jalat hyytyi heti oudokseltaan ja luistimetkin on vuodelta 1 ja 2 ja erittäin huonot ja jäykät. Kauaa en ollut, kun naperot (mun mielestä vielä naperoita) heitteli papaatteja siellä jäällä minne sattuu.

Ihanaa, kohta voi ruveta lasten iltatoimiin!

Vierailija
34/45 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luistelemaan!!En muista millo viimeks oon luistellu,ei ole kyl luistimiakaan,mutta jos siltä tuntuu ja ulos pääsee ni pitäs vaa lähtee!!

Joulukuusi:meillä teko sellanen,joten ei neulaset niin lähe(kissa kyl repii niitä) mut alhaalla nauhaa ja kynttilöitä muuten on koristeet aika yläpainotteisesti.Tänää just sitä kattelin et onpa kaunis..Mun vanhemiilaki typy sano pa ja sit paiskas pallon lattialle ;-)

Voi Mimmu ku on jänskää..jos vaavi pelätyy paukkuja ja päättää tulla ulos uudenvuodenyönä..

Mä ostin raketteja,kumpillä.Ikinä en ole ennen ostanu..Sanoin et minkäikäset lapset ja jotain ei hirveen kallista pitäs saada!Huomenna selvii tulos.

Isi leikittää lapsia ja mä täs laittelen kämppää kuntoo..

Selasin tänää H&M:n uutta kuvastoo ja " voi ku ois kesä" .Siel oli monta ihanaa vaatetta mitkä tahon ja ne näyttää hyvältä mun laihemmassa kesäkropassa...hah haa :-D Mut tekis mieli tilata,vaik tänää maksoin jonkun laskun enkä edes muista et mitä.Mä oon löytäny ton kuvastoshoppailun uudestaa ku kaupoille pääsy on nii hankalaa.

Olen alkanu harkitsemaa MLL:n hoitajaa...kerran kuussa miehen kans leffaa,syömää tai vaa kaupoille ois aika ihanaa..ja tarpeenkin!!mut harkinnassa vasta..mut poika on jo 5½v ni se kyl osais kertoo et millanen hoitaja on ollu.

Mul on puheripuli..oon ikusuuden ollu vaa miehen ja lasten seuras(jouluna nähtyjä vanhuksia ei lasketa)...junassaki piti höpötellä viereisen äidin kans niitänäitä..

nyt tän kämpän kimppuu,tänää siivosin ja ei uskos!

jatu

Vierailija
35/45 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

MLL hoitajaa suosittelen! Ikinä ei tiedä millanen tulee, mutta voi kokeilla eri hoitajia. On ihanaa, jos löytyy kiva ja voi hyvin mielin jättää lapset muutamaksi tunniksi hoitoon. Eikä ole kauhean kallistakaan. On myös hoitajalle tosi kivaa, jos on joku perhe missä voi käydä " säännöllisesti" . Kokemuksen rintaäänellä voin sanoa:)

Minä tässä kämpässä ekana talvena kokeilin luistimia kerran. Viime talvi meni jotenkin ohi ja jääkin oli kunnossa aika vähän aikaa. Luistelu on ihan ok, vaikka olen tosi surkea siinä. Nyt ois vaan hyvä tilaisuus tehdä edes jotain joskus oman kunnon hyväksi, kun jää on vieressä. Olen muuten kerran karibian risteilijällä luistellut:) Luistimet oli karmeat ja laivakin hieman keinui! Piti allekirjoittaa sellainen lappukin, että olen itse vastuussa hommasta:) Oikein jenkkityyliin.

Vierailija
36/45 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi yhtäkkiä jättää lapsia vieraan kanssa. Tosin tunnit joutuu varmaan maksamaan silloinkin.

Vierailija
37/45 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siel on varmaa tosi ihanaa...Onko??? Haaveilee hän...

Kiitos Ynis rohkasusta!!Mul ois yhtee hoitajaa suositukset,asuuki lähel, jos vaik sen sais..Mut ois niin tarpeen päästä joskus johonki..vaik eka lähi Rossoo.Miehen vanhemmat käy tosi harvoin ja jos mun vanhemmat on tääl ni se vierailu stressaa ni jotenki se rentoutus puoli jää pois vaik JOSKUS johonki päästäs..ja alkanu viimeaikoina tulla tunne et parempi ku ei mentäs mihinkää :-/

lapset valvoo viel..meil on rytmi repsahtanu..

jatu

Vierailija
38/45 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pilas omalta osaltaan sen matkan sanomalla ehkä sata kertaa, ettei kannata enää ikinä lomailla lasten kanssa. On juuri sitä tyyppiä, että voi sanoa noin yhtenä päivän ja mitätöidä sen seuraavana. Minä taas en kestä noin radikaaleja mielenilmauksia. Mutta ois ihana reissu kahdestaan rauhassa! Ehkä vielä joskus!!! *vaipuu haaveisiin*

Jos tää hoitaja teidän lähellä on vielä MML:n listoilla, niin pitäis olla " varma nakki" . Jos ei siis päivällä väliä. Ei muuta, kun soitat ja kysyt! Mitä mies on mieltä?

Vierailija
39/45 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussilastillinen ihmisiä Jamaikalla laulamassa " Every little thing is gonna be allright" :)

Vierailija
40/45 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ynis, mäkin katselin eilen täällä Tapiolan kentällä luistelijoita ja yritin muistaa milloin oon viimeksi ollut. KAUAN sitten! Kuopiossa tuli luisteltua järvellä sellaista pitkää lenkkiä, se oli kevätauringossa ihanaa. Pile tietää.

Allille tervetuloa, meitä on muitakin espoolaisia!

En oo vielä saanut lopullista siunausta mun puolikkaalle viikolle, mutta päiväkotipaikka on nyt peruttu. Joten jos ei nykyisestä työpaikasta järjesty, vaihdan työpaikkaa. Silläkin uhalla ettei oo takaisin menemistä sellaisen tempun jälkeen. Kerran aiemminkin oon niin tehnyt, palasin 2 kk kuluttua takaisin ja sain palkankorotuksen :) Työkaveri tänään varoitteli, että saattaa tulla meidän työpaikalla yllättäviä perumisia jo sovittuihinkin juttuihin, ei kivaa! Joka tapauksessa päänsärky on tänään ollut poissa. Mietin aina näitä isoja juttuja (työ, raha, asuminen yms) yökaudet ja saan hirveen päänsäryn.

Mies on varpajaisissa, mulla on autuas rauha. Typy nukkuu vuodesohvalla, heräsi taas tunnin nukahtamisen jälkeen ja otin syliin kuten aina tehdään, nukkui siinä pikku enkelinä mutta jos lähestyinkin pinnasänkyä silmät rävähti auki. Todellakin aika hommata ison lapsen sänky kun nuo pinnat on aina olleet typylle kauhistus. Luultavasti on niin ehdollistunut sylinukuttamiseen, että meillä on iso projekti edessä kun siitä opetellaan eroon. Maaliskuussa pitäisi osata nukahtaa muulla tavalla, kun ei mun ystävä voi toista nukuttaa sylissä ja omaansa pinnikseen yhtä aikaa.

Typyn unet: 21-08, päikkärit 45min-1h15min. Vähäuninen on siis. Ja tottelusta: ollaan oikein ihmetelty miten kiltti voi olla. Uskoo todella hyvin ei-sanaa eikä tee kiellettyjä juttuja toiseen kertaan. Muutkin on sanoneet että on helppo lapsi tuossa asiassa. Sellainen perustyytyväinen tapaus, tottelee ja on enimmäkseen iloinen. Ruuan suhteen samanlainen kuin äitinsä, nälkäisenä rasittavaa seuraa ja ruuan on syytä ilmaantua pöytään hyvin nopeasti.

Niin ja ulkona ei tietenkään voi kävellä itse, vähintään pitää kädestä kiinni. Aika usein työntää omia vaunujaan siitä jalkaosasta, meidän äiti keksi tämän ja on ollut hyvä tapa saada typy kävelemään ulkona. Pulkassa istuu hetken, eilen oli huutanut hyeenana kun isä oli erehtynyt liian pitkälle pulkkalenkille. Ei ole kuulemma kivaa vetää pulkassa huutavaa taaperoa kun ihmiset vähän tuijottaa ;) Voi meidän koti-isää :)

Kiva kun ootte täällä! Töissä aina välillä käyn lukaisemassa mitä muille kuuluu, mukava henkinen tuuletustauko.

Nukkumaan menee hän.

- tea -