Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ota kantaa: onko/olisiko moraalitonta?

Vierailija
16.06.2008 |

Haluaisin lähettää meilin entiselle työkaverilleni, joka on mies ja varattu. Itsekin olen naimisissa ja meillä molemmilla on perhe. Haluaisin kiittää yhteisestä ajasta, kun hän vaihtanut työpaikkaa, enkä ehtinyt hänelle sitä sanoa. Olimme ehkä hieman ihastuneita joskus, koskaan mitään välillämme ei tapahtunut. Haluaisin vain sanoa hänelle, että hyvää jatkoa. Olisiko tämä jotenkin arveluttavaa? Mietin vain itse. Itselläni ei ole hänen suhteen taka-ajatuksia, tulimme mukavasti juttuun.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on suuret riskit ja siitä seuraisi vain hankaluuksia. Kokemusta on..

Vierailija
2/11 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei oo mitään outoa kiittää työkaveruudesta. En sais mitään viboja "takaa-ajatuksista", jos sellaisen viestin saisin itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan et tee sitä salassa ja selän takana. Jos omatuntosi on puhdas, voit sen kailottaa kaikille.

Vierailija
4/11 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea sanoa. tavallaan ymmärrän että olisi kiva juttu sanoa, mutta asiasta voi tulla kärpäsestä härkänen jos esim. miehesi lukee vahingossa mailin.. Tai hänen vaimonsa.. voit kai joskus ehkä sattumalta tavata hänet ja sanoa sitten.. ?Älä kaivele turhaa vanhoja asioita!

Vierailija
5/11 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättää hyvästejä ja toivottaa hyvää jatkoa. Kunhan teet sen asiallisesti etkä jätä viestejä "rivien väliin".

Vierailija
6/11 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä nykyä, joten tapaaminen ei liene vahingossakaan mahdollista. Noloahan se olisi, jos jommankumman puoliso viestin lukisi. Muiden kuullen en asiasta haluaisi tehdä haloota, naisvaltaisissa työyhteisöissä juorutaan, mutta sinänsä asia ei hävetä minua. Mieheni taas on aika mustis, joten hänelle en haluaisi sanoa mitään. Kirjeenvaihtoon joutuminen itseänikin ehkä pelottaa...mut tekisi hitosti mieli sanoa, että kivaa oli. Kun emme enää koskaan näe. Mietityttää. Itse en varsinaisesti näe tässä mitään epäilyttävää. Silti en pitäisi itsekään, jos mieheni tekisi noin. Toisaalta miehellänikin on paljon naispuolisia työtovereita ja harrastuksen yhteydessä naisia, jotka silloin tällöin hänelle soittavat. En ole kokenut heitä uhkaksi.

Vierailija
7/11 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

perustelit jo sen hyvin itsellesi ja meille.

Vierailija
8/11 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa nauttia siitä koetusta ajasta ja muistella sitä hyvin mielin ihan itseksesi? Entä jos mies kuvittelee että sulla on joku taka-ajatus mielessä ja tuntee olonsa kiusalliseksi?

Vierailija
9/11 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs pahaa sellaisessa asiallisessa kirjeessä olisi? Ja miksei?

Vierailija
10/11 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti ja ytimekkäästi enempiä runoilematta, ei mitenkään moraalitonta. Ihmiset ovat turhan kainoja kiittämisessä, miksi et kiittäisi ja kehuisi, miehelle tulisi siitä varmaan hyvä mieli. Olisit varmaan itsekin onnellinen, jos joku vanha työkaveri vastaavassa tilanteessa sinulle lähettelisi myönteistä palautetta ja kiitosta työtoveruudesta.

Vierailija
11/11 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kait vaimot ja miehet TYÖMEILIÄ luo. Kaikkea te kotiäidit sitten pelkäättekin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan