Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko teidän 2,5-vuotiaat nukkuu yönsä vaipatta?

Vierailija
29.12.2005 |

Meillä kummitäti ihmetteli tätä, että vaipat on vielä yökäytössä. Kuulemma 3-vuotisneuvolassakin kysellään tästä asiasta.

Meillä on ollut jo kuivia öitä jonkun aikaa, kai se täytyy nyt vaan tempaista pois...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ollaan varmaan kummajaisia. Väkisinkään ei viitsi potalle istuttaa!

Vierailija
2/11 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sanottiin 2,5 v:n neuvolassa että ei kiirettä koska monikaan ei ole edes vielä päiväkuiva tuossa iässä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat tosin aamulla märkiä, mutta yhtenä iltana kokeilin ja ihan hyvin on mennyt. Kai se oli tottumusta osaksikin jo kuivana pysyvälle, kun ilman vaippaa heräsi potalle. Kantsii kokeilla.

Vierailija
4/11 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitan, että vaipat olovat aamula märkiä ja siitä ajattelin, ettei pysy kuivana...

Vierailija
5/11 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tarvitse olla tuon ikäisenä yökuiva.

Vierailija
6/11 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivävaipat luonnollisesti jo paljon aikaisemmin.

Vierailija
7/11 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se elämä sullekkkin joskus tulee.

Vierailija
8/11 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on poika 4v. ja vielä pitää käyttää yövaippaa, koska aika usein on liru tullut :(

itse sanoo, ettei " silmät aukea yöllä, kun on pissahätä" .

Vierailija
9/11 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla alkaa tuota ikää olemaan lähemmäs 3v, mutta vaippa on ja tiukasti! =/ Siitä kun ei suostu luopumaan vieläkään. Potalla käy päivittäin, mutta vaipat kastuu edelleenkin ja varsinkin yövaippa on aivan likomärkä! Olen yrittänyt houkutella jos jollakin keinolla että olisi ilman vaippaa, mutta ei niin ei. Kakkaa ei ole kertaakaan suostunut vielä pottaan tekemään. Näinköhän menee kouluunkin vielä pampersit jaloissa...? =S

Vierailija
10/11 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivävaipat ovat olleet pois muutaman kuukauden, ja nyt on yövaippa pysynyt pari viikkoa kuivana joka yö. Lähipäivinä yritetään jättää sekin pois. Yksilöllistähän tämä on, eikä mitään kilpajuoksua. Eivät ne kouluun vaipoissa kuitenkaan mene.

Vierailija
11/11 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakana jaksa vertailla enkä stressata. Mulla 2.5v. poika ja ei käy edes potalla. En jaksa pakottaa. Olen ottanut asenteen että kyllä se joskus oppii. Välillä kokeilemme ja nyt yritämme välillä ihan pöntöllä. Mut jos ei vielä opi niin sit ei, mitä sitten!? Ei siihen lapsi kuole jos ei mene ihan normien mukaan!