Vierailija

Minun ei ole koskaan tykännyt, ja eipä sitä ole koskaan tehnytkään saunapuhtaana tai muuten. Olen suoraankin pyytänyt, mutta on todella eritekammoinen ja tyyliin kakkavaipan vaihdot ja muut olleet aina hänelle kamalia. Samaan sarjaan menee hällä alapään nuoleminen.

En itsekään niin kauheasti suuseksin antamisesta tykkää, mutta kovasti innoissani koetan olla kun ehkä pari kertaa kuussa sitä hälle annan, ei tosin ole koskaan pyytänyt, mutta tiedän, että tykkää ja on sen sanonutkin. Jos kiristäisin sillä, mieluummin olisi ilman kun antaisi mulle...

Mietin vain joskus, tykkääkö teidän miehet antaa teille suukseksiä iha oikeesti vai vaan siksi,e ttä s ekuuluu asiaan antavana osapuolena, mutta oikeasti inhottaisi koko homma..?

Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

Onneksi. Se on suht taattu orgasmi minulle, en kyllä yhdynnässä juurikaan saa. En edes itse anna suuseksiä miehelle koska en itse siitä tykkää. Mutta kuitenkin hän antaa minulle.

Eli tällä saralla ei kyllä ole mitään valitettavaa ;-)

Vierailija

Onneksi oppikin opastuksellani kuinka se tuntuu myös hyvältä. Aluksi nuoli liian kovaa, mutta opastukset siitä, että nuolisi kuin pehmistä, auttoi huomattavasti.

Vierailija

ja kuulemma maistun hyvälle, vaikka en aina saunapuhdas ole ollutkaan.

Toinen asia on, että miehet monasti tarvitsee opastusta suuseksin antamisessa. Itse en tykkää yhtään kovakouraisesta käsittelystä mutta mistäpä miehetkään ajatuksia osaisi lukea...

Vierailija

mutta aika hajuherkkä kuitenkin, esim. inhoaa ylikaiken mökin wc:n tyhjentämistä, eikä oikein tykkää kakkavaipan vaihdostakaan.

Mulla on siisti alakerta, ja siis pesisin koko alakerran vaikka saippualla, jos mies edes kerran voisi nuolla.

Minun mies ei edes suostu kokeilemaan. Sanoi jo seurusteluvaiheessa, että ei ole hänen juttunsa nuolla naista, mutta tykkää kyllä jos annan hänelle suuseksiä.

Mutta on valmis luopumaan jopa suuseksistä, jos se vaatisi myön minun suuseksin saamistani häneltä...

Jotenkin mielestäni niin epämiehekästä. Miehekäs mies tykkää naisen pil***sta niin paljon, että tykkää myös nuolla, tai katsella sitä. Minun mies ei kiihotu kuin takapuolista.

Vierailija

... nauttii siitä mitä ilmeisimmin. Eipä silti, minustakin suuseksin antaminen on kiihottavaa. Puhtaudesta pidämme toki huolta.

Ylipäätään elämäni vakavammista suhteista (4) jokainen on pitänyt suuseksiä tärkeänä ja ihanana asiana.

Vierailija

50-60 miehen kanssa ja JOKAINEN siis JOKAINEN mies, ennen nykyistäni, on nuollut pimppiäni antaumuksella ja vaikuttaneet tykkäävään siitä, jopa niin sanoneet. Mutta piti sitten valita aviomieheksi sellainen joka ei siitä tykkää.. :D Muutaman kerran on sitä tehnyt mua miellyttääkseen. Sääli sinänsä, koska mä tykkään suihinottamisesta ja olen hyvä siinä, mutta kun en saa "vastapalvelusta", en sitten tee sitä..

Vierailija

Joskus kymmenen vuotta sitten kerran tarjoutui, mä sanoin ettei tarvitse, ja se vastasi valtavan huojentuneena että LUOJAN KIITOS. Eipä ole sitten sen jälkeen tehnyt mieli ehdottaa, vaikka mieli olisi ehkä kymmenessä vuodessa voinut välillä muuttuakin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat