Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö teidän kaikkien miehet sun alapään nuolemisesta?

Vierailija
08.10.2012 |

Minun ei ole koskaan tykännyt, ja eipä sitä ole koskaan tehnytkään saunapuhtaana tai muuten. Olen suoraankin pyytänyt, mutta on todella eritekammoinen ja tyyliin kakkavaipan vaihdot ja muut olleet aina hänelle kamalia. Samaan sarjaan menee hällä alapään nuoleminen.

En itsekään niin kauheasti suuseksin antamisesta tykkää, mutta kovasti innoissani koetan olla kun ehkä pari kertaa kuussa sitä hälle annan, ei tosin ole koskaan pyytänyt, mutta tiedän, että tykkää ja on sen sanonutkin. Jos kiristäisin sillä, mieluummin olisi ilman kun antaisi mulle...

Mietin vain joskus, tykkääkö teidän miehet antaa teille suukseksiä iha oikeesti vai vaan siksi,e ttä s ekuuluu asiaan antavana osapuolena, mutta oikeasti inhottaisi koko homma..?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä tähän asiaan otan kantaa hieman minäkin, kyllä minun osaltani tuo pimpan nuoleminen on sitten erittäin mukavaa puuhaa, mielellään sitä vaikka joka kerta lipaisisi joskus enemmän joskus vähemmän.

Vierailija
2/51 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään kyllä ottaa mieheltä suihin. Se on kiihottavaa, ja melkein aina esileikin yhteydessä niin teen (harvemmin loppuun asti).

Mies antaa minulle suuseksiä joskus, mutta harvoin. Luulen, että se on meille molemmille (yli vuosikymmenenkin jälkeen) vähän kiusallista; mies ei oikein osaa, enkä minä saa siitä minkäänlaisia kicksejä. Ja koska en ole koskaan saanutkaan, en näe tarpeelliseksi opastaa miestä sen kummemmin. Minun näkökulmastani koko touhu on yliarvostettua.

Kai se miehen mielestä kuitenkin silloin tällöin "kuuluu asiaan", kun joskus sinne hakeutuu tästä kaikesta huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään itse alistua. Jos olisin parisuhteessa, nuolisin tyttöystävääni aina kun hän käskisi. Oon 17,ja haluan käyttää mieltäni ja kieltäni naisen tyydyttämiseen...jos osaa ejakuloida, se on vaan plussaa,lauetkoon mun kasvoilleni jos haluaa. Lauetkoon kasvoilleni,kun olen polvillani tyytyväisenä, tietäen oman paikkani, aina johtamani alamaisena, niin kuin koiran kuuluukin.

Vierailija
4/51 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä voisi olla miehen kanssa, joka ei tekisi tuota, kun olen nyt oppinut hyvälle. En todellakaan saa orgasmia yhdynnässä tai sormettamalla, joten jäisin ilman orgasmia sitten aina. Olisipa kivaa...

Vierailija
5/51 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä koskaan alushousuja istuessani T-paita päällä koneella. Mies saa nuolla juuri niin usein kuin haluaa. Tykkää ja minäkin tykkään. Ollaan kummatkin posliineja.

Vierailija
6/51 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei siis tarvitse tykätä siitä koska pidän sitä itsekin epämiellyttävänä tai ainakaan en siitä saa mitään. En tiedä mitä tekisin jos mies haluaisi tehdä sitä.

Vierailija
7/51 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä puhdas ja posliini pimppi on kiva, toisinaan tuntuu et naiset ei itse tykkää kun pimppiä nuolen. Karvallista en nuole, kun karvat jää suuhun.

Vierailija
8/51 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo teidä kaikkien miehiä kokeillut niin en tiedä

Vierailija
9/51 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2012 klo 19:23"]

Oma mies on kyllä vähän laiska tossa hommassa!

[/quote]no entäs sinä? teetkö miehelle palveluksen ottamalla......

Vierailija
10/51 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jos mies yrittää tunkea päätään mun alakertaan, niin ohjaan sen sieltä määrätietoisesti muualle. En tykkää yhtään.

Exä kävi kerran tosi yllättäen ja ahnaasti nuolemaan alakertaani ja ajatus siitä puistattaa vieläkin. Tuntui vain märältä ja ällöttävältä.

Vierailija
11/51 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että ei erityisesti tykkää. Joskus kyllä nuolee mun ilokseni. En usko, että koskaan on ollut mikään pillunnuolijatyyppi, pitäisi vielä opastaa vähän. Kerran "entisessä" elämässäni tapasin kyllä semmoisen miehen, joka oli aivan tajuttoman loistava noissa hommissa. Vielä 10 vuoden jälkeenkin kostuu housut, kun sitä ajattelee. 

Vierailija
12/51 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan tykkää, kerran on nuollut 12v suhteen aikana. Saa nähdä, tuleeko muutosta parempaan, kun vasta nyt olen itse alkanut tarjota suuhoitoja. Ihan heti en pyydä , koska toosani haisee poikkeuksellisen paljon ihan luonnostaan. Ehkä joskus suihkussa voisi onnistua, aion joskus kysyä. Kun onhan se sen kerran sentää onnistunut ja ihan miehen aloitteesta (hajuasia oli jo tiedossa)

Vierailija
13/51 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuolemaan alakertaani, vaikken juuri itse siitä välitäkään.

Vierailija
14/51 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en osaa sanoa.

Vierailija
15/51 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä tykkään.

Tosi outoa kun muuten mies on hirveä hygienianeurootikko ja bakteerikammoinen.

Vierailija
16/51 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on kyllä vähän laiska tossa hommassa!

Vierailija
17/51 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kuten teilläkin ap.

Vierailija
18/51 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi. Se on suht taattu orgasmi minulle, en kyllä yhdynnässä juurikaan saa. En edes itse anna suuseksiä miehelle koska en itse siitä tykkää. Mutta kuitenkin hän antaa minulle.

Eli tällä saralla ei kyllä ole mitään valitettavaa ;-)

Vierailija
19/51 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oppikin opastuksellani kuinka se tuntuu myös hyvältä. Aluksi nuoli liian kovaa, mutta opastukset siitä, että nuolisi kuin pehmistä, auttoi huomattavasti.

Vierailija
20/51 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuulemma maistun hyvälle, vaikka en aina saunapuhdas ole ollutkaan.

Toinen asia on, että miehet monasti tarvitsee opastusta suuseksin antamisessa. Itse en tykkää yhtään kovakouraisesta käsittelystä mutta mistäpä miehetkään ajatuksia osaisi lukea...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä