Petin miestäni miehen parhaan kaverin kanssa.
Jota en olisi uskonut että ikinä teen. Miehelle en voi kertoa, tappaisi kaverinsa, mulla ei nyt niin väliä, mutta en halua rikkoa ystävyyttä.
Kommentit (22)
Paljon huonompi, todella paljon huonompi. Miten asiasta voi kertoa jotenkin " hellästi" ?
Vai että kaikki vielä samassa sangyssä... Joopa joo.
Me kerrottiin miehelleni yhdessä heti tapahtuman jälkeen.
Se joka ei usko, voi kyllä jättää kommentoimattakin sitten. Me ehdimme harrastaa seksiä hetken aikaa, kunnes tajusimme että se on todella väärin, ja se loppui siihen, mutta hetki sen jälkeen sitten hyväilimme vielä toisiamme ja annoimme toistemme tulla.
Ihminenhän voi usein esittää nukkuvaa vaikka on ihan hereillä...
Miksi ei olisi herättänyt? Tai sanonut mitään jos tietäisi? Tyttö ainakin todella suorasanainen, sanoisi jos olisi jotain huomannut, ainakin niin luulisin. Mies saisi raivarit ja varmasti tappaisi kaverinsa.
Se tietysti, että ihan samassa sängyssä olitte.
No, älä kerro miehellesi! Ettehän enää jatka suhdetta?
Vierailija:
Se joka ei usko, voi kyllä jättää kommentoimattakin sitten. Me ehdimme harrastaa seksiä hetken aikaa, kunnes tajusimme että se on todella väärin, ja se loppui siihen, mutta hetki sen jälkeen sitten hyväilimme vielä toisiamme ja annoimme toistemme tulla.
Nämä ovat hyvin tärkeitä tarkentavia kysymyksiä, kun tarkastellaan sitä, oliko tekosi tuomittava.
teidän täytyy olla tosi nuoria, minulle ei tulisi mieleenikään nukkua edes samassa huoneessa toisen pariskunnan kanssa, saati sitten samassa sängyssä!!! Kasva aikuiseksi.
Lattialla olisi sitten ollut toinen vaihtoehto ja ilman patjaa tms., että kyllä tekin siinä vaiheessa menisitte sen toisen pariskunnan sänkyyn. Otin suihin, ei tullut suuhun, ei nuollut. Yhdynnässä olimme alle 5min,koko sessio kesti n.pari tuntia.
SULLA EI OO KAIKKI KOTONA!! OOTKOS IHAN OAMVALTAINEN HENKILÖ? OSAAT KYLLÄ KIRJOITTAA, VAI KÄYTÄKÖ AVUSTAJAA!! EI..TÄÄHÄN ON TYPERÄ PORVOO!!!
Ihan itse kirjoitan, ja totta vielä, sekö sinua ottaa päähän kun itse et osaa? Ja edelleen, emme ole Porvoosta.
JOOJOO!!
ihan kympillä kukaan uskoo.. kaverin tyttöystävä ja sun miehes nukkuu eri sängyissä ja sä ja miehes kaveri yhteisessä :D kuka tuotakin uskoo??
Vierailija:
Ihan itse kirjoitan, ja totta vielä, sekö sinua ottaa päähän kun itse et osaa? Ja edelleen, emme ole Porvoosta.
Kauanko olet salaillut tapahtumaa? Eikö tunnu pahalta?
ap
Surkuhupaisaa kyllä, olín monesti moralisoinut ja hämmästellyt tätä mieheni kaveria, hänellä kun oli tapana panna kaikkien kavereittensa muijia ennemmin tai myöhemmin. Ja sitten osuikin pilkka omaan nilkkaan :( Siinä miehessä vaan oli joku käsittämätön juttu, veti puoleensa kuin magneetti (ja sama tahti jatkuu yhä, olen kuullut). Meidän kaikkien välit meni poikki vuosiksi, mies siis sai melkein rysän päältä meidät kiinni (aamulla sängystä ilman vaatteita...). Yritin tämän kaverin kanssa jossain vaiheessa suhdetta, mutta se oli kamala fiasko, paljastui että hänellä on narsistinen persoonallisuushäiriö. Nyttemmin olen moikkausväleissä tämän narsistin kanssa, narsisti ja exäni justjust puheväleissä, ex ja minä ei missään väleissä.
Kannattaa harkita tarkkaan kerrotko: monta elämää pilalla saman tien, pahimmillaan. Jos taas on mahdollista että miehesi kaveri paljastaa, niin kerro sitten mieluummin itse. Ei käy kateeks...
siksi pelkäänkin kaverin puolesta. Tuntuu pahalta olla kertomatta, mutta myös jättää kertomatta. =(
Tapahtui lahdessa ollessamme. Tappelimme, menin kaverin ja hänen tyttöystävän kanssa samaan sänkyyn ja sitten kun mies ja kaverin tyttöystävä olivat nukahtaneet, se vain tapahtui.