Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin miestäni miehen parhaan kaverin kanssa.

Vierailija
29.12.2005 |

Jota en olisi uskonut että ikinä teen. Miehelle en voi kertoa, tappaisi kaverinsa, mulla ei nyt niin väliä, mutta en halua rikkoa ystävyyttä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui lahdessa ollessamme. Tappelimme, menin kaverin ja hänen tyttöystävän kanssa samaan sänkyyn ja sitten kun mies ja kaverin tyttöystävä olivat nukahtaneet, se vain tapahtui.

Vierailija
2/22 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon huonompi, todella paljon huonompi. Miten asiasta voi kertoa jotenkin " hellästi" ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että kaikki vielä samassa sangyssä... Joopa joo.

Vierailija
4/22 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kerrottiin miehelleni yhdessä heti tapahtuman jälkeen.

Vierailija
5/22 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka ei usko, voi kyllä jättää kommentoimattakin sitten. Me ehdimme harrastaa seksiä hetken aikaa, kunnes tajusimme että se on todella väärin, ja se loppui siihen, mutta hetki sen jälkeen sitten hyväilimme vielä toisiamme ja annoimme toistemme tulla.

Vierailija
6/22 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminenhän voi usein esittää nukkuvaa vaikka on ihan hereillä...

Vierailija
7/22 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei olisi herättänyt? Tai sanonut mitään jos tietäisi? Tyttö ainakin todella suorasanainen, sanoisi jos olisi jotain huomannut, ainakin niin luulisin. Mies saisi raivarit ja varmasti tappaisi kaverinsa.

Vierailija
8/22 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tietysti, että ihan samassa sängyssä olitte.

No, älä kerro miehellesi! Ettehän enää jatka suhdetta?

Vierailija
9/22 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se joka ei usko, voi kyllä jättää kommentoimattakin sitten. Me ehdimme harrastaa seksiä hetken aikaa, kunnes tajusimme että se on todella väärin, ja se loppui siihen, mutta hetki sen jälkeen sitten hyväilimme vielä toisiamme ja annoimme toistemme tulla.

Nämä ovat hyvin tärkeitä tarkentavia kysymyksiä, kun tarkastellaan sitä, oliko tekosi tuomittava.

Vierailija
10/22 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän täytyy olla tosi nuoria, minulle ei tulisi mieleenikään nukkua edes samassa huoneessa toisen pariskunnan kanssa, saati sitten samassa sängyssä!!! Kasva aikuiseksi.

Vierailija
11/22 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattialla olisi sitten ollut toinen vaihtoehto ja ilman patjaa tms., että kyllä tekin siinä vaiheessa menisitte sen toisen pariskunnan sänkyyn. Otin suihin, ei tullut suuhun, ei nuollut. Yhdynnässä olimme alle 5min,koko sessio kesti n.pari tuntia.

Vierailija
12/22 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ryhmäseksiä?

Vierailija
13/22 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

SULLA EI OO KAIKKI KOTONA!! OOTKOS IHAN OAMVALTAINEN HENKILÖ? OSAAT KYLLÄ KIRJOITTAA, VAI KÄYTÄKÖ AVUSTAJAA!! EI..TÄÄHÄN ON TYPERÄ PORVOO!!!

Vierailija
14/22 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse kirjoitan, ja totta vielä, sekö sinua ottaa päähän kun itse et osaa? Ja edelleen, emme ole Porvoosta.

Vierailija
15/22 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOOJOO!!

ihan kympillä kukaan uskoo.. kaverin tyttöystävä ja sun miehes nukkuu eri sängyissä ja sä ja miehes kaveri yhteisessä :D kuka tuotakin uskoo??

Vierailija
16/22 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihan itse kirjoitan, ja totta vielä, sekö sinua ottaa päähän kun itse et osaa? Ja edelleen, emme ole Porvoosta.

Vierailija
17/22 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olet salaillut tapahtumaa? Eikö tunnu pahalta?

ap

Vierailija
18/22 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkuhupaisaa kyllä, olín monesti moralisoinut ja hämmästellyt tätä mieheni kaveria, hänellä kun oli tapana panna kaikkien kavereittensa muijia ennemmin tai myöhemmin. Ja sitten osuikin pilkka omaan nilkkaan :( Siinä miehessä vaan oli joku käsittämätön juttu, veti puoleensa kuin magneetti (ja sama tahti jatkuu yhä, olen kuullut). Meidän kaikkien välit meni poikki vuosiksi, mies siis sai melkein rysän päältä meidät kiinni (aamulla sängystä ilman vaatteita...). Yritin tämän kaverin kanssa jossain vaiheessa suhdetta, mutta se oli kamala fiasko, paljastui että hänellä on narsistinen persoonallisuushäiriö. Nyttemmin olen moikkausväleissä tämän narsistin kanssa, narsisti ja exäni justjust puheväleissä, ex ja minä ei missään väleissä.

Kannattaa harkita tarkkaan kerrotko: monta elämää pilalla saman tien, pahimmillaan. Jos taas on mahdollista että miehesi kaveri paljastaa, niin kerro sitten mieluummin itse. Ei käy kateeks...

Vierailija
19/22 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi pelkäänkin kaverin puolesta. Tuntuu pahalta olla kertomatta, mutta myös jättää kertomatta. =(

Vierailija
20/22 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies 25 ja minä 23.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi