Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sotkan sohvia kellään?

Vierailija
29.12.2005 |

ovatko ihan paskoja vai kestävätkö edes paria vuotta?

http://62.44.243.30/sotka/naytatuote.php?autonum=4732&ea=1

toi ois jo aika edullinen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, minulla on kolme villiä poikaa, jotka hyppivät, pomppivat, kirmaavat ja kaahailevat sohvalla. Lisäksi minulla on 7 kissaa, jotka raapivat, rapsuttavat ja oksentelevat sohvalle.

Silti: Sohva on kuin uusi. On kestänyt hyppimiset, kissojen ja poikien. Raapimajälkiäkään ei mikroplyysissä näy.

Vaalean kerma väri on säilynyt, tosin pidän puuvillaisia suojapeittoja useimman aikaa, kun tahmatassut muuten sotkisivat sohvan suklaalla tai jollain muulla.

Niin että sen puolesta suosittelen. Ja minun sohvaryhmäni on kauniskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katselin Iskussa tällaista sohvaa (kulmasohvat, Geneve vaalea kangas, 2300 eur):

http://www.isku.fi/IskuASP/iskuwebfin.nsf/sivut/frameset_koti

Sotkan sivuilla taas näytti olevan tällainen:

http://62.44.243.30/sotka/naytatuote.php?autonum=3948&ea=1

Kummatkin ovat ihan mukavan näköisiä. Iskun sohvan hinta vaan tuossa Sotkan koossa on jo melkein 4000 euroa!

Kummankohan näistä valitsisi...

Vierailija
4/24 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestäneet ovat ihan hyvin, mutta kokoominen on aina ollut syvältä. Vitriinien lasit raapivat verille, osia puuttuu, ohjeet puutteelliset. Pienet pöydätkin saadaan tuhanteen ja yhteen osaa, jotka tietysti pitää itse koota. Halpaa materiaalia. Opiskelijoina niitä ostimme, nyt ollaan yöpöytiä lukuun ottamatta eroon päästy. Jee :)

Vierailija
5/24 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin, sotkasta aika kamalat esimerkit..toiseksi jos teil lapsia niin toi sohvan kangas imee kaiken paskan eijkä lähde pois.

Vierailija
6/24 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitti!

Vierailija
8/24 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on lapsia, ja muutenkin, kannattaa ostaa sohva jonka päälliset saa irti ja pesuun. Esim. Ikeasta eikä hinnat sielläkään päätä huimaa ja ovat tosi kauniita.

Vierailija
9/24 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat sekä todella RUMIA että yllättävänkin KALLIITA, mutta näyttävät halvoilta...

Vierailija
10/24 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin v.2003 ja perheessä paljon lapsi, omia ja lainattuja. Ihan hyvä on ja kestävä. Tukevat nahkaset, nimeä/mallia en muista.

Vierailija
11/24 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseisen puljun sohvat kotona.... =D miksei se mene jakeluun ettei kaikilla välttämättä ole kauheasti rahaa ostaa mitään superkalliita huonekaluja!? ja nyt en tarkoita ap:ta vaan lähinnä itseäni, meille ostettu sotkan 2+3 istuttavat sohvat v-00 kun rahatilanne oli mikä oli... kunhan nuorin lapsi kasvaa niin sitten ehkä ostamme vähän paremmat vasta!

Vierailija
12/24 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni edelleen aivan überihana! Oiskohan se nyt 2 vuotta vanha? Mitään vikoja/rikkoutumia tms ei ole, vaikka lapsiperhe kyseessä. Tyynynpäällisiäkin olen pessyt pariin kertaan. Mä tykkään. Maksoi 250¿ jossain tarjouksessa.

Vierailija
13/24 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät istua ja maata :) Merkki oli muistaakseni Brazil ja väri ruskea.

Vierailija
14/24 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut yli kolme vuotta,eikä merkkiäkään että olisivat hajoamassa.että ovat mielestämme ihan laadukkaat ja kestävät.tästä ovat varmasti eri mieltä rahakkaat ketkä ostavat sohvansa triplasti kalliimmasta liikkeestä.mutta meille nuo sohvat ovat kelvanneet erittäin hyvin!!!

Vierailija
15/24 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat 2+3 kesti mikroplyyshiä, kesti 8 vuotta.

Nyt on vajaa vuoden ollut nahkaiset 2+3 ja meillä on lapsia.

Tyytyväisiä ollaan siis oltu.

Vierailija
16/24 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin saatiin rikkinäinen, jonka korjaamiseen meni 9kk.. Kun vihdoin saatiin ehjä on ollut ihan OK. Meillä sellainen vuodesohva missä toisessapäässä divaani osa minkä alla vuodevaatteiden säilytys. Vanhemmillani myös sotkasta sohva ja se on IHANA! Ja tosi laadukkaan olonen. kankaan siihen tilasivat.

Meidän oma sohva vaihdetaan kunhan lapset vähän kasvaa. Sohvatyynyjä saa jo kokoajan olla pöyhimässä takaisin muotoonsa, kun ne painuu kasaan..

Vierailija
17/24 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin me saattin jo viikossa sen rikkinäisen tilalle uusi. Nyt ollut 2 vuotta. Hyvin kestänyt (lapsiperhe), mutta vihaan sitä sohvatyynyjen pöyhintää :).

Vierailija:

Ensin saatiin rikkinäinen, jonka korjaamiseen meni 9kk.. Kun vihdoin saatiin ehjä on ollut ihan OK. Meillä sellainen vuodesohva missä toisessapäässä divaani osa minkä alla vuodevaatteiden säilytys. Vanhemmillani myös sotkasta sohva ja se on IHANA! Ja tosi laadukkaan olonen. kankaan siihen tilasivat.

Meidän oma sohva vaihdetaan kunhan lapset vähän kasvaa. Sohvatyynyjä saa jo kokoajan olla pöyhimässä takaisin muotoonsa, kun ne painuu kasaan..

Vierailija
18/24 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja yllättävän laadukkaan tuntuiset.

Kun istahdin noille ekan kerran luulin, että ne ovat todella kalliit sohvat, olin hämmästynyt, kun kuulin, että ovat Sotkasta.

Vierailija
19/24 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nämä haukut täällä ovat aina ihan turhia...

Vierailija
20/24 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kankaat voi suojata suihkeella, joita myydään huonekaluliikkeissä.

Ihan pienenä vinkkinä että jos aiotte muuttaa usein, niin vuodesohvat painavat ihan sairaasti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän