PUOLUKOIDEN TORSTAI TARINAT
Kommentit (27)
[color=blue]Se kori on Kodin Ykkösestä ja maksoi 13¿. Aika pienihän se kyllä on, mutta on se vaan suloinen... =o)
[b]MARTTAKERHOUUTISIA:[/b] Aloin kutomaan vauvalle kietasuneuletta, o hje on täältä, ellen ihan väärin muista niin Ilonan antama?! Sininen tulee kun ei nyt nuita värivaihtoehtoja oikeen hyviä ollu valmiina! No sehän sopii Valtterille =o)
Mua melkeen ahistaa kun mies haluais lähtä huomenna meille eli siis appivanhemmilleen (kyllä elämä on sitten ihmeellistä...) mää haluaisin vaan olla kotona, mutta toisaalta mies haluaa sinne niin harvon että ehkä nyt olis sitten parempi vaan mennä...
Hansu: No eihän se ihan mielettömän kallis ollut se kori. Mäkin saattasin raaskia ostaa. Me käydään kodinykkösessä kyllä aika harvoin...
Mä innostuin peseen jääkaappia, kun sinne levis joulun alla punajuuret. Olipas " ihana" yllätys kun löysin sieltä sitten sellasen limasen vihreen " klöntin" ... en tiiä mitä se on, mutta hometta varmaan. Ihme kun ei kävelly jo vastaan! Oli siis menny tukkoon sellanen reikä jonne pitäs kaiken sen poistoveden valua... yäk! Siitä reijästä tuo otus siis löyty. Onneksi löysin sen ees nyt ja sain sen jopa sieltä poiskin. Nyt sitten täällä hermona desinfioin kaikki luutut joita käytin siihen putsaamiseen. Jääkaapin siivoaminen on sitten totaalisen pers**stä! Mutta pakko sekin on aika ajoin tehä.
MARTTIS: Mulla on vieläkin puolitiessä se toinen lapanen itelle. jotenkin into lopahti. Vauvalle en oikeen osaa enää mitään tehä... myssy, sukat ja paapat on. Mitään villatakkeja en ala tekeen kun meillä sellasia jo on ja toisekseen oon niin tarkka etten sais niistä mieluisia. Mähän purin sen yhen villatakin, jonka tein novitan ohjeella. Vauvan peitto ois kiva tehä. Sellanen jonka vois sitten vaunuihin laittaa tms. Mutta aika isotöisiä tuppaavat olemaan.
Nyt siivoaan keittiö loppuun ja everwoodkin alkaa -->
[color=blue]JJ: Mitkä on paapat? Lapaset? No hyi kamala minkä löydön teit jääkaapista... Juu ihan oikeessa olit silloin että aletaan kahestaan pitämään pinoa pystyssä!
MERINEITO: Sinähän olit Etelä-Pohjanmaalta? Tuli vain mieleen, eikös sielä sanota että rasat? Ja teillä on häätkin siellä? Ne häät mihin meen ens kesänä kaasoilemaan on myös siellä.
[color=blue]JJ: Mitkä on paapat? Lapaset? No hyi kamala minkä löydön teit jääkaapista... Juu ihan oikeessa olit silloin että aletaan kahestaan pitämään pinoa pystyssä!
MERINEITO: Sinähän olit Etelä-Pohjanmaalta? Tuli vain mieleen, eikös sielä sanota että rasat? Ja teillä on häätkin siellä? Ne häät mihin meen ens kesänä kaasoilemaan on myös siellä.
Hansu: Paapat on lapaset :) Mun pikkuveli sano aikonaan noin :)
Ja tosiaan, kahestaan me pinoillaan... muut on ihan muissa hommissa vissiin ;)
piiiitkääään tauon jälkeen. Sorry, mutta ollaan vaan lusmuiltu ties missä ja lähinnä käyty kotona nukkumassa tai sitten meil on ollu vieraita....
Täällähän on tapahtunu vaikka ja mitä ja mä oon pihalla kun lumiukko... JennaJanette on tilannu vaunut!! mitäs se koala sänky?? sittenhän voit kesällä kaupata sen mulle jos on hyvä ja tiedän Tuutti ei enää mahdu siihen??? voin sitten taas myydä sen teidän kakkoselle.... ;)
Hansulla on Valtterille vauvakori!! Onkos mies nyt sitten ihan myytyä vai ootteko alkuperäisessä suunnitelmassa?? vähän oon selaillu vanhoi pinoi mut en muista mitä kaikkee luin!!! :/ tementiaa.... Vai mies hinkuu anoppilaan... sitten se ei auta kun lähteä!!!! ;)
Merineidolle pahoittelut joulusta, uskon että on raskasta ajatella et tää ois voinu olla eka joulu pikkuisen kanssa. Se on niin väärin että vauva toivoville ei sitä vauvaa anneta... Toivotaan että pian teilläkin tuplaillaan: se taitaa olla ainoo keino päästä surussa eteenpäin.
galtsuko piinailee viel???
(.) mulla on ekaa kertaa mammahousut töissä: ei mahtunu enää joulun jäliltä työhousut jalkaan (syömisellähän ei oo asian kanssa mitää tekemistä,..) Suku on kyllä ihan hysteerisessä tilassa vauvauutisista: anoppi kysy just et tietääkö meillä töissä kun niillä jo kaikki tietää... eli innoissaan ovat kaikki: mun isä opettelee virkkaamaan ja veljeltäni sai " kasperi" tänään 2 bodyä, potkupuvun ja pikkuriikkiset farkut :) aivan sanattoman ihanaa!!!!! Kortissa oli onnea odotukseen toivottelee ylpeä eno!!!!
Vauvakamaa on tulossa lainaan vaikka mitä: miehen veljeltä saadaan turvakaukalo ja vaatteita, mun kaverilta sänky ja sängyn päälle kiinnitettävä hoitotaso...
G: uudenvuodenlupauksia en oo tehny, enkä tee....
mut valvooko kukaan muu??? mulla tässä aluillaan 4 yön setti... (hipheihurraa) kivaa ois saada " seuraa" uusivuos menee sitten töissä kökkiessä.... positiivisesti voin ajatella et toivottavasti pääsiäisen jälkeen ei tarttis enää mitää juhlapyhää olla töissä ens vuonna!!!!
nyt voisin vähän perehtyä tuohon teidän pinoon... ja töihin... kiinnostaa......
Miitsu ja " kasperi" 15+5
joko värjäsit lankaa? Tulehan kertomaan kuinka kävi!