ovulaatiosta ja sen ajankohdasta
mulla kiertojen väli yleensä 26-28 päivää.
Viime viikon lauantaina (jouluaattona) selvääkin selvempää venyvää limaa tuli, ja nippailuita on ollut enemmän ja vähemmän sen jälkeen.
Tuolloin kp 11.
Voiko ovulaatio tulla noin aikaisin kierrossa?
Nyt sitten tänään ollut välillä tosi kivuliaita hetkiä, ja mietinkin, että voisiko olla kiinnittymiskipuja? Vai jotakin muuta?
Vauvaa toivotaan, kolmas yrityskierto menossa.
Ovulaatiosta tietävät, jelpatkaa =)
Kommentit (3)
keho yleensä kertoo hyvin tuon ovulaation kun osaa/pystyy oikein kuuntelemaan sitä. Itse en olisi jaksanut alkaa värkkäämään tikuilla, se ei olisi sopinut minulle. Lukenut ettei kaikille sovi, näyttää epäselviä tuloksia yms.Toisille se on taas oikein hyvä keino seuraamiseen.. jo menoi paasaamiseksi ;)
en ole kokeillut ovulaatiotestejä, sillä epäilen, että saisin vaan turhaa stressiä asiasta. Yritän ottaa rennosti asian kanssa, tyyliin että vauva tulee jos/kun on tullakseen.
Lima oli kyllä semmoista ihan venyvää (kuin räkä, anteeksi iljettävä ilmaukseni) ja kun semmoista ei muulloin tule, ajattelinkin, että oliskohan ollut ovis silloin.
Ollaan oltu ahkeria tuolla makuuhuoneen puolella, joten kaiketi pitäisi aina olla ollut tarjolla simppoja (yhdyntöjen max väli 2-3 päivää).
Nyt vaan odotellaan, että tuleeko niitä kuukautisia seuraavalla kerralla vai ei, toivottavasti ei =)
Mistä muista seikoista voi päätellä oviksen ajankohtaa?
Onko vain sattumaa, mutta yleensä seksuaalinen halukkuus lisääntyy tuota kierron puoliväliä lähestyttäessä.
Kun kiertoni ovat kuitenkin normaalin mittaiset, ja suhteellisen säännölliset, voi siis vissiin olettaa, että ovista tapahtuu.
Vai mitkä ovat oireet ovuloimattomuudesta?
Vauvakuume on kova, mutta yritän hillitä itseni asian kanssa =)
että ovulaatio oli aikaisemmin. Itselläni oli 2 päivää enemmin kuin nuo laskurit näyttivät, onneksi aloin seuraamaan limoja ja samana päivänä kun limat muuttuivat venyviksi kunnolla, poltteli alamahassakin.
Meillä kävi niin hyvä tuuri, että tultiin raskaaksi esimmäisestä yrityskierrosta. Jos oltais " tähdätty" kaksi päivää myöhempään, niin ei varmaankaan oltais. :)
Plussaonnea!