Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aarrrrrrrrgh!!!!!!! MIES ON SAAMATON!

Vierailija
28.12.2005 |

Mä en yksinkertasesti jaksa yhtään! Ollaan seurusteltu nyt 1,5 v. Miehellä ei ole ammattia, työttömänä nytkin. Välillä ollut muutaman kuukauden töissä ja sitten taas työttömäksi kun ei kerran ole koulutustakaan. Mies elää sossun tuella.

Nyt soitti yhteen työpaikkaan josta luvattiin, että työt alkaisivat mahdollisesti vuodenvaihteessa. Eivät alkaneetkaan (yllätys yllätys) vaan käskettiin soittelemaan helmikuussa uudelleen. Noh... Minä sitten netistä katsoin, että olisko mkinkäänlaista koulutusta edes tarjolla työkkärin kautta. ja olihan siellä miestäkin kiinnostavaa, mutta hakuaika mennyt EILEN umpeen. Yllytin miestä sitten soittelemaan jakysymään että olisko mahdollista vielä hakea siihen. No.. mentiin työkkäriin, josta sanottiin että ei käy, hakuaika on mennyt jo. Argh! No, sitten sanoin miehelle että kysy nyt koska seuraava kurssi alkaa. Eipä ollut tietoa vielä... Eli ainakin muutama kuukausi tuli heti kättelyssä lisää kotona makuuta. MÄ EN JAKSA!!!

Rakastan tuota miestä yli kaiken. Mitään muuta huonoa puolta siinä ei olekuin tuo äärimmäinen laiskuus!!! Olen hieman sitä mieltä, että on masentunut omasta tilanteestaan eikä siksikään jaksa nähdä yhtään vaivaa minkään eteen.

Jos ei tilanne muutu niin en kertakaikkiaan enää jaksa tätä. Mun on pakko jättää se. Sanokaa nyt te miten tästä pääsee eteenpäin?? *snif*

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se

Vierailija
2/13 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että ellei ota itseään niskasta kiinni niin sinun on harkittava suhteenne kannattavuutta.. sano että tuo harmitta sinua..

Tsemppiä, uusi vuosi tuokoon uusia oppeja.. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt ainakaan ihme ole, että miehes on masentunu, jos sillä on tuollainen nainen

Vierailija
4/13 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siitä ei ollut perheelliseksi lainkaan. TÄysin edesvastuuton huuhailija, joka musertui täysin perheen arkielämän edessä ja lähti livohkaan. Asuu vissiin Afrikassa nykyään.

Vierailija
5/13 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää sen laiskuus!!!!! Kun MINÄ saan etsiä kolutusmahdollisuudet ja käskeä sitä soittelemaan ja etsimään niitä töitä.

Olen sanonut että mua harmittaa ihan hirveästi, mutta se vaan sanoo, että hän nyt odottaa ensin sieltä ja sieltä, että jos saisi töitä eka. Tai sitten sanoo, että älä nyt taas alota valittamista, että kyllä hän hoitaa, eikä minun tarvitse siihen puuttua. Mutta jos en puutu, niin ei tapahdu senkään vertaa! Tapellen meillä näitä asioita hoidetaan...

Minä käyn töissä joten rahat riittävät (ei ole lapsia). Tosin miehellä ei juuri ole rahaa henkilökohtaisiin menoihin, sillä minä en anna käyttörahaa baariin, vaatteisiin yms. (jotta oppisi itse tekemään jotain rahojensa eteen). Kaikkein eniten ärsyttää se kun käyn töissä ja mies on kotona niin mies ei viitsi siivota sillä välin! Siivoamme yhdessä (no... edes yhdessä onneks). Mies kuluttaa äivänsä tietokoneella istuen. Luulis, että aikaa olis joskus katsella koulutusmahdollisuuksia ym.

Mä en jaksa tommosta oikeesti!! Miten päästä tilanteesta pois?? En haluis miestä jättää, ku muuten on kaikinpuolin hyvä. Ottaa huomioon, silittelee, arvostaa mua, on hyvä sängyssä, osaa keskustella.... Mutta tuo LAISKUUS!!!!

ap

Vierailija
6/13 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallakin on oma talous ja vastuu omasta elämästään.

Vierailija
7/13 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasi, että kai hän pikkasen talvisin on " kaamosmasentunut" . Luulen, että jos vain saisi töitä/koulutuspaikan tai jotain elämä olisi taas mielekkäämpää hänellekin ja hän jaksaisi ihan eri tavalla.

Taidanpa näyttää tämän ketjunkin hänelle... En halua hänelle mitään pahaa. Mies sanoo vain, että vaikka hän tekisi mitä niin aina haukun häntä. :( Ja niin varmaan teenkin, koska en ymmärrä miksi pitäisi kehua niin mahdottomasti jos hän saa jonkin pienen asian hoidettua ja kaikki muut on rästissä. (saa esimerkiksi vietyä jonkun paperin sossuun jotta saa rahaa, ja sitäkin lappua on ollut " viemässä" viimeisen viikon ja minä päivittäin kysellyt, että joko veit sen).

Jos mies on masentunut niin miten asia hoitoon? Tuskin menee lääkärille... Ja en nyt ihan usko oikeaan masennukseen itsekään, lähinnä se on vain olosuhteiden aikaansaamaa flegmaattisuutta, en tiedä...

Sen tiedän, että jos tämä arki on aina yhtä tappelua normaaleista asioista niin en jaksa olla " äitinä" miehelle, vaikkei minun kuulemma tarvitsekaan olla... mutta kun muuten ei tapahdu sitäkään vähää.

Kun tapasimme, miehellä oli enemmän velkaa, asiat vielä enemmän perseellään... Eli jotain edistystä on jo tapahtunutkin... Ei ole enää niin jumalattomasti asioita rästissä, mutta siltikin perusasiat ovat perseellään. Nuoruus oli miehelleni aika kovaa aikaa.. On siitä minulle kiitollinen, että olen auttanut häntä, mutta kuitenkin tämä kaikki on niin vaikeaa.. HUOH!

ap

Vierailija
8/13 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on oma asunto, jossa kaikki perseellään. Siivoton paikka. Ennen jäänyt vuokria maksamatta, nyt onneksi vuokriensa tasalla. Majailee mun luona enimmäkseen.

En tiedä sitten mikä olis ratkaisu. Pysyköön omassa kämpässään kunnes saanut asiat hoitoon? Tapailemme muita välillä ja katsotaan mihin tie vie? Pieni hengähdystauko, jonka aikana mies osoittaa olevansa kehityskelpoinen? :D En tiedä oikeasti enää....

ap

Vierailija
9/13 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on oma asunto, jossa kaikki perseellään. Siivoton paikka. Ennen jäänyt vuokria maksamatta, nyt onneksi vuokriensa tasalla. Majailee mun luona enimmäkseen.

En tiedä sitten mikä olis ratkaisu. Pysyköön omassa kämpässään kunnes saanut asiat hoitoon? Tapailemme muita välillä ja katsotaan mihin tie vie? Pieni hengähdystauko, jonka aikana mies osoittaa olevansa kehityskelpoinen? :D En tiedä oikeasti enää....

ap

Vierailija
10/13 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä yhtään sua ap. Miksi huolehdit hänen asioista noin paljon. Anna hänen itse katella niitä töitä. Ei tullut mieleenkään alkaa ettiin miehelle töitä vaikka ollaan oltu just samalaisessa tilanteessa. Meillä on vielä lapsiakin. " Elätin" yli vuoden miestä.. Mies kyllä oli itse aktiivinen ja haki itselle töitä. Vaikka muuten laiska kotona. Sai sit ihan duunarin hommia. Hän korkeasti kouluttautunut. Nyt satunnaisesti etsii oman alan töitä. Mut älä painosta miestäsi. Älä huolehi aikuisen asioista. Anna miehesi itse tajuta että on vastuussa omasta elämästä..

En muuten oo lukenu koko ketjua, että en tarkkaan tiiä mitä oot kirjottanut. Eka viestisi luin.

Vierailija
11/13 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
12/13 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin sen kanssa tossa katsoa netistä koulutusaloja. Mies on ihan marttyyrina. Että pitäis jättää se sitten kun kerran täällä niin neuvotaan ja kun ei kerran kelpaa. Syyllistää mua kun olen koko päivän sille huutanut eikä yhtään kannustusta tule. Mä en vaan jaksa enää kannustaa. Tuntuu niin pöljältä olla koko ajan " Jee, sä sait sen lapun vietyä! Ihanaa kulta!" .

Ja joo, voisinhan mä olla auttamattakin sitä niissä asioissa, mutta tiedän, että se kaivaa tietään vaan syvemmälle kaikkeen paskaan jollen yhtään " vahdi" . Olen ollut niinkin, etten kysellyt maksoitko vuokrasi jne. ja lopulta selvisi ettei ollut maksanut eikä muitakaan laskuja. Nääskun sossusta saadaan rahaa niin sillä ostetaan vaikka jotain muuta kivaa ja sitten jää laskut maksamatta ja maksetaan ne sitten seuraavan kuun rahoista jos on varaa. Jollei ole rahaa niin menkööt ulosottoon kun siellä on jo tarpeeks rahaa muutenkin, mitä vitun väliä sillä sitten enää on.... ARRRRRGHHHH!!!!!

Nyt se sitten meni suihkuun ja mä täällä yksinäni nettiä selaan. Vittuako tollasta tässä enää kattelee. istän sen kotiinsa sen paskan keskelle asumaan ja hoidelkoot sieltäkäsin sitten kaiken kunnei osaa apuakaan arvostaa!!! VITTU!!!!!!!!

ap

Vierailija
13/13 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei aikuista miestä TARVITSE kannustaa töiden etsintään!!!!!!!!! Sehän nyt jo järkikin sanoo, että terveen aikuisen tulee elättää itsensä! Kannattaisi harkita eroamista nyt, koska usko mua! Nyt kun teillä ei tosiaankaan ole lapsia vielä. Laita se tosiaan omaan kämppään miettimään ja sano, ettei ole takaisin tulemista, enen kuin on työpaikka.