Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaisitteko isäänne?

Vierailija
28.12.2005 |

Hei,

Asia on vaivannut minua pitkään...

Olin itse n. 15-v kun vanhempani erosivat. Parin vuoden päästä isäni tapasi nykyisen vaimonsa, jolla oli minua 10-vuotta nuorempi tytär.

Hyvin pian kävi ilmi, että tämä tytär on isälleni paljon enemmän kuin omat lapset. Ajan kanssa hyväksyin asian. Kunnes nyt sitten omat lapseni syntyivät, tunnen taas vihlaisun...Omat lapseni ovat isälleni vieraita, koska näkee heitä niin harvoin. " Huvitti" tuossa, kun kerran olimme kaupungilla liikenteessä ja tapasimme vanhoja tuttujamme. Tuolloin isäni totesi, että " lasten lapsista osaa nauttia paljon enemmän kuin omista aikanaan" . Jäin miettimään lausahdusta ja tajusin, että hänhän puhuu tästä tytärpuolensa lapsesta. Minun lapseni eivät koskaan ole olleet isälläni hoidossa tai että hän ylipäätään olisi tehnyt heidän kanssaan mitään.

Olen miettinyt, pitäisikö minun antaa olla. Saisi isäni olla rauhassa rakastamiensa ihmisten kanssa, ilman meidän vierailuitamme? On päivänselvää, että isäni vaimo on mustasukkainen minun lapsilleni isäni " ajasta" , sen harvan kerran kun käymme kylässä ja hän näyttää sen myös hyvin selvästi.

Ei kai minun lasteni tarvitse tuntea tätä samaa huonommuutta kuin minun? Mitä mieltä?

Luulin jo, että olisin sinut tämän asian kanssa...mutta silloin kun se kohdistuu omiin lapsiin niin...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sanoisin tuon kaiken ensin isälleni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi