Raivostuttaa " pahis" ekaluokkalainen!
Hermo menee tytön kanssa. Koko ajan selittää tylliin " mä luin jo koko kirjan" vaikka ei taatusti ole ehtinyt lukea edes ekaa sivua. Joka asiaan tuittuaa " en halua mennä ulos" , " en kato lastenohjelmia" ja sitten kuitenkin komennettuna tekee nämä asiat.
Oikean ylpeilevä pikku nirppanokka! Kauankohan tämä vaihe kestää, huoh.
Kommentit (6)
Joka asiasta pitää älähtää ennenkuin menee perille. Ja on olevinaan niin isoa poikaa että. Taitaa kuulua ikään....
minun piti tehdä hommia ja sanoin lapsille että voivat värittää väristyskirjaa tai katsoa lastenohjelmaa. Eipä kumpikaan jälleen kelvannut meidän prinsessalle, kunnes komensin katsomaan ohjelmia ja sitten se onnessaan katsoikin. Näin aina, kuitenkin tykkää siitä mitä tekee vaikka ensin pitää harrastuksen vuoksi mäkättää.
ap
Hymyni oli ihan ystävällismieliseksi tarkoitettu! Tiedän kyllä, että on tilanteita, joissa lastenohjelmien katsominen on lähes pakollista :)
Aivan kuin olisi ollut keskellä pahinta murkkuikää (onneksi sitä ei ole vielä nähty, apua). Kauhea viisastelu joka asiassa ja kaiken aikaa oli niin " minä tiedän" -tyttöä... Mulla on vähän huonot hermot semmoseen ja välillä sitten sanoinkin aika napakasti että ei taida ihan oikeaa tietoa tyttö suoltaa ;)
Kevään aikana tilanne vähän rauhoittui, mutta ymmärrän, että pinna palaa. Kaikki on niiiiiiin vastenmielistä ja vaikeaa.
Murkkuikää odotellessa,
tempperamenttisen tytön tempperamenttinen äiti =)
testaamista, testaamista, kun maailma avartunut äkkiä niin paljon.