Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä muuta tarjottavaa illallisella lasagnen lisäksi?

Vierailija
03.02.2012 |

Treffit kyseessä ja lasagne on nyt ihan ehdoton. Ja ruoasta nyt vain kyse.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä ihan ehdottomasti liha-makaroonilaatikko. Vai mitä? en kans ole salaatti-ihmisiä, mutta kyllä kunnon liha-makarooniloota maistuu aina.

Vierailija
22/40 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai miksei molemmat. Jos jotain vihannesta haluaa, niin eikö bataattilaatikko kävisi myös?

vielä ihan ehdottomasti liha-makaroonilaatikko. Vai mitä? en kans ole salaatti-ihmisiä, mutta kyllä kunnon liha-makarooniloota maistuu aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl liian eksoottiseks mun makuun.

Vierailija
24/40 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muistaakseni kirjoitin miettiväni jotain vaihtoehtoa niille. Ei kai mun ole pakko tykätä mulle ehdotetuista jutuista. Edelleenkään en ole taipuvainen salaattilinjalle. Ennemmin sitten pelkkää lasagnea. Ja patonkia. Ap

Vierailija
25/40 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei mitään rehuja. Ihan höpöhöpöhommaa etteikö voisi syödä sekä lasagne JA lihapullia. Otetaanhan laivalla buffetissakin useampaa pääruokaa?!?! Siis todellakin lasagne ja lihapullat ja vaikka jotkut pikku olutmakkarat ja ehkä vielä vaikka suolakurkkua, jos haluaa välttämättä "raikastaa" sitä ateriaa. 

Vierailija
26/40 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kasvissalaatti ei kelpaa, niin sopisiko jälkkäriksi sitrussalaatti? 

Vierailija
27/40 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan tän! Tää oli hulvaton. Lihapullia lasagnen kanssa...:D

Vierailija
28/40 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teet niitä lihapullia ja perunamuusia. Lasagnea tarjoot sit myöhemmin.

Vierailija
29/40 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä se, että lasagne ja patonki ei mitenkään sovi yhteen.

Vierailija
30/40 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoaisin lisäksi suklaata ja croisantteja. Juomana maitoa tai vaihtoehtoisesti kossuvichyä, jos haluatte jotain alkoholipitoista.

Vierailija
31/40 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tosi kiva, jos aloittajat antaisivat pienen dibriiffauksen useammin siitä kuinka tarina oikein päättyi. Tästäkin olisin mielelläni kuullut kuinka ilta sujui, maistuiko se lihapulla, upposiko kalakin vielä? Jäikö mies yön yli, riittikö aamuksikin ruokaa?

Oma ehdotukseni olisi ollut rakentaa suomalais-italialainen cross-over meny. Alkupalaksi muikkukukkoa ja grissinejä, pääruuaksi lasagne ja lisäkkeenä eineslihapullia, ja jälkiruuaksi mämmiä joka huuhdellaan alas grapalla.

Vierailija
32/40 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Apua mä kuolen!! 

Vierailija
33/40 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grrr

Vierailija
34/40 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkakin tämä keskustelu on käyty vuosia sitten on se kyllä ihan paras esimerkki siitä että vinkkejä saa kyllä antaa, mutta kyllä Aloittaja saa tehdä just niinkuin tykkää. Jos vielä teffikumppanikin oli lihapulla and lasagnemies niin sehän oli match made in heaven. Meidän kaikki pitäisi tehdä tasan niitä omia herkkuja treffeillä ja jos niistä ei tykätä niin sit ei ole kumppaneiksi tarkoitettuja

Vierailija
35/40 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD

Vierailija
36/40 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulis joku vege toohon. Nin mitä että olisko toi porkkanaraaste. Siihen joku omena kylkeen. Mitäs sanot.

Vierailija
37/40 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulis joku vege toohon. Nin mitä että olisko toi porkkanaraaste. Siihen joku omena kylkeen. Mitäs sanot.

Kukaan vtun huölu tonne pakkaseen juoksemaaan vaikka olis miten hyvä pano.

Vierailija
38/40 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka puutkella siel kirmata. Hae vttu itte vihannekses jos ei pöperöt mieellytä.

Vierailija
39/40 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasange on yksistään ruoka, siihen salaattia lisukkeeksi, patonkia ja jälkiruoka. Siinä se. Missä välissä niitä lihapullia, kalaa ja juustoja syötäisiin?

Minä en ymmärrä mistä joku on poiminut lihapullia. Minä olen telemässä Lasangea kun sitä on nimenomaan pyydetty tekemään, mutta ajattelin  tarjota jotain muutakin hyvää. Ensin siis alkupalaksi ja sitten jälkkäriksi. Äiti haluaa pistää parastaan.

Vierailija
40/40 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai luuletko että treffikamusi pitäisi kun sinulla on pöytä koreana, hyvää vaimoainesta..?

Minulle on tulossa poika puolisonsa kanssa ja nimen omaan toivottiin Äidin herkullista Lasangea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi