Mitä muuta tarjottavaa illallisella lasagnen lisäksi?
Treffit kyseessä ja lasagne on nyt ihan ehdoton. Ja ruoasta nyt vain kyse.
Kommentit (40)
Tai miksei molemmat. Jos jotain vihannesta haluaa, niin eikö bataattilaatikko kävisi myös?
vielä ihan ehdottomasti liha-makaroonilaatikko. Vai mitä? en kans ole salaatti-ihmisiä, mutta kyllä kunnon liha-makarooniloota maistuu aina.
kyl liian eksoottiseks mun makuun.
Ja muistaakseni kirjoitin miettiväni jotain vaihtoehtoa niille. Ei kai mun ole pakko tykätä mulle ehdotetuista jutuista. Edelleenkään en ole taipuvainen salaattilinjalle. Ennemmin sitten pelkkää lasagnea. Ja patonkia. Ap
Juu, ei mitään rehuja. Ihan höpöhöpöhommaa etteikö voisi syödä sekä lasagne JA lihapullia. Otetaanhan laivalla buffetissakin useampaa pääruokaa?!?! Siis todellakin lasagne ja lihapullat ja vaikka jotkut pikku olutmakkarat ja ehkä vielä vaikka suolakurkkua, jos haluaa välttämättä "raikastaa" sitä ateriaa.
Jos kasvissalaatti ei kelpaa, niin sopisiko jälkkäriksi sitrussalaatti?
Muistan tän! Tää oli hulvaton. Lihapullia lasagnen kanssa...:D
No teet niitä lihapullia ja perunamuusia. Lasagnea tarjoot sit myöhemmin.
Ja vielä se, että lasagne ja patonki ei mitenkään sovi yhteen.
Tarjoaisin lisäksi suklaata ja croisantteja. Juomana maitoa tai vaihtoehtoisesti kossuvichyä, jos haluatte jotain alkoholipitoista.
Olisi tosi kiva, jos aloittajat antaisivat pienen dibriiffauksen useammin siitä kuinka tarina oikein päättyi. Tästäkin olisin mielelläni kuullut kuinka ilta sujui, maistuiko se lihapulla, upposiko kalakin vielä? Jäikö mies yön yli, riittikö aamuksikin ruokaa?
Oma ehdotukseni olisi ollut rakentaa suomalais-italialainen cross-over meny. Alkupalaksi muikkukukkoa ja grissinejä, pääruuaksi lasagne ja lisäkkeenä eineslihapullia, ja jälkiruuaksi mämmiä joka huuhdellaan alas grapalla.
Vaikkakin tämä keskustelu on käyty vuosia sitten on se kyllä ihan paras esimerkki siitä että vinkkejä saa kyllä antaa, mutta kyllä Aloittaja saa tehdä just niinkuin tykkää. Jos vielä teffikumppanikin oli lihapulla and lasagnemies niin sehän oli match made in heaven. Meidän kaikki pitäisi tehdä tasan niitä omia herkkuja treffeillä ja jos niistä ei tykätä niin sit ei ole kumppaneiksi tarkoitettuja
Tulis joku vege toohon. Nin mitä että olisko toi porkkanaraaste. Siihen joku omena kylkeen. Mitäs sanot.
Vierailija kirjoitti:
Tulis joku vege toohon. Nin mitä että olisko toi porkkanaraaste. Siihen joku omena kylkeen. Mitäs sanot.
Kukaan vtun huölu tonne pakkaseen juoksemaaan vaikka olis miten hyvä pano.
Tukka puutkella siel kirmata. Hae vttu itte vihannekses jos ei pöperöt mieellytä.
Vierailija kirjoitti:
Lasange on yksistään ruoka, siihen salaattia lisukkeeksi, patonkia ja jälkiruoka. Siinä se. Missä välissä niitä lihapullia, kalaa ja juustoja syötäisiin?
Minä en ymmärrä mistä joku on poiminut lihapullia. Minä olen telemässä Lasangea kun sitä on nimenomaan pyydetty tekemään, mutta ajattelin tarjota jotain muutakin hyvää. Ensin siis alkupalaksi ja sitten jälkkäriksi. Äiti haluaa pistää parastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vai luuletko että treffikamusi pitäisi kun sinulla on pöytä koreana, hyvää vaimoainesta..?
Minulle on tulossa poika puolisonsa kanssa ja nimen omaan toivottiin Äidin herkullista Lasangea.
vielä ihan ehdottomasti liha-makaroonilaatikko. Vai mitä? en kans ole salaatti-ihmisiä, mutta kyllä kunnon liha-makarooniloota maistuu aina.