******~PUOLUKAT KESKIVIIKKOON~******
Kommentit (26)
Hauskasti molemmat samalla tavalla laitettiin tosta laatikon ostosta ja sisällöstä....=)
G
[color=darkmagenda]Pikku puolukkatauko kuitenki paikallaan ;o)
GOLDA, mulla on se Hyvä terveys lehti ja voin kyllä kopsata sen ja lähettää, mutta menen vasta maanantaina töihin. jos joku muu ei sitä ennen jouda sitä tekemään niin minä voin tehdä sitten. Sinähän näät sieltä s-postista mun henk.koht.mailiosotteen joten voit laittaa osoitteesi sinnekin... No mutta kattellaampa sitä sitten lähempänä maanantaita!
Mies on tulostanut sellaisen taulun jonka luulee laittavansa vessan seinälle, siinä lukee [b][size=2]Nainen ei ole koskaan väärässä.[/size] Jos nainen kuitenkin on väärässä, se on väärinkäsitys, joka on suora seuraus jostakin, jonka mies teki, sanoi, ei tehnyt tai ei sanonut.
JJ & HANNELE: juu, kyllä se niin vaan on et kun plussa tulee rask.testiin tupakat lentää roskikseen tekee mieli tai ei! Siinä on motivaatiota tarpeekseen.
JJ: toivottavasti flunssa hellittää pian otteensa, on sullakin ollut jo jolulusta saakka sitä :/ Ihanaa kun oot saanut nyt pestä Tuutin vaatteita, ajatella kohta teet sitä melkein päivittäin :) kun se pulauttelee vähän väliä, hitsi kun se tässä vaiheessa tuntuu niin ihanalta. Ja kyllä susta tulee varmaan sellainen touhuileva äiti kun jaksat touhuta niin paljon kotona! Samaa mieltä olen siis GOLDAN kanssa ;o)
SONNAI: ikusena pessimistinä en usko että voin lopetta " perjantai" -polttelua, mutta saa nähdä, jos pikku-Hitleri ilmoittaa tulostaan niin jää " perjantaitkit" PIIIITKÄKSI aikaa pois :o) Kauanko poltit ennen kuin lopetit? ja mikä sua motivoi siihen? Mä huolisin kyllä kaksosia- kolmosia, mutta en ehkä enmpää kerralla, kun taitaa vauvoillekin olla riski, eiks niin? Meillä oli tässä jonkin aikaa sitten sellainen galluppi et montako lasta haluaa yht, niin haluatko vastata siihen?
PIIPS: kivalta kuulostaa tuo matka jonnekin tosi kauas! Ja vauvan tavaroita on jo niin paljon paljon kerääntynyt vuosien varrelta että laatikko ei riitä :o)
HANNELE: ihan kivaa että mies lopetti kun sut tapas Krtoo mun mielestä paljon miehestä! Ja nyt kyllä koetan jättää turhat testailut pois! Tädin pitäis tulla 3- 5.01 oviksesta päätellen, mutta kyllä testaan uuden vuoden aattona, koska ajon ryypiskellä! En kyllä kauheesti ajo ottaa, kun kuitenkin toivon kovasti että olis pikkuinen kyydissä, vaikka miehen työreissu vähän masensikin silloin. Ja sit kun täti saapuu niin itkettää varmaan taas, mutta se on sen ajan murhe se. Voi Hannele, oot kyllä niin hyvä lohduttamaan. Ootko sä niitä ihmisiä, jotka tulee sulle valittamaan omia murheitaan?? Ja kyllä tekee varmaan sulle hyvää jos jätät ne tikuilut pois ja otat rennosti, noudatat kans niitä neuvoja ja hyvin menee! Kunpa vielä onnistuis :o) Pitäkäähän tytöt jalkani maassa kun alan taas tädin vierailua karkoittamaan testeillä ja haamuilla!
Miehen taulu on kerrassaan mahtava, onkohan se eräänlainen anteeksipyyntö ;o) (vitsi-vitsi)
GOLDA: paranemissäteitä sulle! C-vitamiinia vaan alas ja kuumaa juotavaa, niin eiköhän se siitä. (vaikka C-vit ei enää tossa vaiheessa autakkaan :/)
Olis mustakin ihanaa lukea se kääntymisjuttu Terveys-lehdestä! Voisin panna sen jonnekin seinälle ;o) Mulla on työpäivä ohi ja huomenna taas iltavuoro :/ Mutta hyvällä mielellä oon edelleen, kummallista, koska yleensä se ei kyllä kestä kolmea päivää enempää, kohta alan varmaan murehtimaan sitä kun olen niin hyvällä mielellä :( Tyhmä minä! Ärsyttää kun olen tällainen analysoija.. Tissit on taas ihan turvoksissa ja kipeät ja siivousvimma taas iskenyt (siivosti pitää olla kun täti saapuu :() joten eiköhän ne menkat ala..
_galtsu_
[color=darkmagenda]Oon juonut jo kolme lasia punkkua ja kohta aattelin ottaa siiderin! Hui! Niin huomaatteko en enää huolehdi ja murehdi Valtteria koko aikaa... Niin ku viimeksi mietin niitä kaiken maailman pikkujouluja ym, tosin hyvähän se tässä vaiheessa kun ovis ei oo vielä ollutkaan. Niin äsken join tietysti lasillisen greippimehua!
JJ: minäkin aion tulla sitten semmoseksi tosi touhuilevaksi äidiksi! ;o)
GALTSU: kiva jos minusta on jotain hyötyä ja lohtua... En oikeen tiedä tuosta olenko sellainen että ihmiset tulee valittamaan, kyllä toisinaan, tai oikeastaan kai aika paljonkin. Yks tosi rasittava asia on se että yks ihminen on ollut mulle tosi läheinen ja alkanut pitämään mua olkapäänään mikä tietysti alussa oli imartelevaa mutta ei enää kun niitten hänen juttujen perusteella ei ole kohta enää uskollinen vaimo ollenkaan ja se taas raastaa minun mieltä toisinaan aika kovasti...
No mutta eipä tässä auta muiden murheita kantaa! Vitsi oon kyllä hyvällä tuulella! Sain kaikki joululahja-astiat tiskattua ja laittelin ne kaappiin...
b] marttakerhosta[/b] Mulle käsityöt ja muu näpertäminen on stressin purkua ja hermolepoa ja harrastus. Muuten en talvisin opiskeluaikana ehdi kovinkaan paljon leipoa tms. eniten tulee leivottua ja laitettua juuri jouluksi.
THUNDERI: Tee vuorotellen vauvalle ja itsellesi. :)
HANNELE: Kutsujen kuoret olen valinnut, vaikken vielä ole tilannut niitä netistä.:) Kutsut ovat edelleen vaiheessa, etsinnässä on sisäpaperi jolle varsinainen kutsuteksti kirjoitetaan. Ja etukannen koristelukin on vielä epäselvä, yhtä ideaa täytyy jossain vaiheessa testata miehellä. Katsotaan nyt sitten minä päivänä saisin koottua pari koeversiota miehelle arvoitavaksi. Tämänhetkinen ongelma on löytää riittävän hopeanvärinen leimasintyyny/väri.
SINOOPERI on nykyisin joiltakin osin aika heikosti varusteltu liike- (riippuu toki mitä on hakemassa.) johtuen viime keväisestä konkursissta jonka yhteydessä osa liikkeistä on lopettu ja osassa paikoista yksityisillä askartelukauppojen pitäjillä on vain sinooperin edustus. Eli jos tuntuu ettei tavaraa löydy niin sitten nettipuodit avuksi.
Esim sinelli http://www.sinellikauppa.net/
Hauskoja kaasoiluhetkiä!
LUNA: kiitos halista! :) Juu, onhan se eri tilanne niillä joilla on aktiivinen yritys menossa. Heillä on heti mahdollisuus uuteen raskauteen. Mulla ei ollut lohduttamassa edes tietoa uudesta mahdollisuudesta.
PIIPS: Mulla ei ole varsinaista [b]vauvalaatikkoa[/b] kun en ole tahän mennessä löytänyt riittävän ihanaa... Mutta ei mulla ole paljoa vauvanvaatteitakaan. Yksi samettimekko- harkitse juuri että raaskisko se antaa siskontytölle käyttöön vai antaisko se odottaa meidän mahdollista tyttöä. yksi samettihaalari ja kahdet potkupuvut jotka oli tarkoitus antaa siskon tuplille mutta sisko sanoi, silloin että hällä on tarpeeksi vaatetta joten ne jäi sitten mulle..
Meilläkään mies ei ole mitenkään innostunut siitä, että ostelisin noita vauvanvaatteita etukäteen- sen mielestä ne eivät sitten enää ole muodikkaita kun se vauva joskus syntyy (huom me ei kumpikaan pukeuduta mihinkään muotivaatteisiin.)
LILLIS: On varmaan tosi haikea ja vaikea tilanne. Ainakin olen lukenut sellaisia kokemusksia tuosta viaheesta. Useimmiten äiti on tainnut olla lujemalla kuin lapsi...
Toivottavasti pääset pian uudelle äitiyslomalle! :)
ILONALLE: Tsemppiä! ((halaus)) Voimia! Tämä on vaikea ja voimia vaativa tauti!
GALTSU: Eipä mies tainnut tietää/ymmärtää itkun syytä.
Nyt mulla on jo ihan hyvä fiilis.
Mä yritin jo ehdottaa, että vietetään ens joulu jossain kun en miestä kerran " joulututa" . Niin miksi sitten nähdä vaivaa hankkia kaikki ruuat yms. vain siksi että niin kuuluu tehdä?!? Mutta sekään ei sitten herralle kelvannut. Tokaisi vaan, että ai sun pitäisi päästä jonnekin ulkomaille vaikka _juuri_ on tultu häämatkalta.
Ja kiitos tsempistä! Sitä tarvitaan, jotta edes joku toteutuis... ;)
GOLDA: mulla ei oo edes kuvaa siellä ja se lehtikin taita olla juuri nyt väärässä paikassa. :(
Ja paranemista säteitä sinulle!
ALE: Mä en ainakaan löytänyt kuin kolmet alushousut ja parit sukat. Eli ei kovin hyvä saldo.Noikin oli sellaisia " pakko löytää" ostoksia. Mies on jo muutamaan kertaa vihjannut että alusvaatevarastossa oli petraamista. Mulla on niin omituinen tää kropanmalli. Ei tahdo löytää helposti sopivia. En osaa kuvitella käyttäväni stringejä tai lantiomallia. Aikaisemmin olen suosinut Sloggia silloin ennen vuosituhannen vaihdetta ne oli kunnon kangasta ja kestivät nyt on vaan sikahinta ja sekundalaatu. :( Olen siis boikotoinut Sloggia mutta en ole löytänyt uutta merkkiä/mallia. Joten alushousuvarasto on varsin kulahtanutta.
:) Mies on aivan ihana sai töistä 100¿ Stockmannin lahjakortin ja lahjoitti sen sitten mulle. :) Vielä en ole sitä käyttänyt, saattaa olla, että käytän sen vasta sitten kun tiedän minkälaiset alusvaatteet tarvin hääpuvun alle tai sitten uikkareihin. Tai johonkin muuhun tarpeelliseen.
Täällä lahjoituksella on siis tarkoityus varmistaa että mä todellahankin uusia alusvaatteita. :)
SONNAI: Mulla on vauvakuumetta ollut vaikka kuinka kauan. 12 vuotiaana toivoin kovasti että olisin saanut vielä pikkusiskon tai veljen jota olisin voinut hoitaa. (siihen aikaa oltiin vielä sen verran lapsia, ettei kuviteltu että vauvan " tekis" itse)Eli jökikäteen ajateltuna tuo on tavallaan voinut olla mun eka vauvakuume, vaikka en toivonutkaan sitä vauvaa itselleni. (ei en saanut sitä toivomaani uutta pikkusarusta nuorin veli oli tuolloin noin viisi vuotias)
Ja noin 17 vuotiaana tuli seuraava voimakas vauvakuume.
Jonkun tasoinen vauvakuume mulla on ollut luultavasti koko tämän suhteen ajan. Jo ihan alkumetreillä suhteessa kerroin että haluaisin monta lasta. Aika kuitenkin kului kun mies ei ollut valmis, mä käivin töissä muualla. Sitten kuviot sotki kuumetauti josta ei saatu selkoa ja sen kanssa meni reilu vuosi. Siinä unohtui vauvakuumeet ja muut.
Kun laitatin kierukan ensimmäisen kerran kuvittelin että siinä vaiheessa kun se on ollut 5 vuotta ja on vaihtoaika keskustellaan vakavasti vauvasta ja se oli aika kova pala kun ei niin käynytkään.
Uudelleen vauvakuume roihahti keväällä 2002 kihlauksen jälkeen tosin sitten menin hakemaan yliopistoon.... Jos mies olis tuolloin keväällä sanonut että tehdään vauva, olisin välittömästi heittänyt pääsykoekirjat nurkkaan.... Vaan ei sanonut ja tässä nyt sitten rämmitään.
Sittemmin innostus opiskeluun ja sen jälkeen muut ikävätkin tapahtumat yliopistolla laittoivat vauvakuumeen reiluksi vuodeksi taka-alalle ja jossain vaiheessa se sitten taas palasi ja löysin itseni taas vauvalehden sivuilta.....
Josko lopettaisin nää löpinät tältä iltaa... merineito
[color=darkviolet]Parin päivän tauon jälkeen pinoudun sit minäkin =)
sori thunde kun tein oharit kun treffit oltiin sovittu ;) Oli tosi rauhalliset yövuorot, mut en jotenkaan jaksanut piilotella vauvasivuja työkamulta, joten en mennyt sit ollenkaan... Oliko teillä rauhallista??
Merineidolle ISO HALI kun joulu meni kurjasti... ei voi edes ajatella miten pahalta km: n jälkeen tuntuu... Itsekin varmasti miettisin, ett minkä ikäinen ois yms... Hei... oliko sulla vai kellä se hyvä terveys lehti omana, jossa miehen käännytys juttu??? Oli se sit sulla tai jollain muulla, niin saisitko kopsattua jutun ja pystyisitkö lähettää mulle, jos laittaisin osoitteen tuonne s-postiin? =) Olikos sun kuva muuten siellä edes??
Ilona: Itsekin sorrun aina lueskelemaan noita synnäritarinoita ja sit tulee paha mieli...
Lillis mikä olitkaan ammatiltas? Toivotan sulle kovasti +++++ onnea ettei tarviis kauaa työmaalla pyöriä ;)
Aivan ihana toi vauvalaatikko idea. Taidan heti huomenna käydä ostaa sellaisen ja ehkä vähän sisältöäkin. Eipä mulla ois sinne muuta laitettavaa vielä kuin ne kahdet lapaset... oon pitänyt itteni hyvin kurissa, etten oo ostanut ees yhtään ainutta bodya....
Lunalle edelleen tsemiä työnhakuun =) !!!
Sonnai: hui kolmoset, se tuntuis jo kyllä aika paljolta...heh. Mut jospa se oli vaikka enneuni. kaverin veljellä on kolmospojat ja ihan ilman hoitoja tullut... taitaa kyllä olla aika harvinaista.
Mun kuumeiluhistoria: miehen kanssa kohta viis vuotta yhteiseloa ja oikeastaan koko seurustelun ajan olen kuumeillut.. nyt sit pari viime vuotta enempi. Pillereitä en kuitenkaan syö (lopetin 5/05) kumia ei olla käytetty pariin kuukauteeen koska pirttihirmuna en tähän taloon enää kumeja hyväksy... tai ainakaan osta niitä, eipä oo sit mieskään ostanut...joten ei kai se vauva niin kauhee katastrofi hänen mielestä olis...koska välillä ässäillään ilmankin... joskus mies myös keskeytetyllä pelaa ja se on tosi ärsyttävää... Nyt oon ottanut vähän sen linjan, etten vauvoista enää paljoo puhele, välillä vaan tyyliin itsekseni niistä höpöttelen, mut en painosta yhtään!! Hyvä mä =) jospa se tuottais tulosta. Eilen viimeeks sanoin miehelle, ett toivoisin ett mulla ois ens jouluna vaavi masussa... se vaan ett jaahas...(ei neg. ollenkaan =) )
JJ: alemyynteihin ajattelin huomenna kammeta, jos en tuu kipeeks. kurkku oli koko viime yön töissä tosi kipee ja nyt vähän viluttaa... mun tuuria taas kun ois loppuviikko vapaata... Alesta ajattelin käydä ostaa uuden keittiön pöydän...Ihanalta kuulostaa toi pyykkiteline täynnä tuutin vaatteita!!! Mukava kyllä lukea ett oot niin aktiivinen leipomusten ja kotihommien kanssa, susta tulee hyvä äiti =) Hei se kuva, ootteko jo ottanut s-postiin??
Mukavaa keskiviikko iltaa
Golda