Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

******~PUOLUKAT KESKIVIIKKOON~******

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green][b]Marttakerho:[/b] Mulla on kova hinku käsitöihin tällä hetkellä. Ideat vaan loppuu kesken. Sain jopa lyhennettyä omia housuja, jotka on odottanu pitkään.. Miehelle sain siis sukat toissa päivänä valmiiks ja nyt aattelin alottaa neulomaan itelleni liiviä. Senkin nyt sitten aloitin ilman ohjetta, mutta visio päässä alkaa olla selvä. Toteutus onkin sitten toinen juttu :) Enempi oikeestaan himottais tehä pikkuruisia vauvavaatteita, mutta toisaalta olis kiva saada heti käyttöön.

JJ: Tuo netistä tilaaminen on kyllä kätevää, varsinkin jos vielä ovelle tuodaan ettei edes postista tartte hakea =)

Ainiin nyt olis se aika kun sitä greippimehua pitäis juua, eikä meillä ole sitä kaapissa... Pitää varmaan kaupoilla mennä käymään =) Alemyynteihinki ois kiva mennä kattelemaan, jos vaikka tekis superlöytöjä =)

Goldasta ei ole kuulunut mitään.... Vai olenko missannut?

-thunderi-

Vierailija
2/26 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkorange]Pidän tämän yön tätä pinoa yksin pystyssä...

Kävin taas tuolla vauvalaskurilla, ja jos nyt tärppäis olis laskettu aika hyvin lähellä omaa synttäriä =) Siinä vasta oliskin maailman ihanin synttärilahja, eipä tarttis miehenkään miettiä lahjojen ostoa. Nytkin mulle riitti joululahjaksi tämä tuplailun alotus =) sellainen minä olen niiin " vähään" tyytyväinen ja tiedätte kyllä miten " vähän" se vaavi on.

Joko muuten [b]Miitsu[/b] on lopettanu/lopettamassa yövuorojen tekemisen? Oonkohan tuota ennenkin kysynyt, ei muista kun on lahopää.... ;) Raskausaikana varmasti rankkoja öiden valvominen töissä....

No, tämä yrittää täällä ryhdistäytyä ja jatkaa simmujen aukipitämistä, niin helppoa kuin se onkin. Mahdollisimman vaikeaa tekstiä ;)

Ja muksaa Keskiviikkoa kaikille, palailen sitten päiväsaikaan varmaankin seuraavan kerran; ellei täällä satu käymään joku aamuvirkku vielä sopivaan aikaan.

-Thunderi-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=dodgerblue]Töissä pitkästä aikaa...

[b]MERINEITO:[/b] Jaksuja sinne hääjärjestelyasioihin! Höh miehet nyt on aina tuommosia, ei oikeen jaksa intoilla samoista asioista kuin me ;o) Joko sulla on kutsusuunnittelu hyvällä mallilla? Itsekin ajattelin että vois käyä Sinooperissa ja muutenkin alkaa askartelemaan, aion nimittäin purkaa oman " hääenergiani" kaason tehtäviin ja suunnitella niitä kuin omia häitäni..!

Esittelylista on kyllä usein hakusessa. ei tahdo löytää hakutoiminnolla, Puolukat-sanalla ei taida löytyä kun otsikossa lukee väleillä P U O L U KA T mutta voisin kyllä nyt muuttaa sen niin että helpommin löytyis sitten hakutoiminnolla...

Jaha, ei muuta ku työn touhuun... ja ootellaan että muutkin herää palstailemaan ;o)

Vierailija
4/26 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haa, Hannelepa sen sanoi.. oonkin ihmetellyt miten mä en ikinä onnistu löytämään sitä meidän esittely pinoa jos oon yrittäny.

Perjantaiksi tuli kutsu katsomaan uusinta tulokasta. voi että, ja eilen olin moikkaamaassa juuri kaks kuukautta täyttänyttä typykkää. ihana typykkä nauratti kun naureskeli ääneen unissaan.

ja vuoden viimeistä vauvauutista tässä vielä odotellaan. eilen oli rv 42 joten eiköhän sieltä kohta jotain jo kuulu.

mua ei nää syntyvät ja olemassa olevat vauvat yleensä saa alamaihin vaan se uuden odotusuutiset.

Sonnaille omaa kuumehistoriaani: kuume on noussut tämän miehen löydyttyä varmaan aika tarkkaan vuosi sitten sain kunnon tartunnan. meillä mies on sitä mieltä että pitäisi olla uusi koti ja mun pitäs olla valmis ja töissä. nyt oon viime metreillä koulun kanssa ja alan uskoa tuohon että töitä pitäs ekana saada. oikeastaan innoistuin sellassesta trainee-ohjelmasta joka kestäs vuoden, siihen aion hakee ja jos kävis niin hyvin et pääsisin niin pitäs sitten alottaa se vauvailu niin et ehtis sen jälkeen ees muutaman kuukauden olla hommissakin.

meillä yhä edelleen mies on " innoissaan" vauva-ajatuksesta. esitteli mulle aattona anoppilassa vanhoja legojaan ja selvästi näki jo itsensä rakentelemassa pikku miehen kanssa.

Galtu: onnea tupakanpolton lopettamiseen! se kannattaa vaikka hankalaa onkin. mä olin lopettanu jo varmaan 7 kertaa ennen kun sitten tän miehen myötä sain oikeesti lopetettua. enkä oo katunut.

Hannele: ihana toi sun uusi energia! varmasti oot hyvä avovaimo tuolla innolla. ja taispa tuo puhua paljon totta tuo terapeutti. meiltä ei taida tältä palstalta ihan puolueetonta arviota tilanteista tulla.

Merineidolle hali! en tosiaan osaa kuvitella tuota km-surua. tuntuu jotenkin että ne jotka jo tuplailevat pääevät tavallaan helpommalla noiden asioiden kanssa kun pääsevät sitten uuteen yritykseen ja todennäköisesti raskautuvat ennen km:n laskettua aikaa..

Mäkin kävin leikkimässä vauvalaskurilla. laskettu aika 14.9 jos nyt ois tärpännyt. mul tosiaan oli viikon vatsatauti eli periaatteessa ois voinu vähän vaikuttaa pillereiden tehoon. no joo, en kyl oikeesti usko et on. ja en tiiä toivonko ees just nyt. kun toi työjuttu stressaa. täl viikol yritän saada pari avointa hakemusta lähtemään.

ja vielä juhlallisesti lupaan

[b]VUONNA 2006 minä

- valmistun

- saan töitä

- aloitan tuplailun[/b]

nyt sitten hommiin, jotta tuo eka toteutuisi mahdollisimman pian.

luna

Vierailija
5/26 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä tässä olen poikkeamassa tämän päivän ja sitten takaisin vapaille. Jospa tosiaan kävisi alemyynneissä tuossa ja postiinkin pitäisi piipahtaa tänään. Minulla on siellä odottamassa kirjapaketti, jossa mm. varmaan monelle muullekin vauvakuumeiselle kelpaava kirja Neuleita kullannupulle! Laitetaanpa linkki:

http://www.bookplus.fi/product.php?&isbn=9510293210

Minäkin olen joskus vuosi sitten viimeksi katsellut tosi kuumeisesti kaikkia vaunuja. Ihanaa miettiä ja suunnitella millaiset haluaisi! Tällä hetkellä kova sana olis just jotkut yhdistelmät sillä ¿heittoaisalla¿ ja pehmeällä kopalla. Värinä joku beige/musta. Jollain pingpong sivuilla netissä pääsi tilailemaan, olivat vielä mukavasti edullisemmatkin.

Mulla on joulu mennyt aika mukavasti. Tosi hyvillä mielin tuli vietettyä ja suurin syy on, että oli oikein mukava ¿aamuherätys¿ jouluaattona... ;) Muutenkin tuntuu jostain kumman syystä menevän paremmin kotirintamalla. Varmaan olen jotenkin ollut valittamatta vähemmän.

Onko teillä muilla muuten joku vauvalaatikko mihin keräätte pikku hiljaa tavaroita ja vaatteita vauvalle? Mulla on sellanen sängynaluslaatikko, mistä löytyy jo jotain. Ainakin oma huopa on ja parit bodyt ja pussilakana jne. Sinne voisi kyllä muutaman pikkuvaatteen hankkia lisääkin. Sitten oon suunnitellut, että on ihan PAKKO hankkia sellanen Ruskovillan silkkimyssy. Sen voi sitten laittaa jo synnärillä vauvalle. :)

Lupaukset vuodelle 2006:

- Säästän rahaa matkaan

- Tuplailun aloitus

- Laihdun edes pari kiloa

Vierailija
6/26 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lisäksi että [b]Hannele[/b] on ihanneavovaimo, hän on myös kaikkien morsianten unelmakaaso:) Tuollaisen minä olisin halunnut, jos aikoinaan olisi isot häät pidetty. Olisi itse päässyt helpommalla;) Tosi kiva huomata, että olet noin iloinen ja reipas, vaikka varmasti välillä tökkii tämän taudin takia. Tsemppiä edelleen, yritä muistaa - ja noudattaa- eilen meille kertomiasi selviytymisvinkkejä ja opasta meitä muitakin jos meinataan mennä suohon...

Mulla on tosi haikea mieli, sillä kotiäitipäiväni alkavat olla luetut:( Olen palaamassa työelämään ensi maanantaina ja tyttö menee hoitoon. Harmittaa tosi paljon, mutta minkäs teet, elämä on:/ Siksipä toivon ihan_hirveästi mahdollisimman pikaista raskautumista, niin tietäisin, ettei siellä töissä tartte niin kauhean kauaa raataa. Siinä kyllä karisisi viimeisetkin työmotivaation rippeet jos tulisin raskaaksi;)

Mutta nyt nauttimaan näistä viimeisistä kullanarvoisista hetkistä, mieskin on lomalla joten seuraa on:)

-Lillis-

Vierailija
7/26 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppink]Mikä ihme vietti mulla on mennä koko ajan tuonne odotuspuolelle lukemaan esim. joulukuisten synnytysjuttuja, ne on vaan niin ihania, ja silti niistä tulee paha olo. Pitäisi pysyä poissa sieltä, tää puolukat on tuttu ja turvallinen ja maailman parhain ryhmä, täällä täytyisi pysyä. Aina vaan sitten itkettää, mutta kun en voi mitään sille, että haluaisin niin kovasti olla äiti ja saada oman ihanan nyytin, ei kai siitä voi syyttää ketään, paitsi typerää miestä, joka on itsekäs, ajattelee vaan omaa muka parastaan¿ ja mun *taas itkettää ja ollaan sentään julkisella paikalla töissä*

anteeksi tämä vuodatus taas, mutta kun ei aina voi valittaa miehellekään, ahdistuu vaan¿

JJ: Näytti tosi ihanilta ja kuulosti laadukkailta noi vaunut, mistä laitoit linkin. Osta ne! :)

Sonnai: mun vauvakuumeesta, eli tämän miehen kanssa olen ollut yli 4 vuotta, josta vauvakuume on ollut noin puolet ajasta, eikä todellakaan helpota, pahenee päivä päivältä vaan¿.

Jos ennustaja Ellin ennustus pitää paikkansa, niin ensi vuonna tänä päivänä olisi ensimmäinen käärö sylissä *toiveajattelua kaikki sormet, kädet, jalat¿ristissä*

ja uuden vuoden lupauksia:

iso G valmistuu (mutta minä vaan en¿sillä toisessa tiedekunnassa vaan opinnot jatkuu¿..)

haluaisin niin aloittaa tuplailun¿

Galtsu: hieno päätös lopettaa tupakointi, onnea!!!!

piips77: minulla on tuo sama aivan ihana kirja¿ohjeet on mukavan selkeitä ja helppoja ja kauniita tietenkin (tosin mikä vauvanvaate ei olisi kaunis)

ilona[/color]

Vierailija
8/26 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

LUMIINALLE: onnea tikutteluun! Ihanaa noi sun miehen kommentit lelukaupasta ym. Kyllä se tuntuu aina hyvältä kun mies puhuu nätisti vauvoista!

THUNDERI: kiitos paljon tsempityksestä! Nyt ajon olla hiljaa vauvoista ja annan sen rauhassa kypsytellä ajatusta! Jotenkin uskon että ens kierrossa hän jo luopuu kaikesta ehkäisystä tais ainakin pian. Mulle on tullut kirkon ulkomaanavusta lappu mitä kaikkea ne on saanut kuluneen vuoden aikana aikaiseksi ja kysyin tietenkin mieheltä että haluaisko se liittyä siihen ja se vatsas et mieluummin laittaa kaksinkertaisen summan pikku-Hitlerin tilille ;o) Eikö se ollut selvä pehmenemisen merkki sekin? Tuntuu ettei voi nyt paremmin mennäkkään.

[b]onnea sullekin tikutteluun![/b] Toivottavasti tärppää ettet joudu leikkauspöydälle! Onko teillä nyt sovittu miehen kanssa että mahdollisen leikkauksenkin jälkeen jatkuu tuplailu? Ihanaa jos saisit SEN maailman ihanimman synttärilahjan!

MERINEITO: harmi kun sinunkin joulu meni itkiessä :`( eikä miehesi yhtään innostunut joulusta! Mutta kuten sanoit ONNEKSI joulu on ohi. Onko sulla nyt yhtään parempi mieli? Miten miehesi reagoi sitten itkuun?

Mutta toivotan sullekin onnea uuden vuoden lupauksia ajatellen!

JJ: ihan kivoilta noi vaunut vaikutti! Miten jatkossa,*menee ehkä vähän edelle* mutta jos ajotte tehhä kaverin Tuutille niin voiko siihen hankkia niinku päälle (runkoon kiinnitettävän) istuimen toiselle lapselle? Kavereiden kokemuksia: syntyy toinen lapsi ja joutuu hankkii uudet vaunut. En tiie olinko tarpeeksi selkeä.. Niin ja sit on kavereilla huonoja kokemuksia ollut nuista renkaista, on mennyt ajan kanssa herkästi puhki ja joutuneet jatkuvasti raahaan mukana pumpun.. Olenko nyt ilonpilaaja? *häpeää* Mutta netistä tilaaminen kuulostaa mukavalta! Varsinkin jos on molempien mieleen ;o)

PIKKUPIRU: meillä sama paskashow töissä! Toisaalta jos on rättiväsynyt nii pitää ainakin hereillä! :o) Ei niin huonoa ettei jotain hyvääkin, eiks niin?

HANNELE: kiitoksia neuvoista, koetan nyt ottaa neuvoista vaarin! Katsotaan miten toimii. Ovistikkuja en oo vielä ees hommannut seuraavaa kiertoa varten! ;o) Puuhastellaan sit kun mieli tekee!

Ihanaa kun mies lohdutteli suakin! Ja onnea kuntoilulle! Uskon että onnistut siinä! Itsekin ajon ostaa iuntikortin että saan myös muuta ajateltavaa!

LUNA: kivaa kuulla että säkin sait lopetettua tupakanpolton, se kyllä motivoi! ei oo eka kerta mullakaa :O/ Mutta sinun lupaukset vasta kuulostaa hyviltä! ONNEA!!!!

PIIPS: sullakin ihania lupauksia! Olenkin jo tainut kysyä matkastanne, mutten muista vastasitko.. Minne päin ootte menossa?

LILLIS: harmi kun joudut töihin! Mutta tuplailu on alkanut ja ennen kuin huomaatkaan niin oot jo varmaan taas äippälomalla!

Vierailija
9/26 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytiin eilen kattomassa Narniaa ja ihan kiva satu oli! Sitten käytiin miehen kanssa parilla oluella ja kerrankin, oikeasti, ekaa kertaa pitkään-pitkään aikaan meni tosi hyvin meidän ilta, ei olla puhuttu vauvoista (melkinpä yhtää) ja jäi tosi hyvä fiilis. Viimeksi kun oltiin jossakin niin tuli taas riita ja mä lähin keskellä yötä käveleen jonnekin puistoon raiskauksen ja sitä kautta raskauden toivossa :o( Ei ollut mukava ilta se.. Mutta tänäänkin tuntuu olevan niin hyvä fiilis kun eilinen meni hyvin! ;o) Kohta siis töihin!

Mukavaa päivää puolukoille, ihanaa kun vähän vilkastuu palstailu näin joulun jälkeen ;o)

Vierailija
10/26 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=tomato]Taas pyörii yks koneellinen vauvanvaatetta :))) Kohta saan alkaa silittelemään nuita eilen pesemiäni. Mistähän mää olen kehittänyt meille kolme täyttä koneellista pikkusia vaatteita *viheltelee* ;) Tulihan nuita muutamia tosiaan hankittua sillon käännytysvaiheessa.

ILONALLE: Sen mun laittaman linkin vaunut oli tosiaan aika kivat. Ainoo mikä häiritti noin ulkonäöllisesti oli se kuomun kaari, joka näkyi vieltä kankaan välistä. En oikeen osaa selittää. Saas nähä päädytäänkö nuihin, vai vähän pienempään tilaan meneviin.

SONNAI: Mun kuume alkoi aika myöhään. Siis jos aatellaan, että kohta ollaan ukon kanssa oltu 7 vuotta yhdessä ja siitä olen kuumeillut kai " vasta" 4-5 vuotta. Eli ihan heti ukon tapaamisesta ei onneksi kuume alkanu ;) Sitten raskauduinkin 2 kertaa ja molemmat menivät kesken :( Puolivahinkoja oli nuo raskautumiset siis. Tämä nykynen asukki sai alkunsa n. 5 kk viimesimmän km:n jälkeen ja on pysynyt onneksi kyydissä :))) " Tuutiksi" on kyytiläinen leikkisästi ristitty ja kovasti odotellaan saapuvaksi kotia :)

GALTSULLE onnea tupakanpolton lopettamiseen! Se ON tosi vaikeeta, mä tiiän. Ite pystyin lopettamaan vasta nyt Tuutin ilmotettua tulostaan. Aikasemmin pystyin vain vähän vähentään. Mä lopetin ilman mitään purkkia tms, mutta hyvänä apuna oli kaamea alkuraskauden pahoinvointi. En kyenny tuonne parvekkeelle kävelemään, joten se polttaminen jäi :)

LIILIKSELLE kovasti tsemppiä alkaviin töihin. Luulen ymmärtäväni sun tunteita paluusta. Muakaan ei vois tällähetkellä vähempää kiinnostaa työt ja onneksi oonkin jo lomalla :) Viime syksynä jaksoin töihin raahatua sen voimalla, et ajattelin vaan alkavaa äippälomaa. Joka kylläkin häämötti vasta monen kk:n päässä, mutta lohdutti se silti :)

PIIPS: Mulla ei ole ollut mitään " vauvalaatikkoa" mutta tuonne oman vaatekaapin kätköihin keräsin aikonaan pikkusia vaatteita. Eilen ne sieltä tosiaan kaivoin ja nyt niitä pesen :)

MIITSU: Missä luuraat? Onko rakenneultra-aika jo ilmotettu? Eihän se enää kaukana ole!

TUNDA: Kyllä me varmaan netistä päädytään ne vaunut tilaamaan. Ihanan helppoa ja tuovat tosiaan ovelle saakka!

Täällä vielä flunssa vaivaa ja miehen äänikin oli aika tukkonen, kun töistä äsken soitti. Oli löytänyt kalevasta jotain vauvantarvike tarjouksia. Se liike, mistä saa niitä KOALA-sänkyjä avataan taas vasta uudenvuoden jälkeen, joten sinne asti saadaan ootella ainakin. Laitoin mailia, että ilmottaa onko sänkyjä varastossa. Toivottavasti se ois sitten hyvä ostos. Mähän voin sitten myydä sen vaikka HANNELELLE, kun se raskautuu ;)

JJ 34+1 kera Tuutin♥

Vierailija
11/26 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tainnut aiemmin sen enempää paljastaa kuin, että kauas. Mutta annetaan nyt pientä vinkkiä, että Kiwi-maahan oltaisiin menossa. ;) (Riittää säästämistä...)

Vierailija
12/26 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viime yönä unta, että sain kolmospojat. Enkä ollu edes tienny olevani raskaana!!! Nää on aina niitä unia, joitten jälkeen tekis mieli avata joku unikirja ja kattoo, mitä uni merkitsee... En niihin selityksiin kyllä usko, mutta oishan se kiva, jos sais jostain vähän toivoa. Jos se vaikka olis enneuni? Kolmosia en kyllä toivo, mutta voisin mie yhden pojan ottaa! =D

Galtsulle onnea lopettamiseen! Kyllä se onnistuu, kun riittävästi haluaa. Ite lopetin ' kerrasta poikki' -systeemillä ja oli ihan yllättävän helppoa. Nyt oon kyllä ottanu takapakkia ja ruvennu perjantai-poltelijaks... :( Uskosin kuitenkin, että vauvassa on motivaatiota lopettamiselle riittävästi!

Piips: En oo miekään uskaltanu hankkia minkäänlaista vauvalaatikkoa ja ylipäätään juoksen vauvanvaateosastojen ohi mahollisimman nopeesti. Mies on jo nyt ihan riittävän ahdistunu tästä miun vouhkaamisesta enkä halua tilannetta enää pahentaa, ettei se sentään karkuun lähde. Itteäni sen verran kuitenkin tunnen, että kyllä mie ehdin sit raskausaikana ostella kaikenlaista tavaraa ihan riitävästi vaikka naaurinkin lapsille.

JJ: Aivan ihana työnimi, Tuutti! :) Nopeesti se aika juoksee ja pian sulla on sulonen nyytti sylissä, joten yritä nyt nauttia näistä viimesistä raskausviikoista!

Eih... Se on alettava valmistautumaan hermoja raastavaan junamatkaan. Lähen siskolle uuden vuoden viettoon eikä junamatka kahden AD/HD-koiran kanssa ole mitää herkkua... Onneks ei oo vielä sitä lasta. :/

Vierailija
13/26 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppink]http://www.engbaby.com/FI/ABC-Design/ABC2.html

ABC design yhdistelmävaunut, kuulemma hyvät, sama maahantuojakuin briolla, alumiinirunko on kestävä ja kevyt työntää ja työntöaisan suuntaa voi muuttaa (mulla on tämän sarjan sitteri¿aivan ihana lelukaarineen :) )

http://www.engbaby.com/FI/BRIO/brio2.html

brion kombi vaunut on taas moninkertainen testivoittaja joka testissä, ja siihen saa ainakin paljon lisävarusteita¿

ja sitten mun kaverilla on teutonian yhdistelmät, joissa edessä vain yksi pyörä, helpot kasata ja työntäessä kääntää kolmipyörän ansiosta, minulla tosin kerran keikanneet....

toivottavasti löytyy sopivat,

ilona[/color]

Vierailija
14/26 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.pregnancyweekly.com/pregnancy _information/ultrasound/ultrasound_3d.ht m

[color=dodgerblue]aivan ihania 3D ultrakuvia viikko viikolta syntymään asti, käykää katsomassa

ilona[/color]

Vierailija
15/26 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho, se ei tullut sellaisena linkkinä koko osoite.... eli pelkkä linkitetty osa ei toimi

Vierailija
16/26 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juup, en minä sentään joka ostosta ukolle esittele. Pari juttua olen näyttänyt, mutta suuremman osan olen ihan vaan " salaa" sinne hommannut. Eipä tuo tiedä arsenaalin koko " laajuutta" eikä siis tiedä, että on ihan laatikkokin niitä varten. :D Jossain vaiheessa hommasin sinne sellasen pienen haalarinkin, mutta nyt kun sitä kastoin, niin taitaa olla loppupeleissä aika epäkäytännöllinen... No, saanpa hypistellä välillä. ;)

Pikkuisista nutuista haaveileva Piips

Vierailija
17/26 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkcyan]ILONALLE kiitos linkeistä. Tosiaankin ihania vaunuja :) Voi kumpa joku kärräis ne tänne kotiin ja ei tarttis ku valita!

Mä taijan lähtee kauppaan, vaikka mitään ostettavaa ei oikeen ole. Teen tänään saariston pannaria, joka on sellasta niinku " häävimpää" pannaria. Siihen tulee puuroriisiäkin jne. Saapahan nuo joulun puurontähteet sinne ;) Jos joku haluaa, niin voin ohjeen kirjotella myöhemmin. Hihkaskaa lujaa!

Vien samalla postiin yhen vaatepaketin, jossa ykskään vaate ei ollu kiva. Johtuu tästä masustakin etten oikeen lämpene tavallisen kokosiin vaatteisiin nyt. Eilen näin H&M:llä tarjouksessa mammakuteita, mutta enpäs änkälläkään ostanu ;) Tähän asti olen ilmanki selvinny, joten loppuun saakka ois tarkotus päästä!

JJ kera Tuuttiksen♥

Vierailija
18/26 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkorange]Vitsi mies oli viime viikolla ihmeissään kun se luki kun kirjotin tänne kun oli nuita hakasulkeita ja ties mitä merkkejä ja värejä... Ihmetteli että miten musta on tullu tuommonen bittinikkari... Kaikkea se palstailu teettää ;o)

[color=green][b]ILONA:[/b] Koitahan saaha kyyneleet pyyhittyä ja oltua töissä reippaana! Valita meille vaan niin jospa se mies säästyis pahimmilta valituksilta! Toivottavasti Ellin ennustus käy toteen ja ensi vuonna tähän aikaan pitelet pientä nyyttiä sylissäsi... =o) Mikäli Ellin ennustus minun kohalla käy toteen niin tammikuussa plussataan =o) *Hannele toiveikkaana*

[color=darkorange]Minä pakkasin eilen ovistestejä vähän syvemmälle kaappiin ja harkitsen että jättäisin tässä kierrossa käyttämättä! Ihan myös oman mielenterveyteni vuoksi! Mää en oo leikkiny etes laskurilla nyt! Enkä taiakkaan... Vai pystyisinkö olemaan leikkimättä...

[color=green][b]LUNA:[/b] Kylläpä sulla on sielä vauvatäytteistä elämää! Onneksi et pienistä vauvantuoksuisista nyyteistä masennu!

[color=darkorange][b]PIIPS:[/b] Voi tuo kirja on varmasti ihana... Käyhän pian postista hakemassa =o) Pitäisköhän ittekin investoija... JA tuo vauvalaatikko, aivan ihana idea... Minä oon kerännyt vaatehuoneen nurkkaan mutta voisin ostaa ihan laatikon sitä varten!

[color=green][b]LILLIS:[/b] Aivan ihana tuo kaasokommentti =o) Kiitos siitä! Just siskolle soittelinkin ja patistan sitä ettimään ittestään ja miehestään jotku suloiset lapsuudenkuvat kutsuja varten... Voi surku kun sun äippäloma lähenee loppuaan, tuntuu varmaan kurjalta kun oot niin pitkään saanut olla kotona ja saati sitten kun uus vauvakuume painaa päälle... Koitahan kerätä vähän motivaatiota että jaksat olla seuraavan äippälomaan asti töissä, se aika jää varmasti lyhyeksi ;o)

[color=darkorange][b]JJ:[/b] Voi mielellään ostan sitten sulta sen Koalasängyn jos se osottautuu vielä oikeen hyväksi!!! =o) =o)

[color=green][b]GALTSU:[/b] Kiva, sullakin siellä hyvä mieli! Ihana ilta ollut teillä eilen! Vapauttaahan se molempia kun välillä tulee niitä hyviäkin hetkiä/iltoja! Koitahan ottaa rennosti, jos se vaikka helpottais myös sitä raskautumista! Ja tässä kuussa et sitten intoile niitten raskaustestien kans!!! Ja kyllä se tupakanpolttokin loppuu, varsinkin jos masuasukki sattuu tulemaan elämäänne niin käy kädenkäänteessä, on siinä motivaatiota tarpeekseen! Mies on polttanut ikänsä mutta lopetti meiän seurustelun alotuksen aikoihin, aluksi kaverinsa kans löivät vetoa Finlandia-pullosta. Mutta heillä oli semmonen että päissään saa polttaa. Yhtenä iltana sitten se kaveri ojensi miehelle sen Finlandiapullon ja kun hoiperreltiin kotia yön pikkutunneilla niin mies sanoi että nyt minä oon ainut syy miksi hän pysyy polttamatta (kun on niin vasta tupakanpolttoa)! Edelleen polttaa päissään =o(

[color=darkorange][b]SONNAI:[/b] Toivottavasti se oli jokin enneuni! Eihän niitä uskoa tarvikkaan vaan silti voi unikirjasta kattoa, sama homma nuissa ennustuksissa, tuskin kukaan niihin uskoo mutta toivoo silti salaa (varsinkin jos saa hyvän ennustuksen)... Ootko laittanut ennustajille sähköpostia? Laita ihmeessä! Minun kuumehistoriasta sen verra nettä se iski kuin metrinen halko viime kesänä kun valmistuin ja sain työpaikan. Se oli varmaan muhinut jossain alitajunnassa niin yhtäkkiä se iski heti kun elämässä alkoi muut asiat olla mallillaan!

Nyt kahville... Ompa pino tosiaan vilkastunut kun olit niin paljon kommentoitavaa!!!

Vierailija
19/26 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=crimson]Hui kauhistus miten kylmää tuolla ulkona on! Meinas kyllä naama jäätyä, vaikka kävin vaan pikkusen käveleen kauppaan ja takas.

Pannari on uunissa ja ruoka valmiina. Yks vauvanvaatekoneellinen ois vielä pesemättä, mutta en tänään pese enää, koska ei mahdu kuivumaan :/ On kyllä jännä katella, kun pyykkiteline on täynnä vauvanvaatetta! Ihan uskomatonta :´)!

Lähikaupassa oli kaikki joulusuklaat -50% ja pitihän sieltä yks julia-paketti napata mukaan. Hitsi, meillä kyllä on kauheena suklaata kaapissa, kun saatiin joka paikasta! Mahtaa tulla joulukiloja vielä joulun jälkeenki. Tuutti ainakin möyrii, kun saa sokeria ;)

JJ omanapaisena + TuuttiKuutti♥♥

ps. Tekikö joku tänään ihania ale-löytöjä?

Vierailija
20/26 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkorange]TAAS alkoi loma...! Täällä miehen kans maistellaan [color=darkmagenda]punaviiniä[color=darkorange]! Ja minulla on essu päällä kun meinasin just alottaa tiskaamisen... Uusia astioita on niin kovasti että niitten tiskaamiseen meneekin varmaan koko ilta...

Huomenna aion minäkin shoppaamaan! ostan vauvalaatikon ja ehkä vähän sisältöä sinne... ;o)

Hui oikeassa olit [b]JJ[/b] siellä on tosi kylmä! -17 astetta...hrrr.....