Mitä tykkäisit, jos jompikumpi vanhemmistasi seurustelisi itseäsi nuoremman henkilön kanssa?
Kommentit (7)
eikä muuten kuulu kenellekään muulle
sanoisin kyllä suoraan että on sairasta, enkä hyväksy, välit poikki niin kauan kunnes tulisi järkiinsä.
ymmärtäisi sitä... Minusta on jotenkin outoa, jos ihmiset seurustelevat keskenään, vaikka omaavat ison ikäeron. Itse aina ajattelin, että 5vee suuntaan tai toiseen on ehdoton maksimi, no niinpä nyt seurustelen kolmatta vuotta 10vuotta itseäni vanhemman miehen kanssa...;) Ja tämä todellakin on EHDOTON maksimi ikäero...!!! Tuntuisi hassulta jos mieheni olisi vanhempieni/lasteni ikäinen (vielä minulla ei ole lapsia...mutta you get the point:) Ja jotenkin tuntuu, että tässä 10vuoden ikäerossakin on on jo liikaa. Olemme onnellisia, mutta joskus mietin sitä, että hän on kokenut niin paljon enemmän mitä minä. Minulla on opiskeluja vielä paljon edessä, hänellä kaikki jo aikaa sitten takana. Maailma on muuttunut paljon " hänen ajoistaan" " minun aikoihin" . EHKÄ voisin ymmärtää kahden ihmisen rakkauden esim. 20vuoden ikäerolla JOS heillä olisi yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Todellista intohimoa jotakin asiaa kohtaan (postimerkkeilystä kalastukseen, tai Egypti harrastuksesta maton kudontaan;) siis ihan sama mitä, mutta jokin yhdistävä tekiä. Kaikkihan me tunnemme ihmisä, jotka jaksavat jauhaa jostakin aiheesta, esim. tähtitaivaasta tmv TUNTITOLKULLA vaikka ketään ei kiinnosta kuunnella. Ymmärrä että jos sellainen " hullu" joskus kohtaa kalytaisensa, niin heillä synkkaa hyvin yhteen, riippumatta iästä tmv.;)
kokemusta vain sellasesta, että isäni seurusteli 15 vuotta itseään nuoremman naisen kanssa. Nainen oli todella mukava (nuorempi silloin kuin minä nyt!) ja meillä synkkäasi kivasti. Eniten tykkäsin hänestä kyllä... Isäni oli 37v, nainen 22v ja minä sitten 11v.
Tuntuuhan se oudolta, mutta omapahan on asiansa. Hyvä jos on onnellinen.