Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla Laskettuaika syyskuussa 06?

27.12.2005 |

Täällä huhuilen joko löytyy enemmän meitä joilla on laskettuaika syyskuussa 2006.

Itse laskeskelin että laskettuaika olisi 1.9.06.

Oireita on hirmuinen väsymys. Oksettava olo lähes jatkuvasti ja mielialat vaihtelee.

Öttis

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapa nähdä. Alan oireitteni perusteella olla melkoisen varma siitä, että laskettu aikani tulee olemaan 4.9. kun on kokemusta kolmen raskauden verran ennestään. Samainen kokemukseni kuitenkin sanoo, ettei minun kannata tehdä raskaustestiä kuin vasta ensi viikolla.

Vierailija
2/23 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kansa laskettu aika 1.9.2006.Mulla ei ole oikein mitään oireita,oikein itseäkin oudoksuttaa =)Esikoista kun odotin niin pahoinvointi alkoi heti alussa, no mutta kyllä se sieltä varmaan vielä tulee, ikävä kyllä =)Etova olo on kyllä ollut jonkinaikaa.Jännittää hirmuisesti, että meneekö kaikki hyvin!? No ei auta kuin toivoa!!

Tarrasukkia kaikille maha-asukeille!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi ihan yksinään tänne kirjoitella.

Vosin tehdä meille listan johon laitetaan lasketutajat, esittelyt, yms.

Vauvakuume puolelle palstailtiin nimellä syyskeijut. Oisko toi nimi hyvä vai onko jotain muita nimi ehdotuksia meille?

Vauvaliimaa kaikkien masuasukeille!!!

Öttis

Vierailija
4/23 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo nimi kuullostaa juuri sopivalta.Jos vain viitsit niin tee ihmeessä sellainen lista,veikkaan että pikkuhiljaa tänne alkaa jokatapauksessa tulla lisää meitä joilla syysskussa LA.joten olisi hauska sitten yhdessä löpista kuulumisista!Niin ja tuolta kuumeilupuoleltakin sitten varmaan löytävät helposti oman pinkkansa kun on sama nimi =)

-Nirpukka-

Vierailija
5/23 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi teet testin vasta ensi viikolla? Itseäni kiinnostaa asia siksi, että itselläni kk:set viikon myöhässä mutta raskaustesti on negatiivinen. Edellinen raskaus näkyi testissä jo 3 päivää menkkojen ollessa myöhässä. Tässä nyt odottelen mitä tapahtuman pitää, heitin raskaustoiveet jo mielestäni kunnes näin viestisi! Onko sulla siis raskaus aiemmilla kerroilla näkynyt vasta reilusti " myöhässä" ?

Onnea kaikille plussanneille!!

Vierailija
6/23 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli siis tarkoitettu nimim.vaisnavalle!

Vierailija
7/23 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasit oikein, MeMy. Viime kerralla minulle kävi niin, että kuukautiseni olivat muutaman päivän myöhässä ja raskausoireet vahvat. Muistan tehneeni testin tiistaina, mutta se oli negatiivinen. Seuraavana perjantaina tein uuden testin ja testi-ikkunaan tuli haamu - ja se haamu tarkoitti kaksosia!

Tällä kertaa aion tehdä testin vasta sitten, kun menkat ovat kunnolla myöhässä!

Vierailija
8/23 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jälleen löytyi yksi lisää joukkoon jolla on laskettuaika syyskuussa 06.

Itseasiassa 4.9.06 jos tarkkoja ollaan.

Oireina jumalaton väsymys vaihteleva pahoinvointi/etova olo sekä alan itkemään ihan olemattomastakin asiasta.

Mieli tekis vaan nukkua koko ajan, mutta eipä onnistu koska esikoinen on 8kk ja todellinen vauhti mimmi.

Toivon vaan että kaikki menisi hyvin.

Vierailija
9/23 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin taidan liittyä seuraan;

L.A 2.9.06. Tein testin eilen, viiva oli todella himmeä, NORMAALIAKO??

Vierailija
10/23 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana ollaan! Raskauden oireita ollut jo vajaan viikkon verran, menkat myöhässä viikon ja iloinen plussaylläri testissä! Nyt täytyy vaan miettiä strategia uudeksi vuodeksi, miksi en ota mitään...

Takana n. 1 vuosi yritystä sisältäen yhden km:n...

Kaikki on vielä niin alussa että en todellakaan uskalla iloita täysillä tilastani, liian hyvin muistissa edellinen kerta joka päättyi kesken.

Ennen kuin häyyttelen neuvolaa, varmistan raskauden todellisen laidan yksityisellä ultralla...

Voi, vaikea vieläkään uskoa että tämä on totta;-)

ILOISTA UUTTA VUOTTA KAIKILLE!

Vierailija
11/23 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskurilla tietysti olen käynyt jo katsomassa ja la olisi 4.9.06..eipä mulla silloin muuta tekemsitä kyllä olisikaan:)

nyt mennään kp 32/23-32..

testasin negan kp 29

menkat yleensä alkaa kp 28-29 että periaatteessa on jo myöhässä, mutta on menty tuohon 32 ennenkin et huomen olis vasta oiekasti myöhässä..

pikku nipistelyä on vatsassa, edellisyönä heräsin kovaan alavatsan repäisyyn mikä meni sitten liki samantien ohitse..

tämän kierron aikana tapahtui kyllä yksi asia mitä ei ole koskaan tapahtunut...jossain vaiheessa kiertoa, en laittanut ylös mikä päivä, tuli kahtena päivänä rakastelun jälkeen veristä rusehtavaa vuotoa..toisella kerralla vain paperiin, toisella kerralla muutaman kerrankin....

tiedä sitten mitä oli..

nyt juuri on sellainen flunssainen olo, nuhattaa ja viluttaa..öisin taas nenu on tukkeessa ja joutuu käyttämään suihketta että pystyy nukkuun..no kait se menee ohitse tässä:)

Vierailija
12/23 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussasin jouluaattona haamun ja tapaninpäivänä oli haamu vahvistunut plussaksi. Oireita riittää, onneksi ei vielä pahoinvointia. Rinnat tosi kipeät, palelee, ruokahalu hurja.. Netin laskurin mukaan laskettuaika olisi 1.9 ja toisen laskurin mukaan 3.9.

Vierailija
13/23 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Olipas tänään tärinäpäivä ja kyyneliä valui kun huomasin haalean viivan testissä <3 Kyllä sitä oli odotettukin. Laskettu aika olisi 9.9-06. Liityn minäkin sitten joukkoon :)

Vierailija
14/23 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh tätä oksettavaa oloa. Aamut ovat ihan tuskaisia.

Kuinka moni aikoo mennä yksityiselle alkuraskuden ultraan? Itse mietin et pitäisköhän mennä. Hieman kallistahan se on.

Kivaa kun meitä syyskeijuja alkaa jo mukavasti olemaan. Ja lisää saa mukaamme liittyä.

Olen listan meille syyskeijuille tehnyt. Te ketkä ette vielä listassa ole ja mukaan haluatte niin laittakaa tietonne sinne niin lisään teidän listaan.

Tuntuu että maha on ihan turvoksissa. Just pelottelin miestä että jospa tulis kaksoset. No mahan turvotus taitaa johtua ylen palttisesta suklaan syömisestä.

Nyt lukemaan. Jos vaikka uni tulis. Aamulla kuitenkin on taas ihan kuollut olo.

Vauvalimaa kaikkien masuasukeille!!!

Öttis

Vierailija
15/23 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin juuri plussan.

Pamahti 2 viivaa ennenkuin 5 min odotusajasta oli minuuttiakaan kulunut. Hurjaa! LAsta ei kyllä ole hajuakaan, sillä esikoinen syntyi 03-2005 ja imetin vielä viikko sitten ihan täysillä, eli viimeisistä kk:sista yli 1½vuotta. Päättelisin kuitenkin, että LA painuu jonnekin syyskuulle, joten ajattelin hypätä porukkaan mukaan.

-Eliisa *huuli ihmetyksestä pyöreänä*

Vierailija
16/23 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tein testin ja positiivistahan se näytti. Menkat oli myöhässä n. 4 päivää.

Ja kyllä väsyttää, voisin myöskin vaan nukkua koko ajan, mutta meilläkin ikilikkuja esikoinen 9 kk pitää huolen ettei mamma juuri lepäile. :)

Mutta Onnea kaikille meille!

Calathea

Vierailija
17/23 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidettiinkin olla yhtä aikaa maalismasuissa! Kävitkö tapaamisissa? Mä olin muutaman kerran mukana.

Calathea

Vierailija
18/23 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, viimeinkin kaksoset (10/04) nukahtivat ja sain pyykit koneeseen, aamupalan lautaselle ja pääsin tänne kohtalotovereitteni seuraan...

Mieheni suhtautuukin raskauteeni yllättäen tyynemmin kuin minä! En olisi uskonut, hän on nimittäin meistä kahdesta se, joka ei missään nimessä halunnut enää koskaan lapsia. Itse taas olin ajattellut, että kolmas olisi kiva joskus sitten kun villit vintiömme ovat vähintään esikoululaisia. Mutta mieheni onkin siis tyyni kuin tammipuu, sanoo tietävänsä jo mitä tuleman pitää toisin kuin viime kerralla, joten häntä ei hirvitä :-)

Minua eivät tässä ultrat jaksa nyt kiinnostaa, elämäni on yhtä selviytymistaistelua kun olen täällä päivät pitkät yksin kahden pikku maitovampyyrin kanssa, mies kun pääsee arkipäivisin töistä kotiin ja avuksi joskus klo 18 ja 19 välillä vasta.... Toivon vain, että elämäni voisi raskaudesta huolimatta jatkua sillä normaalilla rutiinilla, jonka olen tässä reilun vuoden aikana onnistunut luomaan. Ja tietenkin toivon, että tytöt vähän itsenäistyisivät ennen kuin uusi lapsi syntyy...

Uusi lapsi... 1/5 todennäköisyydellä uusi raskaus tuottaa uudet kaksoset, niin sanottiin synnytyssairaalassa kun edelliset epäidenttiset synnytin :-I Miehenikin on niin tottunut puhumaan vauvoista monikossa, ettei hän osaa tästä uudestakaan puhua yksikössä. APUA!

Vierailija
19/23 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Mulla kans arvioitu La 2.9. Varmuutta ei ole kun en muista viimeisiä menkkoja=/ Toinen lapsi on tulossa. Tyttö on nyt 2v 5kk.

Toivottavasti kaikki menee hyvin ja hänestä tulee iso sisko syksyllä. Vähän jänskättää, kun yksi keskenmeno on takana. Se oli kyllä ensimäinen raskauteni ja eikös se aika useasti päätykkin kesken=(

No toivotaan meille kaikille oikein pulleita kuukausia ja tehkää ihmeessä jotain listaa meistä syysmammoista=)

Vierailija
20/23 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs eilen (31.12) tein testi ja selvä plussahan sieltä tuli. Edellisessä raskaudessa tuli haamu. Poika nyt 1v11kk. Laskettu aika olisi netin laskurin mukaan 3.9. Oireina on nyt päällimmäisenä väsymys ja välillä yllättävä etova olo ja nälkä on melkein koko ajan. Onnea meille kaikille ja toivotaan, että kaikki menee hyvin.

Mallu79 ja teletappi 5+0