Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kivoja tarhareppuja? (Hki/Espoo)

27.12.2005 |

Pitäisi saada joku kiva reppu päiväkodin aloittavalle 1,5 vuotiaalle tytölle. Vinkkejä otan vastaan mistä löytyisi kivoja?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aurora76:

Ostettiin neidille tuollainen leppäkerttureppu - niitä löytyy ainakin Stockalta. Repun mukana oli paketissa pieni kaulapussi samaa sarjaa ja paketin hinta oli 19¿. Omasta mielestäni nuo reput ovat tosi söpöjä ja varmasti laadukkaita (on siis takuukin).

ja ovat laadukkaita mutta myös niin veikeitä..eikö musta oo niin kamalan kalliitaa jos keskikokonen reppu maksaa sen 19¿ ja olen esim. h&m katellut reppuja niin 14-20¿ nekin maksaa ylipäätänsä melkeen missä vaan.. meillä pojalla on kilppari mallinen

-mamma ja mico1v3kk maanataina tarhaan-

Vierailija
2/5 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin neidille tuollainen leppäkerttureppu - niitä löytyy ainakin Stockalta. Repun mukana oli paketissa pieni kaulapussi samaa sarjaa ja paketin hinta oli 19¿. Omasta mielestäni nuo reput ovat tosi söpöjä ja varmasti laadukkaita (on siis takuukin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö menee just kans tarhaan muttei oo reppua. Mitä se siis sisältäisi?

Vierailija
4/5 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kuosin lisäksi katsella reppua, jossa on riittävästi tilaa.

Siihen on mahduttava käytännössä toinen ulkovaatekerta (esim. keväällä voi aamu vaatia talvipukua ja iltapäivästä kevyempi asu on paikallaan), ohutta ja paksua villapukua, varahanskaa yms.

Ulkovaatteiden lisäksi pienellä saa olla useampikin varavaate mukana, koska syödessä tulee helposti sotkua. Niitäkin kertyy siis aikamoinen kasa joka päivä pakattavaksi.

Jos repussa sattuu olemaan useampi osio, voi laittaa ulko- ja sisävaattet erilleen. Itse pidän tätä jopa edellytyksenä hyvälle tarharepulle :o)

Vierailija
5/5 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toisissa päiväkodeissa on lapsella hyvä kaappi, jossa varavaatteita voi säilyttää ja sitten taas on sellaisia päiväkoteja, joissa lapsen varavaatteita yms säilytetään siinä repussa.