Merkkituotepellet - vähän nauratti tänään kaupassa OV
Naikkonen huutaa miehelleen " hei tämä xx-merkki on nyt alennuksessa" ja ryntää haalimaan :D
Mä en sit millään tajua, että merkkikö se on tärkein eikä se miltä vaate näyttää, tuntuu ja miten se istuu!
Kommentit (7)
itellä ei ees oo ajankohtaisena kyseiset vaatteet, mutt varsinkin tyttöjen haalarit on niiiiiiin kolson näköisiä... Omalle tytölle ostelen sit isompana nättejä vaatteita, merkille aivan sama:)
Mut kukin tyylillään...
Vierailija:
" hei tämä xx-merkki on nyt alennuksessa"
Ehkäpä tämä naikkonen on katsellut ko. takkia jo pitempään ja nyt huomaa sen olevan alennuksessa.
Jos on koskaan ostanut hyvän merkkistä tuotetta, tietää kyllä, että ne on leikkauksiltaan ja istuvuudeltaan parempia, varsinkin urheiluvaatteissa. On ihan eri asia ostaa umbroa kuin haglöfsiä. Niissä on vissi ero, ja jälkimmäisestä kannattaa vähän enemmän maksaakin.
Itseäni harmittaa alennusmyynniessä asiakkaat, jotka ostavat huonosti istuvia vaatteita, " kun kerran halvalla saa" . Laittaisivat vähän enemmän rahaa tiskiin, niin saisivat hyviä vaatteita, jotka istuisivat hyvin ja kestäisivät pitempään kuin yhden kauden.
Kyseinen nainen ei ollut katsonut mitään tiettyä tuotetta, vaan hän hyökkäsi pöydän ääreen, jossa oli jotain tietyn merkkistä tuotetta iso valikoima. Merkki oli tärkein.
Laatu ja merkki käyvät joskus yhdessä ja silloin kannattaa maksaa, mutta pelkkä merkki ei vielä takaa sitä, että asu sopii juuri minulle, onko se sellainen mitä haluan, istuuko se hyvin jne. Eli tarkoitin avauksellani niitä idiootteja, jotka näkevät vain merkin eikä muulla ole väliä.
Lisäksi mielestäni kannattaa aina ostaa joitain tuotteita halpisversioina, esim. kuuminta trendimuotia joka on jo huomenna out. Turha siitä on maksaa. Tai yhdistellä laatutuotteita esim. halpaan peruspuuvillatoppiin jne.
ap.
Itsekkin ennen ostin niitä vaatteita mitä halvalla sai, kunnes kerran kokeilin muutamia vaatteita, mitkä nyt sattui olemaan vähän kalliimpia. Ja hämmästyksekseni huomasin, että se paita istui paremmin päälle ja tuntui aivan erilaiselta. Kyllä vaatteilla sattuu olemaan eroa.
Täysin totta. Jos on yksi menestyvä ja kallis vaatemerkki ei se takaa sitä, että jokainen sen merkkinen olisi hyvä
Olen lyhyehkö ja melko lyhytselkäinen, joten sopivien vaatteiden löytäminen ei ole helppoa. Tietyt merkit käyttävät usein samaa mitoitusta vuodesta toiseen, joten olen huomannut pääseväni vähimmällä vaivalla, kun ensiksi tsekkaan tutuista laatumerkeistä. Ja kyllähän tietyissä lns. laatumerkeissä (yksi lempimerkeistäni on Gant - arvasitte oikein, olen keski-ikäinen ;-)) on usein laatukin eri tasolla kuin joissakin halpiksissa. Eri juttu sitten, kailotanko sitä ympäri kauppaa...
siitä viis jos esim haalari ei ole ollenkaan käyttökelpoinen, kunhan se vaan on ticket tai reimatec! buahahahahahaaa! =DD