Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NImessä ja Veressä -kirjan kuva lestadiolaisuudesta?

Vierailija
27.12.2005 |

Onko se ihan todellinen?

Kirjassa esim. VL-tytöt pohtivat, saako deodoranttia käyttää, jos siinä ei ole hajustetta...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis deodorantin käyttämisessä ei oo mitään pahaa, ja seuroihin voi pukeutua just niin ku haluaa..

Ite en oo kirjaa lukenu, niin en voi muuten sanoa mitään, mutta luulen että kirjassa on Remeksen fiktiivinen kuvaus lestadiolaisista, jossa on hyvin vähän, jos ollenkaan, todellisuuspohjaa..

Vierailija
2/4 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä jehovista???

Minua on niin kovasti alkanut kiehtomaan eri uskonnot ja kaikki mitä ne saa tehdä ja mitä ei että olisi kiva löytää jokin kirja aiheesta???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on paljon kuviteellista. kirjailija ei oo perehtyny kunnolla kyseiseen herätysliikkeeseen. ottakaa se huomioon... älkääkä uskoko kaikkea mitä luette!:)

Vierailija
4/4 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä vaan on paljon vanhoillislestadiolais(=VL)henkilöitä ja sitä kautta toki kerrotaan paljon heidän elämäntavastaan. MIetin vain, että pitääköhän kaikki ihan paikkaansa, kun tuntuu niin oudolle...kirjan tapahtumat sijoittuvat ihan tähän vuoteen ja mun mielestä ne VL-jutut vois olla ehkä vuosikymmenten takaisista tavoista (mustiin pukeutuminen seuroissa jne). Kun en itse ko. liikkeeseen kuulu, niin en toki tiedä onko yhä tuollaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan