Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kyllapa naurattaa, ystavani luomusynnyttaja vaahtosi kuukausia, miten vaarallisia puudutteet on, ja etta itse han ei niihin aio koskeakkaan..:):)

Vierailija
27.12.2005 |

ja ensimmäistä odotti, oli niin tietävinään kaiken, paasasi epiduraalista ja spinaalista miten kaikki niitä käyttävät ajattelevat vaan itseään, ja että kyllä naisen kuuluu synnytys pärjätä ilman kaikenmaailman letkuja ja piikkejä.

aina se lähetteli mulle niitä aktiivisynnytys.fi tai mikälie linkkejä, eikä siis vähempää voinu kiinnostaa!

itse olin sillä mielellä, että otan jos tarviin. ja sen kun erehdyin sanomaan puhelimessa, jouduin kuunteleen puol tuntia sitä paasausta, hyvä ettei lankoja pitkin tullu!!

nyt sitten synnytettiin molemmat kuukausi sitten, ja arvatkaapa vaan, kuka otti puudutteet!!!

eihän tää kaveri kestänyt kun 2h suppareita kun jo otti petidinin, siitä tunti niin meni se " kamala" epiduraali..:):):)

sitten vielä meni kohdunkaulanpuudute, ja sekin kuulemma sattui kauheesti!

ja nyt on tietenkin autuaasti unohtanu koko raskaudenaikaisen paasauksensa :):)

ja mun synnytys:

kesti 10h, olin suihkussa, otin aquarakkulat, ja paracervikaalin. ilman mitään paasausta..

että kyllä vaan naurattaa nää ehdottomat luomusynnyttäjät, varsinkin kun vasta odottaa ensimmäistä!! miten ihmeessä siitä voi tehdä jotain varmoja päätöksiä kun ei oo hajuakaan millaista se on!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tää kaveri kestänyt kun 2h suppareita kun jo otti petidinin, siitä tunti niin meni se " kamala" epiduraali..:):):)

sitten vielä meni kohdunkaulanpuudute, ja sekin kuulemma sattui kauheesti!

ja nyt on tietenkin autuaasti unohtanu koko raskaudenaikaisen paasauksensa :):)

ja mun synnytys:

kesti 10h, olin suihkussa, otin aquarakkulat, ja paracervikaalin. ilman mitään paasausta..

että kyllä vaan naurattaa nää ehdottomat luomusynnyttäjät, varsinkin kun vasta odottaa ensimmäistä!! miten ihmeessä siitä voi tehdä jotain varmoja päätöksiä kun ei oo hajuakaan millaista se on!!

[/quote]

Vierailija
2/12 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

te ihmiset kehtaatte mollata täällä kavereitanne. Ja vielä niin että kaveri taatusti tunnistaa itsensä.

Jos oli kaveri vaahtoamisineen nolo, on täällä asiasta mässäilevä vielä nolompi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan täysjärkinen räkytä kavereistaan ja tutuistaan täällä niin, että jutuista tunnistaa itsensä. Ap on siis joko provo tai dorka.

Joitakin vaan hermostuttaa niin hirveesti, että toiset haluavat jotakin muuta kuin sen normiliukuhihnasynnytyksen epiduraaleineen ja sukka-asentoineen...

Vierailija
4/12 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin siis tänne tulee lukemaan...

ja tuskin hän on ainoa luomuhörhö joka piinaa kavereitaan aatteellaan...

Vierailija
5/12 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mää en ois varmaan kehdannut sellaisen " paasauksen" jälkeen

Vierailija
6/12 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin yks kaveri paasas luomusynnytyksestä yms yms yms. Noh kun se aika tuli (laskettujen aikojen välillä 1kk eroa) minä synnytin ilman mitään, edes ilokaasua saanut ja toinen otti epiduraalia myöten kaikki. ;)

Hankki myös kestovaipat vauvalle, joita piti vissii viikon ennen kuin vaihtoi kertiksiin. Ylpeys käy lankeemuksen edellä. Minä menin sen mukaan mitä tuleman pitää...

Vierailija
7/12 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

=)

Vierailija
8/12 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt siis väittää, että koko raskausajan tarkoitti, ettei puudutteita kannata ottaa jos ei tarvitse.

eli kieltää koko jutun, vaikka olisihan mulla todisteena kymmenet mailiviestit asiasta..:)

mutta annanpa olla, ei viitsi nolostuttaa..:):)

mutta siis vinkkinä kaikille, ketkä aikoo synnyttää luomusti:

ei se aina onnistu, vaikka olis kymmenes synnytys. ei kannata nostaa siitä luomuudesta mitään juttua ennen synnytystä, nolostutte vaan myöhemmin ja petytte koko synnytykseen kun ei sujunutkaan kaikki niinkun aktiivisynnytys.fi palstalla lukee...:)

Vierailija
9/12 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hänelle se oli iso pettymys, jos noin oli kerran asennoitunut valmiiksi.

Vierailija
10/12 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/12 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen on mahtava! Kun kaverin ylpeys murenee niin tanssit alkaa. Ei sillä kyllä minäkin nauran jos kaverin rokottomattomat lapset saa polion.. meidän pojan korvatulehduskierre kun johtui kuulemma saaduista rokotteista..

Vierailija
12/12 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painukaa vittuun sössöttäjät

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän