Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korvat lukossa

27.12.2005 |

Onko muilla tätä ikävää pientä vaivaa näin raskaana ollessa?? Mulla oli edellisessä raskaudessa sama juttu ja nytkin epäilin raskautta jo ennen kuukautisten myöhästymistä koska korvat olivat lukossa jatkuvasti. Apteekissa epäiltiin johtuvan laskeneesta verenpaineesta mutta mulla ei ole yhtään laskenut. Itse luulen johtuvan limakalvojen muutoksista. Olisi kiva tietää onko joku keksinyt tähän jonkun avun? On rasittavaa puhua kun koko ajan kuulee oman äänensä kaikuna.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosin ennen raskauttakin aika ajoin ollut sellaista vaivaa että toinen korva menee pitkäksi aikaa lukkoon eikä meinaa aueta millään, mutta nyt tänä syksynä/talvena (nyt 35+6) vaiva on muuttunut ihan mahdottomaksi, ei enää kotikonstit (nieleskely, purkan pureskelu, syvään kumartuminen) auta ollenkaan. Keskusteleminen todella kiusallista kun oma ääni kaikuu pääkopassa ja on tosi vaikea arvioida omaa äänenvoimakkuutta, puhuuko kovaa vai hiljaa...

Kuka tietää, mistä vois johtua ja onko tällaisella ongelmalla tapana äityä raskauden aikana?

Sini76 (rv 35+6)

Vierailija
2/3 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäilen et johtuu limakalvojen muutoksesta koska minulla on öisin nenä aivan tukossa ja siitä sitten menee myös korvat tukkoon. aamulla kun saan nenän auki niin korvien tukkosuus helpottaa. epäilin jo että asunnossamme on hometta mutta eiköhän jokaöinen nuha johdu raskaudesta

sassa 13+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvat nykyään koko ajan lukossa, ennen ei koskaan. Tosin tätä vaivaa ei kyllä ollut edellisessä raskaudessa. Sen sijaan edellisellä kerralla kävi niin, että kyynelkanavasta alkoi tulla ilmaa/räkää. Jotenkin kyynelkanava auennut niin, että jos puhallan suu kiinni nenän kautta, niin sama puhallus kulkeutuu kyynelkanavaan ja siitä ulos. Omituinen " vaiva" , mutta varmasti jos kokeilisin tupakan polttoa ja puhaltaisin nenästä savun ulos osa tulisi silmästä...!!! Kaiken maailman vaivoja. Ei onneksi mitään vakavampaa.