Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikuttaako partnereiden määrä kumppania valittaessa?

Vierailija
16.06.2008 |

Eräs ystävättäreni taannoin kehui tavanneensa mukavan miehen jonka knssa on mukava olla ja se seksikin sujuu yms. Tapasin samaisen ystävän eilen ja oli päättänyt lopettaa tapailun ainoastaan sen vuoksi koska oli saanut tietää että miehellä ollut partnereita todella paljon.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan pystyisi elää sellaisen ajatuksen kanssa, et minun naistani olis lykinyt satoja miehiä. Se häiritsisi arkea kuin seksielämääkin.

M:31

Vierailija
2/37 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos tietäisin, että miehellä on ollut todella paljon naisia, niin sori mut ei kelpais mulle. Mä en mitään häntäheikkiä tahtois vierelleni. Pitää olla jotain ainutlaatuisempaa. Olisko mukavaa, kun jokatoinen vastaantulija olis saanu mun mieheltäni..no thanks !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin enpä enää haluaisi neitsyttä "ottaa riesoikseni". 15 vuotta potentiaalisen hyvää seksielämää on kulunut hukkaan kun on yrittänyt "estoista ja frigidiä lahnaa" opettaa nauttimaan seksistä ja olemaan häpeämättä omaa alapäätään.

Haluaisin, että joku muu on jo valmiiksi opettanut että seksistä voi ja pitää nauttia, sitä voi tehdä muutakin kuin lauantai-iltaisin pimeässä peiton alla lähetyssaarnaaja-asennossa. Haluaisin että minua vaaditaan joskus panemaan rajusti takaapäin, nuolemaan, kuusysiin whatever...

Sen sijaan saan säälipillua kerran viikossa ja ainut vaatimus on joko A) Älä päästä sisään tai B) Tuuthan sit nopeesti?

Mut joo, yli 20 partneria alkais varmaan häiritsemään minuakin.

Vierailija
4/37 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanteellinen tilanne parisuhteessa on mielestäni se, jos kummallakin on ollut sanokaamme enemmän kuin kaksi-kolme mutta vähemmän kuin 10 seksipartneria - jos siis ollaan alle keski-ikäisiä yhteen mentäessä. Silloin molemmilla on vähän näkemystä ja kokemusta, mutta määrä ei vielä ole sellainen, että se häiritsisi hirveästi. IMO.

M42

Vierailija
5/37 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimolla ei ollut minua ennen kuin muutamia partnereita silti on todella seksuaalinen ja villi sängyssä ja sen ulkopuolella :) Hänen puheiden mukaan olen hänestä herättänyt sen villin puolen. Vastaus kysymykseen: Kyllä partnereiden määrä vaikuttaa minun valintaan, en halua naista jota on tosi moni pannut.

Vierailija
6/37 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tilanne se, että molemmat olimme toisillemme ekoja. Olin 15 ja mieheni 16, kun aloimme seurustelemaan. Jossain vaiheessa miehelle tuli hieman "paineita",kun ei oo koskaan keltään muulta saanu ;) ja kaverit kun kertoili omista seikkailuistaan. Sai sitten mun luvalla käydä parin muun naisen kans sekstaamassa, mutta käytti vaan yhden mahdollisuuden ja tuumas ettei oo hänen juttu, ei ollu edes menny loppuun asti.

Meillä ollaan yhdessä opeteltu tuntemaan oma ja toisen vartalo, erilaiset mieltymykset ja kikkakolmoset. Ja täytyy sanoa,että jos tästä vielä seksi paranis, niin minut naitas hengiltä =D

N 28

Vierailija
7/37 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimolla ei ollut minua ennen kuin muutamia partnereita silti on todella seksuaalinen ja villi sängyssä ja sen ulkopuolella :) Hänen puheiden mukaan olen hänestä herättänyt sen villin puolen. Vastaus kysymykseen: Kyllä partnereiden määrä vaikuttaa minun valintaan, en halua naista jota on tosi moni pannut.

what ever... usko vaan :)

Vierailija
8/37 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen, ja minulla on ollut seksikumppaneita vain kolme ennen nykyistä miestäni. Olen erittäin seksuaalinen ja villi sängyssä, sekä olen ilmeisimmin seksikäs miesten mielestä ihan noin muutenkin, ainakin kommenteista päätellen. En pukeudu provosoivasti, joten kyse täytyy olla muusta.

Pointtini siis on, että voin tässä erittäin läheltä todistaa, että tuo todellakin voi pitää paikkansa !

Terveisin onnellisen ja tyydytetyn miehen vaimo !

Vierailija
9/37 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen, ja minulla on ollut seksikumppaneita vain kolme ennen nykyistä miestäni. Olen erittäin seksuaalinen ja villi sängyssä, sekä olen ilmeisimmin seksikäs miesten mielestä ihan noin muutenkin, ainakin kommenteista päätellen. En pukeudu provosoivasti, joten kyse täytyy olla muusta.

Pointtini siis on, että voin tässä erittäin läheltä todistaa, että tuo todellakin voi pitää paikkansa !

Terveisin onnellisen ja tyydytetyn miehen vaimo !

Vierailija
10/37 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
11/37 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kumppanien määrä kertoo luonteesta, arvomaailmasta ja käytöksestä aika paljon. Kaikilla se raja jossain menee, vaikka mitä väittäisi.

Paras tilanne on kai sellainen, että ollaan suunnilleen samalla tasolla kumppanin kanssa. Jos itsellä on 1, voi toisen 5 kumppania tuntua paljolta. Jos taas itsellä 20, niin toisen 10 ei tunnu missään.

Vierailija
12/37 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä väliä on menneisyydellä eikö vanha sanontakin kuulu että se joka menneitä muistelee sitä tikulla silmään?? Mun miehellä on ollut lukuisia naisia ja se 10 ja 20kin on ihan pikku lukemia. Ei häiritse, ainakin on juoksunsa juossu aikanaan!!!

Vierailija
13/37 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

i

Vierailija
14/37 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, että kuinka monta on ollut.

Mä ainakin toivon, että miehellä on ollut ennen mua useita ja erilaisia, että se on edes hiukan oppinut tuntemaan itseään/halujaan.

Vierailija
15/37 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi homma riippuu niin täysin siitä, että minkälaista elämää on elänyt.

Esim. Jos on ollut sinkkuna 10 vuotta ja vetävän näköinen, niin kyllähän niitä kumppaneita väkisinkin tulee.

Vierailija
16/37 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä väliä on menneisyydellä...

Aika tyhjiä kliseitä nämä "menneisyydellä ei ole väliä" ja "ei se käytössä kulu". Uuden tuttavuuden kanssa menneisyydellä on enemmän väliä kuin millään muulla. Tulevasta et voi tietää mitään, mutta se mitä ihminen on tehnyt, kertoo paljon. Jollain voi olla takanaan rikoksia, jollain lapsia ja avioliittoja jne. Kyllä niillä on mulle merkitystä. Vai mitä te kysytte/mikä teitä kiinnostaa ekoilla treffeillä?

Jos se ei käytössä kerran kulu, niin sittenhän saa rauhassa käydä vieraissakin? Kyllä mulla romantiikka katoaa jos miehellä vaikkapa 20 kumppania ennen minua.

Vierailija
17/37 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi olla miehen kanssa, jolla on joka baari-illalle ollut uusi pano. Tiedän vain, etten voisi semmoisen miehen kanssa elää, arvot on liian kaukana toisistaan.

Vierailija
18/37 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut sinkkuna 10 vuotta ja vetävän näköinen, niin kyllähän niitä kumppaneita väkisinkin tulee.

Väkisinkin? Raiskauksistako puhut?! Jos et kuitenkaan, niin väittäisin kyllä luonteen ja arvomaailman vaikuttavan silloinkin kun tilaisuuksia olisi kuin liukuhihnalta. Omien havaintojeni pohjalta monet niistä jotka saavat kaikkein eniten huomiota, ovat ensimmäisten joukossa sitoutumassa yhteen kumppaniin. En tietenkään epäile etteikö täysin päinvastaisia esimerkkejä riittäisi myös.

Vierailija
19/37 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

menneistä ja seksikumppaneiden määrästä; minä olen ollut nuorena sinkkuna kovastikin vili nuori nainen ja kumppaneita useita.

en koe kyllä että se tekisi minusta mitenkään muita huonompaa naista. vaikka kumppaneita on menneisyydessä ollut, aina olen ollut rehellinen ja käyttäytynyt ihmisiksi. ja itse olen sitä mieltä että juuri siitä syystä että olen nähnyt maailmaa ja miehiä, tiedän millainen aarre aviomieheni on. olemme olleet nyt 10 vuotta yhdessä, enkä voisi kuvitellakaan pettäväni (en kyllä ole tehnyt niin aiemmassakaan elämässä lyhyissä suhteissakaan). tiedänolevani tietyllä tavalla seksuaalisesti kierroksilla käyvä ihminen ja luulen että jos olisin ihan heti avioliittoon päätynyt houkutus kokeilla muita olisi ehkä kovempi.

noh, tämä on minun mielipiteeni ja kokemukseni. toki on niitäkin jotka eivät koskaan rauhoitu vain yhdelle puolisolle ja vielä enemmän niitä jotka päätyvät yhteen hyvin nuorina ja sitten 3-kymppisinä saavat kriisin kun miettivät olisiko elämällä ollut sittenkin jotain parempaa tarjottavaa. ja onhan heitäkin jotka pysyvät yhden ja saman kanssa yhdessä ja ovat hyvin tyytyväisiä. meitä on moneen junaan.

mieheni ei tiedä seksikumppaneideni määrää. eikä ole kysellyt. tietää että miehiä on ollut varmasti enemmän kuin hänellä naisia. rakastamme toisiamme sellaisina keitä olemme.

Vierailija
20/37 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin täysin kokematon ensimmäisen vakavan seurustelusuhteen tullessa eteen. Olimme parikymppisiä, hän (nainen) minua vuoden vanhempi ja kokeneempi, hänellä oli pari pitempää seurustelusuhdetta ja useita lyhyitä suhteita jotka olivat täysin uuden vakisuhteen hakemista. Mutta jos seksi ei toiminut niin hän ei jatkanut suhdetta pitempään vaan pisti poikki ja jatkoi uuden miehen etsimistä.

Olin aina ollut ujo ja epävarma itsestäni (koulukiusattu jne.) ja jännitin seksiä todella paljon ja olin tietenkin positiivisesti yllättynyt kun hän sanoi että minulla on todella iso ja paksu (minkä olen kuullut muiltakin naisilta myöhemmin) ja hän oletti koska olen niin mukava ja kivannäköinen että minulla olisi varmasti maailman pienin penis :)

Tietenkin oli ihan mukava tuottaa pettymys sillä tavalla ja kohottihan se myös hieman omaa itsetuntoa. Yksi asia mikä minua hieman häiritsi suhteessamme oli että hän puhui usein exästään jonka kanssa oli seurustellut teini-iästä asti ja jonka kanssa hän oli muuttanyt yhteen nuorena. Olin tietenkin utelias hänen aiemmista seksikokemuksista ja juttelimme niistä melko usein seksin ohessa.

Kieltämättä kiihotti tieto siitä että hän ei ollut ennen minua vain yhden vaan usean miehen kanssa ja pari heistä oli minun aika hyvää tuttavaani mikä ei alkuihastuksessa tuntunut haittaavan mutta myöhemmin olin siitä aika mustasukkainen ja hieman perverssillä tavalla kiihottunut etenkin jos olimme sängyssä ja puhuimme tuhmia. Muistin miten yksi näistä tutuistani oli kommentoinut seksiä tyttöystäväni kanssa, ennen kuin itse seurustelin hänen kanssaan ja huomasin että kiihotuin siitä aivan suunnattomasti kun ajattelinkin miten monta miestä hänellä on ollut ennen minua ja kuinka he ovat naineet häntä seisaaltaan takaapäin (hänen lempiasentonsa) ja lauenneet hänen sisään. Rakastin häntä vilpittömästi mutta en voinut olla ajattelematta ja kiihottumatta sängyssä miten monta kalua hän on tyydyttänyt ennen minua ja miten paljon spermaa hän oli ottanut vastaan.

Loppuvaiheessa kun suhde oli jo hiipumassa niin nämä hänen entiset tulivat usein riitoihin mukaan, oli tietyllä tavalla vaikea ymmärtää nuorena pentuna miten hän oli kuitenkin ollut todella aktiivinen seksuaalisesti ja ollut todella monen kanssa sängyssä vaikka suurin osa ei hänen mukaansa kuitenkaan merkinnyt mitään. Oli myös hieman vaikea sanoa mitään siihen kun hän riidellessä kommentoi miten pitkäaikaisen exän kanssa seksi oli joka kerta kuin päässä olisi räjähtänyt ilotulitusraketteja kun itse oli vasta ensimmäisessä vakavassa suhteessa. Hän ehkä halusi vetää mattoa altani riidoissa ja onnistuikin siinä omalla tavallaan.

Vanhempana sitä ajattelee asioita eri tavalla, luojan kiitos, ja muistaa miten naurettava pentu on joskus ollut. Heikko itsetunto ruokkii mustasukkaisuutta ja uskonkin jos olisin nykyisellä itsetunnolla voinut aloittaa tämän seurustelusuhteen se olisi varmasti kestänyt pitempään. Mutta oli tämä tyttöystävänikin suhteellisen kypsymätön, erottuamme hänellä oli kahden viikon päästä uusi poikaystävä, puolituttu myös minulle. Itselläni kesti vuoden löytää seuraava vakava suhde. Ajattelen nykyisessäkin suhteessa joskus vaimon entisiä ja kiihotun ilman mustasukkaisuutta niistä seksikokemuksista joita hänellä on ollut ennen minua ja olen iloinen että hänellä on ollut kunnon sutinaa.

M40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän