Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako teillä lapset katselle videoita silloin kun on kavereita kylässä? Entä

Vierailija
16.06.2008 |

pelata pleikkarilla?

Moni lapsi tuntuu heti kylään tultuaan menevän suoraan telkkarin luokse ja sitten huokaillaan raskaasti ja irvistellään pettyneesti kun käsken leikkiä. Leikkiminen on niin monen 7-8v mielestä toooosi tylsää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei se hauskaa ole jos on pakko leikkiä

Vierailija
2/6 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina ovat silti leikkimäänkin ehtineet.

Itse asiassa olen sitä mieltä, ettäkun on muutamakin tunti huhdottu pihalla, on ihan hyvä hetkeksi rauhoittua vaikka dvd:n tai jonkun pelin ääreen.

Olen nähnyt eläessäni YHDEN 7-10-vuotiaan, jonka mielestä leikkiminen ja ulkona puuhastelu on tylsää. Tämä tapaus on omasta mielestään erinomaisen äidin kultapoju, joka ei onneksi enää saa edes leikkiä oman huonosti kasvatetun kakarani kanssa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin ajatuksella että kun on kerran kaveri kylässä niin sitten tehdään niitä juttuja joita yksin on hankalampi tehdä. Yksin voi sitten katsella videoita ja pelata pleikkaa, niihin ei kaveria tarvita. Lainaan mielelläni dvd:itä ja pleikkapelejä kavereille, niin voivat sitten kotiuduttuaan niitä pelailla, eikä mene kaverusten yhteinen aika noihin juttuihin vaan saavat keskittyä paremmin toisiinsa.

Vierailija
4/6 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmat mielestä telkkarinkatsominen tai pleikkarilla pelaaminen on lapselle rauhoittumista. No, eipä tartte enää ihmetellä keskittymis- ja oppimisvaikeuksia.

Vierailija
5/6 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt, kun esikoiseni oli ekalla, vastaan tuli juuri tämä ongelma: pyöritään telkkarin ympärillä ja odotetaan lupaa katsoa... on se joo omituista, ettei keksitä muka leikkimistä!

Vierailija
6/6 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 6v ja 8v lapset katsovat telkkaria tosi vähän. Pienempiä kun olivat niin rajoitimme katsomista, eivätkä nyt myöhemminkään ole siitä kiinnostuneita. Mutta tosiaan kun monet kaverit tulee kylään, niin ne kaverit haluaisi katsoa telkkaria ja jos en anna lupaa katsoa, niin sitten ne kaverit on ihan naama pitkänä ja jälkeenpäin saa sitten koulussa tai eskarissa kuulla, miten meillä on ihan tylsä käydä leikkimässä.

Mun omat lapset eivät mitenkään suuresti välittäisi siitä telkkarin katsomisesta silloinkaan, kun on kavereita kylässä. Ja mun mielestä on jotenkin aika järjetöntä, että silloin, kun olis enemmän porukkaa erilaisiin peleihin ja leikkeihin, niin sitten istuittaisiin sohvalla katsomassa telkkaria. Kun meillä ei sitä muutenkaan juuri harrasteta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän