Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veikkauksia mitä tämä on?

26.12.2005 |

Mulla tällä hetkellä menossa pp12, takana piikitykset Menopurilla+Pregnyl ja tukena Lugesteron. Tänään sit alkoi pienenlainen vuoto (alussa verisempää, mut nyt vaal.pun/rusehtavaa ja tosi minimaalista) ja menkkakipuja on jonkin verran.

Mikä lie sit sai raskaustestiä tekemään tässä tunti sitten (varmaan noi luget, että tiedän jatkaako vai ei) niin testiin paukahti haalea vaaleanpunainen viiva. Näkyy selvästi ilman tihrusteluja ja ilmestyi melkein heti näkyviin. Eli pitäiskö mun nyt kuitenkin jatkaa noita lugeja vielä? Aamulla kyllä olen soittamassa heti lääkärille, mut nyt vaan kaipaisin neuvoja..

Tämä olisi elämäni toinen plussa, tosin eka raskaus päätyi keskenmenoon noin vuosi sitten. Myös silloin mulla alkoi vuoto jo pp10, mut siitä huolimatta raskaus jatkui. Keskenmeno tapahtui siinä rv6-7 ja päätyi lopulta kaavintaa. Joten en kyllä uskalla iloita vielä yhtään, jospa tämäkin tietää sitä keskenmenoa.. Toivoisin niin paljon sitä pysyvää plussaa, kun on ollut niin rankkaa aikaa tämä viimeinen vuosi näissä hoidoissa. Yhteensä yritystä takana 2v. Ehkä jotain selviää huomenna jos pääsen verikokeisiin. Mut oisko jollain mitään rohkaisuja, omia kokemuksia tms?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussasta ja ilman muuta jatkat lugeja jos niin on määrätty myös raskauden alkaessa! Väestöliitosta sanoivat IVF:n tuoresiirron jälkeen että vaikka vuotaisit vähän enemmänkin jatka lugeja testipäivään asti. Jos sinulla vielä ollut aiemmassa raskaudessa samaa että vuodat vaikka raskaana niin eiköhän se ihan normaalia ole. Toivottavasti kaikki menee tällä kertaa hyvin.

Waimo *kaksi km ja ei yhtään vuotoa edes toteamisen jälkeen*

Vierailija
2/5 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lugeja meinasin jatkaa vielä. Huomiseen asti on jaksettava odotella, jos sit tulis jotain selkoa tilanteeseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnittelut, usko pois että se on ihan sitä mitä toivotkin!!

Muista, että pieni vuoto ei vielä mitään merkkaa. Ja huomenna se puhelin käteen ja lääkärin puheille, että saat mielenrauhan!

Hyvää tapaninpäivän jatkoa!

-Suupielet korvissa, Osse

Vierailija
4/5 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitan kyllä kuulumiset kun jotain tiedän :)

Vierailija
5/5 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussatesti on plussatesti! :-)

Toivottavasti veritesti antaa heti kunnon vahvistuksen raskaudelle!

Terkuin,

Eemeli

(mun yleinen mainospätkä: 4*ICSI takana, otetaan lahjoituksena vastaan ylijäämälääkkeitä ulkomailla helmikuun (?) puolessavälissä alkavaan hoitoon: Menopur tai Menogon ja Orgalutran sekä 2 kuukauden lykkäämisen takia myös Gracial-e-pillereitä yksi kierros... mailaile:

eemelikaksi@hotmail.com)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän