Sisunaiset 26.12.05
Hyvää joulua vaan kaikille!
No joo... enpä oo käyny puntarilla ja enkä varmasti käykkään vasta ku viikon päästä. Ei oo pelekoo että paino oli pudonnut. Luulen pahasti että kiloja on tullut rutkasti lisää! On se suklaa niin hyvvää, et oksat pois. Kinkkua on tullut syötyä sopivasti, mutta ku kaiken maailmat salaatit joululimput graavikalan kans, laatikot ym rahkajälkiruoat.. Hoh hoijaa!
Sanotaan että näin jälkeenpäin harmittaa niin vietävästi, mut ku pitemmälle ajattelee, niin onneksi joulu on kerran vuodessa ja häät vasta heinäkuussa... monta tiukkaa viikkoa vielä edessä kuitenkin....
Huomenna alkaa arkinen aherrus, mutta ku jääkaappi on pullollaan näitä ihania herkkuja! Saapa nähdä miten muijan käy... noo kunhan muistais kohtuudella syödä... Mutta ei auta painon on pudottava ensviikkoon mennessä edes -100g... (93,5)!
Ei muutakuin kinkkua sulattelemaan!
-BM22
Kommentit (11)
Tosin tuohon vaikuttaa varmaan eiliset mässyt ja tietty myös aiempien päivien, mutta uskon sen kyllä laskevan nyt kun tiuka linja alkoi taas aamulla kaurapuuron kera ;o)!!
Tuota ei nyt tarvii nepon tilastoihin lisäillä, kun ei oo tainnut ketään muukaan sisunaisista itseään punnita..ens viikon maanantaina sitten tuun ilmoittelemaan ilmotuskelpoisen lukeman ;o)..toivottavasti!!
Se oli kiva huomio, kun tuohon pv:n romppuun merkitsin noita painoja ja mittoja niin huomasin, että vyötärö on kaikesta mässäilystä ja painon noususta huolimatta kaventunut..tai sitten mittasin väärästä kohdin ;o)!!
Minä en uskaltautunut vaakaan. Torstaina ajattelin käydä, niin nyt ois tiukat päivät edessä... Tänään hikijumpalle ystäväni dvd:n kanssa :O)
Muistakaa, että jouluruuissa on aika paljon suolasta ja turvotus näkyy myös puntarissa. Kokeilin eilen tuoretta ananasta ja nesteet lähti kiertämään piti rampata vessassa kokoajan.
Töissä...hmmmm. Yrittäjän arki on kova! Hirveä vilinä oli koko aamupäivän kun alekin alkoi. Äsken ennätin kaurapuuron napata kera sokerittoman glögin :O)
Kivaa ja sisukasta viikkoa!
Söin minäkin ja oikein antaumuksella... sentään käytiin anopin kanssa kerran lenkillä. Tänään hiivin varovasti puntarille, ja se näytti 79.4kg. En muista, mikä oli viime viiko paino, mutta ei ainakaan hirveesti ole tullut... mistähän lie johtuu? ei ainakaan syömisen puutteesta! Sen olen kyllä huomannut, että mun mässäilyt ei välttämättä näy vaa' assa heti, vaan vasta parin päivän -viikon päästä. Että en minäkään tämän päivän tuloista noteeraa, katsotaan sitten ens viikolla, mikä on todellinen tilanne.
Nyt on kyllä motivaatio todella hukassa, ei oikein ole mitään tarkkaa tavoitettakaan... Ehkä sitten vuoden alusta aloitan taas uudella innolla!
Mässäilyterveisin, 90M
Oikein ihmetyttää, että miten se menikin tänään niin kivuttomasti, sillä oltiin mun mummun synttäreillä ja miehen mummilassa myös, mutta minä join pelkkää kahvia, vaikka tarjottavaa oli vaikka kuinka montya sorttia..mutta tiukkana pysyin ja oon kyllä tyytyväinen!!
Samoin kun kävin kaupassa niin toin muille jätskit, mutten ees ostanut itselleni, kun tiesin sen heti syöväni, jos itselleni moisen ostan!!
KATTI26:Sulla tuota puhtia riittää jumppailla..mulla tuo liikuntapuoli on kyllä välillä niin hakusessa, että oikein harmittaa..nyt tosin weilen taas sovittiin kaverin kanssa, että lenkille mennään taas vähintään 3kertaa viikossa..mieluummin useemminkin, mutta kun nuo aikataulut ei sovi niin kovin usein yhteen ;o(!!
90M:Vautsi vau..hienosti sulla paino pysynyt " matalana" ..hyvä juttu!!
Se mullakin muuten on, että kun herkuttelen niin ei näy vielä seuraavana päivänä, mutta sitä seuraavana sitten jo ;o(!!
Kaikille hirmusti tsemppivä, jotka yritätte jo pienemmillä syömisillä olla ja teille, jotka vielä hyvällä omalla tunnolla herkuttelette vuoden vaihteeseen niin oikein nautinnollisia herkkuhetkiä..nauttikaa vielä kun voitte ;o)!!
Toivotteleepi:Köris ;o)
Kävin puntarilla: +1,2 kg. Nooh...Suurin osa on turvotusta. Luulen, että todellinen on aika liki sitä mitä viimeksi. Tässä ollaan tiukasti pisteillä ja keskitytään nesteen poistoon jumpan ja ananaksen sekä vihreän teen kera :O)
Maanantaina sitten katsotaan uudet lukemat!!
Mukavaa loppuvuottaa! :O)
Ps. Kiitos Köris kivoista sanoistasi :O) Kyllä se liikkeelle lähtö on vaikeaa, mutta suorituksen jälkeen on mahtavaolo. Tosi hyvä jos pääset lenkille. Mullakin oli lenkkikaveri ja käytiinkin, mutta kun molemmilla pienet lapset niin loppujen lopuksi käytiin kerran viikossa kunnes se hyytyi kokonaan. Yksin on vähän tylsää lenkkeillä, mutta kokeileppas ottaa musiikkia mukaan jos kaveri ei pääse. Ihan eri tahtiin askel lentää :O) Toinen vaihtoehto on nauttia rauhasta ja yksinolosta, onhan sekin perheenäidin ylellisyyttä. Hitsi kun minua ei nappaa yhtään lähteä lenkille. Minä vaan jumpaan kotona. Hei oikeesti, en tosiaan oo kovin liikunnallinen jos pari krt viikossa teen kotona 40 minsan jumpan, heh. Pitäis tehdä paljon enemmän!!
...niin ja 90M, kyllä oot tosi hyvästi nyt syksyllä pudottanut niin yks pikku herkuttelujakso ei laihdutusta kaada! Tsemppivä!
Vatsataudista selvitty ja ruoka alkoi maistumaan ja sitten olikin jo jouluherkkujen aika. Eli mikä lähti taudin aikana, on totisesti tullut takaisin, ja korkojen kanssa, kiitos torttujen, suklaan ja muiden jouluna " pakollisten" syömisten!
Muistaakseni viimeksi paino oli n.78.6 ja nyt, huh huh 79,9, eli melkein se sama paino kuin silloin kun aloitin tämän painonpudottamisen. Mutta ei auta ei, jatkan tätä laihista tammikuun alusta, pitää saada uusi tsemppi päälle, ostin ananastakin kokonaisena, jospa lähtis nesteet kiertoon, sillä sitähän tuossa painossa varmaan on osa.
Sisukasta viikkoa kaikille, vaikka nythän on jo torstai ja kohta taas maanantai.
- löysä -
Kävin sitten taas huvin vuoksi puntarilla... kahdessa päivässä oli tullut taas 1,3 kg lisää! (Nyt oli jo 80,7) Gulp. Ja tämä ei kyllä ole mitään hormoniturvotustakaan, vaan ihan sitä itteään! Onneksi tätäkään tulosta ei lasketa, mulla on maanantaihin asti armonaikaa!
Mutta siis nyt on pistettävä suu kiinni vaikka maalarinteipillä, muuten tämä syöksykierre vaan pahenee. Ja lenkillekin pitäis mennä, mutta kun täällä sataa vettä ja lapset on kipeenä ja seli...seli...
Ai niin, se ananas onkin muuten hyvä idea, taidan mennä kurkkaamaan, onko meillä kellarissa yhtään purkkia. Ja teevesi on kiehumassa vihreää teetä varten.
Keittiössä kummittelee Fazerin joulusuklaa, sellainen jättilevy. Olen siitä jo kolmasosan tuhonnut, ja melko varmaan syön vielä loputkin, mutta kun sitä saa niin harvoin, etten voi olla syömättä! Mutta sen jälkeen ei enää yhtään herkkuja... luulisin...
Kiitti muuten taas rohkaisevista kommenteista, Köris ja Katti 26!
Selkärangattomana, 90M
Mä en kestä..tää viikko on mennyt sitten lopulta ihan niin huonosti kuin vaan mennä voi..nyt taas päätin, että menköön ja sunnuntaina tai maanantaina sitten taas uudella innolla, muttei sitä tulosta synny, jos aina vaan siirtää aloitusta!!
Vaa´alla en oo käynyt, mutta varmasti on lisää noussut,plääh!!
Olkaa te muut sisukkaampia!!!
Älkää kuules hätäilkö, ei täälläkään ole onnistunut mitkään pistelaskut. Just Juotiin mieheni kanssa iltakahvit lättyjen ja oikein kermalla vuoratun kera... ai että oli hyvää!
Ei huvita yhtään... kävin aamulla puntarilla ja näytti 95,3... eli tooooooooodella paljon tullut lisää...
Tämä viikko on menny suoraan sanottuna penkin alle. Viimeksi tiistaina käyny vesijuoksulla, kun lapsilla on ns. RS-Virus. Eilen kävimme oyssissa lasten polilla, mutta onneksi on kuulemma menossa parempaan suuntaan, eikä tarvinut jäädä tiputukseen, kun henki pihisee suht hyvin vielä. Seuraillaan kotosalla...
joo että täällä tämmöstä! Voi että ja huomenna vaihtuu vuosi.. näin se on menny taas yksi vuosi...
HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE!
-BM22
Huomenna sitten ihan uus pino taas, mutta tulinpa rustailemaan vielä tännekin, kun tänään mulla alkoi nyt sitten taas tiukka linja ja vaaka näytti 1,9kg enempi kuin silloin kun lipsuminen alkoi..yhyy, mutta nyt ei auta muu kuin pysyä tiukkana vaan!!
Huomenissa hyppään vielä vaa´alle hakemaan sen virallisen tuloksen..tosin pelkään, että eiliset herkuttelut näkyneekin vasta juuri siinä, muttei se nyt enää paljon pahenna tätä " konkurssia" !!
Jotain hyvääkin..mä jo heti aamutuimaan lähetin lenkkikaverille viestiä, että josko tänään lähdettäis ulkoiluttamaan sauvoja, mutta vielä ei oo tullut vastausta..tosin ois mulla tuossa vieressä toinen innokas lenkkikaveri..nimittäin meidän Rohmu, mutta kun siitä ei saa juttuseuraa ;o)!!
Kaikille oikein mukavaa ja kevyttä vuotta 2006!!
Tosin..se on ihan varma, että näyttää reilusti enempi kuin viikko sitten..huomenna saatan käydä puntaria moikkaamassa, mutta aattelin kokonaan jättää sen ns.huomioimatta ja käydä ens maanantaina uudelleen sitten taas uudella tsempillä, kun pyhä tarkoitus ois, että mässäilyt loppuu tähän päivään ja huomenna alkaa taas tiukka linja..tosin ens viikonloppuna on uusi vuosi ja silloinkin yleensä tulee mässäiltyä ainakin jotakin ja se näkyy sitten taas maanantaina vaa´assa, mutta menen kumminkin!!
Kaikille oikein sisukasta viikkoa..inho vajaan viikon väli tässä nyt..ainakin helposti lipsuu itsellä, kun aattelee, että viikonloppuna tulee kumminkin syötyä taas niin väliäkös tällä mässyllä sitten on, mutta kyllä sillä on..kaikkihan sen tiedämme!!
TSEMPPIVÄÄ....... ;O)