Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin kylään enon luo vauvan kanssa???

26.12.2005 |

Minkä ikäisenä voi kyläillä paikassa missä on eläimiä? Koira ja kaksi kissaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan monilla eläimiä kotonaankin (siis vauvaperheissä). Toinen asia on jos vauvasi jostain syystä on suuressa riskiryhmässä allergioiden suhteen. Mutta todella harvoin kai vauvat ovat eläimille tai siitepölyllä allergisia.

Jos kyläpaikan eläimet eivät ole tottuneet lapsiin niin älä jätä vauvaa vahtimatta eläinten luo.

Itse olen todella allerginen kaikille eläimille mutta kukaan lapsista ei toistaiseksi ainakaan ole ja ihan pienestä vauvasta ovat kyläilleet anoppilassa (siis minun) missä eläimiä.

Vierailija
2/4 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme siis se kyläpaikka. Eivät ole meillä vauvan syntymän jälkeen käyneet...vauva nyt 4kk ikäinen. Muissa paikoissa tuntuvat kyllä käyvän. Ilmeisesti pelkäävät eläimiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis itsellä on elukoita ja hevostallillekin pääsi heti viikon ikäisenä kun sairaalasta kotiuduttiin. Onhan ne jo tutkineet ja todenneet, että lasten pitäisi päästä ihan vastasyntyneinä saamaan " eläinpöpöjä" , jotta välttyisivät allergioilta, ei ne maatilojen lapset turhaan ole keskimääräistä vähemmän allergisia. Jotkut vaan on tosiaan yliherkkiä tollaisten suhteen ja siinä tekevät tutkimustulosten vastaisesti. Eri asia on tietenkin jos on jo todettu allergia, mutta sitä ennen on parempi mitä enemmän on eläinten kanssa tekemisissä.

Vierailija
4/4 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3 kissaa ja kyllä laitokselta tultiin suoraa kotiin vauan kanssa :))) Mutta siis, mielestäni tuo on kyllä tekosyy tai sitten yliyliylivarovaisuutta.