Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko jouluna riidelty?

Vierailija
26.12.2005 |

meillä on ;(

mies on lapsellinen isoPASKA! lapsi olisi halunnut uisän kokoavan yhden lelun ja isi ilmoitti et mene nyt pois siitä isi laittaa digiboxin kuntoon.Digin sai jolululahjaksi ja taatusti olis sen kerenny laittamaan sen jälkeen kun lapsen lelu kasassa.Paska paska paska ITSEKÄS!

Minä sitten kittuillut sen jälkeen,mahtaa lapsilla olla kivaa..

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en lähtenyt mukaan erään sukulaisen riidanhaastamiskeskusteluun. Minulla oli kolme vaihtoehtoa, ruveta mielistelemään (mikä olisi kuitenkin tämän sukulaisen tuntien jossain vaiheessa räjähtänyt kuitenkin kasvoilleni), lähteä esittämään omia mielipiteitäni (josta olisi seurannut räjähdys välittömästi) tai pysyä viisaasti vaiti (räjähdys tuli luultavasti heti sen jälkeen, kun olimme lähteneet kotiin).

En väitä olevani täysin syytön väliemme tulehtumiseen, mutta tähän johtaneesta tapahtumasta on sentään 7 vuotta aikaa ja olen koko tämän ajan pyrkinyt käyttäytymään sivistyneesti, vaikka sukulaiseni onkin yksipuolisesti katkaissut välit kun en suostunut olemaan hänen puolellaan eräässä jupakassa, jossa valitettavasti olin itsekin osallisena, vaan olin mielestäni oikeutetusti erään toisen sukulaisen puolella. Juttu on pitkä ja monimutkainen, joten ei siitä tässä sen enempää. Monet seikat ovat jo osoittaneet, että olimme tämän toisen sukulaisen kanssa oikeassa.

Vierailija
2/18 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänä aamuna sanailua kahvin keitosta: kumpikin olisi halunnut laittaa, vaikka yleensä kinastellaan siitä kumpi joutuu laittamaan...

ei oikein ota kinat tulta, nyt jokin " hyvä jakso" menossa. aiemmin riideltiin helpostikin, nyt ei jaksa provosoitua kumpikaan. vissiin aiheet kuluneet tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna sen sijaan riitelin äitini kanssa kunnolla.

Vierailija
4/18 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

meillä on ;(

mies on lapsellinen isoPASKA! lapsi olisi halunnut uisän kokoavan yhden lelun ja isi ilmoitti et mene nyt pois siitä isi laittaa digiboxin kuntoon.Digin sai jolululahjaksi ja taatusti olis sen kerenny laittamaan sen jälkeen kun lapsen lelu kasassa.Paska paska paska ITSEKÄS!

Minä sitten kittuillut sen jälkeen,mahtaa lapsilla olla kivaa..

Meillä alko ihan kivasti aatto, otettiin muutama paukku ja lapset söi herkkuja ja mekin naposteteltiin pikkusuolasta. Meillä oli tuttavapari kylässä ja ne toi jotain pirtua tuliaisiksi myös. Oltiin jo huppelissa ja päätettiin tanssia ennen pukin tuloa, joka piti olla klo 19. Sitte hitaan aikana mun mies rups puristeleen tuttavamuijaa persesstä ja ne näytti ihan kiimasilta. No mä päätin kostaa ja rupesin hieroon ja jätkän palleja ja kalua housujen läpi. Siitähän mun ukko riemastu ja tempas mua nyrkillä; siitä tuli ihan joukkotappelu ja ukko lopulta heitti sen kaverin ulos. Siite me juotiin pirtua ja mä olin ihan zombina ja aloin huutaa aoua, kun mies yritti kuristaa mua. Se muija soitti poliisit ja mieheni vietiin putkaan, sitte en muista enempää. Aamulla heräsin kamalassa kanuunassa. Lapset oli valvonu koko yän ja olivat itkuissaan aamulla. Joulupukki oli kuulemma kattonut vaan ulkosalla ku poliisit oli vieny miehen putkaan. Lasku oli jätetty pöydälle.

Vierailija
5/18 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ole koskaan riidelty. itsekeltiin tänä jouluna eka kertaa. ero tulossa ja sillee :(

Vierailija
6/18 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheidylli tähän pirtuporukkaan verrattuna. Kyllä se vaan on niin, että viiná on viisasten juoma, mutta uppoaa se hullunkin päähän!!!

Vierailija
7/18 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lökötellä ison vauvavatsani kanssa pidempään. Illalla se sopi hyvin, laittoi jopa lapsen nukkumaan. Aamulla mies ei tietysti millään olisi jaksanut nousta, kun lapsi heräsi huutelemaan isiä ja äitiä. Itse " nukuin" täysillä, joten miehen oli pakko herätä. Otti sitten lapsen viereen ja " väkisin" yritti nukuttaa uudelleen. Lapsihan vain itkee ja haluaa ylös. Mies oli kuin myrskynmerkki koko aamun, ei puhua pukahtanut minulle. Vähän on paha mieli. :(

Vierailija
8/18 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä asiasta eri mieltä. Turha sievistellä ja väittää, ettei meillä riidellä koskaan. Sellasta perhettä ei olekkaan tai jos joku väittää, ettei riitele, niin VALEHTELEE!!!!

Vierailija
9/18 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen kyllä asiasta eri mieltä. Turha sievistellä ja väittää, ettei meillä riidellä koskaan. Sellasta perhettä ei olekkaan tai jos joku väittää, ettei riitele, niin VALEHTELEE!!!!

Vierailija
10/18 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittiin ja vietettiin mukava joulu.

Mies oli ajatellut asiaa ja tullut siihen tulokseen, että hänen olisi taas vaihteeksi aika vähentää tuota kaljan juontia.

Vierailija
11/18 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä se Hyövyttää?

Vierailija
12/18 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvoin sairaan lapsen kanssa melkein koko yön ja pyysin aamulla miestäni nousemaan lapsen kanssa, että saisin itse vähän levätä. Joo joo, kävi lapsen huoneessa leikkimässä pari minuuttia ja palasi takaisin sänkyyn.

Ja lapsi tuli yllättäen perässä ja rupesi kiskomaan mua ylös. Joten ei muuta kuin puuron keittoon... Enpä oo viittiny äijällä paljoa jutella tänään. Vituttaa. Ja väsyttää.

Vierailija
13/18 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Valvoin sairaan lapsen kanssa melkein koko yön ja pyysin aamulla miestäni nousemaan lapsen kanssa, että saisin itse vähän levätä. Joo joo, kävi lapsen huoneessa leikkimässä pari minuuttia ja palasi takaisin sänkyyn.

Ja lapsi tuli yllättäen perässä ja rupesi kiskomaan mua ylös. Joten ei muuta kuin puuron keittoon... Enpä oo viittiny äijällä paljoa jutella tänään. Vituttaa. Ja väsyttää.

Ei asiat koskaan mene parempaan suuntaan tuolla tavalla?

Vierailija
14/18 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on kauhea kriisi päällä ja ollaan eroamassa mutta täällä kun lukee teidän juttujanne, tuntuu että meillähän menee todella hienosti. miten joku mies ei muka voi ytä aamua olla lapsen kanssa jotta raskaana oleva/väsynyt äiti saisi nukkua? millaisia ääliöitä teidän miehet oikein on?

Vierailija
15/18 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tulipahan päästettyä höyryt pihalle joten sen jälkeen onkin (ainakin tähän saakka :)) ollut oikein leppoisa ja hyväntuulinen tunnelma.

Minä olen ainakin luonteeltani sellainen, että säännöllisin välein, n. 2-3 krt vuodessa, on päästettävä kunnolla kaikki kertynyt kiukku pihalle, ja valitettavasti se yleensä tarkoittaa kunnon parkuhuutoriitaa. Sitten taas helpottaa moneksi kuukaudeksi.

Vierailija
16/18 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kaikista paras joulu aikoihin, rauhallinen ja alkoholiton.

Lapset kruunasivat koko juhlan olemalla iloisia ja aurinkoisia.

Illalla nautittiin miehen kanssa toisistamme, kun lapset nukkui:)

Vierailija
17/18 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

2v.lapsi ollut tosi rasittava tapaus yli viikon verran...joka asiasta eri mieltä kiukkuaa ja raivoaa,joten pinna palanut moneen kertaan!muuten oiskin ollut mukava joulu!

Vierailija
18/18 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On