irc-galleria
kuinka monella teistä on siellä kuva itsestänne ja/tai lapsestanne?
Meillä on siellä kuvat nimellä mupuinen, käykää kattomassa jos kiinnostaa.
Kommentit (42)
_charong_
Sinne voi kirjotella ja kommentoida jos haluaa!! =)
minulta löytyy sivut nimimerkillä : irka.
Käykäähän moikkaamassa!
nimimerkin mil-- takaa löytyy, tosin vauva on vielä mahassa (:.
lupicaia, jotenkin oudosti ilmaistu. ei varmaan kukaan äiti ole laittanut niitä lasten kuvia sinne pedofiilien katseltavaksi. lasten kuvia on ihan samalla tavalla täällä vauvalehden sivuilla kuin lastenvaate verkkokaupassakin.
luulenpa että ne kuvat on laitettu sinne ihan sen takia, että äidit ovat ylpeitä kauniista lapsistaan ja että siellä voi käydä vähän tutustumis mielessä katselemassa kuvia, juuri sen takia, ettei kukaan " hullu" pääse huijaamaan tapaamiseen tms...
itselläni on kuvia siellä koko perheestäni ja ihan juuri sen takia, että löytäisin uusia kavereita ja voidaan muiden äitien kanssa netin kautta näyttää kuvia lapsistamme.
jos äitini olisi (jos siihen aikaan olisi ollut netti) laittanut perheestämme kuvia nettiin, niin en minä alkaisi kuristaa, en keksi syytä miksi suuttuisin ?? enkä myöskään häpeä äitiäni millään tavoin, ikävää jos sinä joudut häpeämään äitiäsi.
mar_i:
Pitäisikö meidän perustaa oma yhteisö tällä palstalla pyöriville nuorille äideille? MItä mieltä olette?
Netti on täynnä nuorille äideille suunnattuja foorumeita :) En tiedä oletko jo mahdollisesti kuuluva johonkin foorumiin tai oletko edes tietoinen mutta nuoretaidit.net on mukava paikka että sinne voi kanssa tulla :)))
Ja moni onkin lähtöisin täältä vauva lehdestä... eli periaatteessa se onkin tämän vauva lehden sivujen kautta parin innokkaan nuoren äidin kautta perustettu ;) ja moni sinne siirtyi.
Ennen tämäkin paikka (vanha vauva lehti) vilisi nuoria :)
Olen käynyt muutaman kerran kurkkaamassa siellä, mutta tuntuu aina vaikealta liittyä uutena johonkin ryhmään mukaan. Vaikka yksi mun kaveri kyllä kirjoitteleekin siellä tosi ahkerasti =).
mar_i:
Olen käynyt muutaman kerran kurkkaamassa siellä, mutta tuntuu aina vaikealta liittyä uutena johonkin ryhmään mukaan.
Mukaan vaan... tuo on jo ihan " tyhjäämää" puhetta että uuteen ryhmään liittyminen on vaikeaa ;) Totta kai joka paikassa ne jotka kirjoittaa paljon tulee enemmän tunnetummaksi, mutta kyllä siellä vähemmän kirjoittaneitakin huomioidaan :))) Mukaan vain rohkeasti ja jos meno siellä tuntuu liikaa stressaavalta ;) niin ainahan on muitakin foorumeita :)
meillä on kuvat irc-galleriassa nimellä Hanna__
meillä on kuvat irc-galleriassa nimellä Hanna__
minä ja muut : vauva foorumin nuoret äidit
mitään paljastavia kuvia!
Mulla on meidän lasten kuvat siellä sen takia, että tuttuja on pitkin Suomea eikä olla keritty joka paikkaan käymään edes viimesen vuoden sisään ja sieltä saa kaverit katella meijän pienten kuvia.
Mitä häpeemistä siinä on lapselle, jos äiti laittaa kuvat galleriaan?
Sitä paitsi, onhan netissä muitakin paikkoja, joihin voi laittaa omia ja lastensa kuvia, kuten freewebshots.com jne. Onko sekin " tuomittavaa" ?
Se on sitä nykyaikaa, että käytetään irc-galleriaa + muista gallerioita.
Sitäpaitsi nykyään voi laittaa kuvat salaisiksi, että esim.Vain ystävät voi nähdä kuvat halutessaan. Se kuuluu nykyiseen " sivistykseen" pitää kuvia galleriassa ja täten solmia mahdollisia ystävyys suhteita.
Minulla on galleriassa kuvia ja olenpa vielä ihka oikea irckaajakin xD
Odettta
minullakin kuvia galleriassa, nick: piippari_
käykääpä kommentoimassa jos kiinnostaa:D
mulla on galleriassa kuvia just sen takia, että siellä tutustuu uusiin mielenkiintoisiin ihmisiin. mä oon ainakin löytänyt sielä paaaaljon uusia kavereita:D
meidän kuvat löytyy nimellä sufka joku ehdotti että perustettaisiin galleriaan vauvalehden nuorille äideille yhteisö kannatan ehdotusta onko jo joku perustanut?
Pääostin sen takia että irkkaan. niin sitten irkkaavat tutut näkee irc-gallerian kautta miltä näytän.
nikki on Hiirikettu