irc-galleria
kuinka monella teistä on siellä kuva itsestänne ja/tai lapsestanne?
Meillä on siellä kuvat nimellä mupuinen, käykää kattomassa jos kiinnostaa.
Kommentit (42)
enkä oikein ymmärrä miksi kaikilla siellä nykyään on kuvat?
en haluaisi että omasta äidistäni olisi siellä kuvia...
Hmm,minulla kuvat sen takia,koska niin haluan.ja tyttäreni ei varmaan osaa minua hävetä 6kk ikäisenä,enkä näe siihen edes syytä O.o vai mitä syitä muilla on,jos niitä tarvitsee erikseen alkaa kertoilemaan?^^
Kävisin kuristamassa äitini jos saisin tietää että vauvakuviani olisi netissä pedofiilien katseltavana.
Eikö ystävät voi katsella kotona kuvianne?
Ehkä mä olen vaan niin vanha fossiili, etten ymmärrä. :)
...että voin siellä kirjotella semmoisten ystävien kanssa joita harvoin nään ja joilla ei ole meseä. Ja ystävät joita ei usein nää haluavat nähdä kuinka tyttö on kasvanut. Noi pedofiili-jutut nyt ei mun mielestä ole mikään kauhea uhka, kunhan ei laita mitään paljastavia kuvia itsestään. Ei tulisi mieleenkään laittaa mitään persettä-kameralle-stringit-jalassa-kuvaa galleriaan. Lisäksi galleriassa on tuo päiväkirja mahdollisuus, josta minä tykkään, jopa anoppini käy sieltä lukemassa tytön ja poikansa kuulumiset =). Mutta ymmärrän kyllä että kaikki ei halua lärviänsä laittaa kaiken kansan nähtäväksi.
Pitäisikö meidän perustaa oma yhteisö tällä palstalla pyöriville nuorille äideille? MItä mieltä olette?
Kauhutrio- tai joku muu joka tietää NuoretÄidit-forumista. Avasin sivun www.nuoretaidit.net ja tossa osoitteessa avautu joku ihme englanninkielinen mainossivusto? Onko toi siis oikea osoite? Jos, niin missä siellä keskusteluforumi sijaitsee? Olis kiva käydä tsekkaa :)
monella meistä on esim tuttuja jopa ulko mailla. pokani kummitäti on esin osan vuodesta aina italiassa ja tätini myös asuu siellä. sitten lapsen isän sukulaiset asuu jostain syystä kaikki nigeriassa, joten se oli helppo pistää sinne ja hekin näkevät kuinka lapsi kehittyy..
Miisa86:
Sun lapsi on tosi SULOINEN!!!onko sen isä ulkomaalainen? mä haluisin adoptoida yhtä sulosen lapsen.. :) mä haluisin tollasen vähän tummemman ku suomalaiset, ne on niin suloisia!!
nyt on sitten " kokoontumispaikkakin" nuorille mammoille
kaikki mukaan
http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=2306215
Sun lapsi on tosi SULOINEN!!!onko sen isä ulkomaalainen? mä haluisin adoptoida yhtä sulosen lapsen.. :) mä haluisin tollasen vähän tummemman ku suomalaiset, ne on niin suloisia!!
Mulla on myös kuvat siellä, mutta muksu on yhä masussa :))
Pari masukuvaa voi bongata: SisterMisery^